Ik heb nu 3 van die foto albums, maar wel van die kleintjes, niet een heel kleintje, maar een tussenmaatje. Ik wil ook nog zo'n grote maken. Ik denk dat ik dat voor me verjaardag wil
yep bij hema.nl. Daar kun je de software downloaden. Die staat standaard bij ons op de computer. Dan maak ik een album. laat 'm weer een tijd staan, vul 'm aan met de nieuwste foto's en issie vol dan stuur ik 'm op. De software wordt regelmatig ge-up-date. Voordat je het album verstuurd vraagt ie of je dit nog wil!
Ik loop ook nog steeds in m'n housepakkie, heb ook geen zin om me aan te kleden..hahahah En het is ook niet nodig, ga de deur toch niet uit
zo'n album wat ik nu dus heb gemaakt, 40 blz, zelf een foto op de omslag.. kost dan wel 60 euries.. maar ja... vind het gewoon super mooi. Bespaard een hoop ruimte en ja ontwikkelingskosten, album kopen, hoekjes of plakkertjes om ze te plakken.. ach.. het zal niet heel veel verschil maken denk ik.. (zal wel iets duurder zijn hoor..hihi) één groot voordeel.. er kunnen geen foto's uitvallen! en de overige foto's zetten we allemaal op cd en bewaren we ook voor haar.. misschien voor later als ze nog baby-foto's nodig heeft! Dan kan ze ze er altijd afhalen!
Ik heb de foto's laten afdrukken en in een gewoon album geplakt. Ook leuk, maar idd na verloop van tijd raken ze los enzo. En ik vind het leuk om er iets bij te schrijven. Maar niet in mijn slordige handschrift. en strookjes geprinte tekst erbij plakken vind ik helemaal lelijk... haha
whahahaha.. en toch heeft een eigen geplakt album ook iets persoonlijks! Vooral als het met handgeschreven tekst aangevuld is..
Hallo lieve dinnetjes! Ben hier al een paar dagen niet geweest Moet denk ik heel wat terug lezen! Hmm daar ga ik dannu ook maar mee beginnen
vind het wel leuk om alle 2 te hebben! haha Vind de Hema ook leuk hihi, laat ook altijd m'n foto's daar printen enzo Hoi ariel!
Zoo Jaydee is wakker en zit nu lekker bij me. Heb wasje al opgevouwen en de volgende zit in de droger.