Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    ojawel.. wel iets..
    ben bezig met mijn hema-album..hihi..

en tussendoor veel met Nora aan het keuvelen!

dadelijk lekker een bakkie koffie met mannetje drinken!

2. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb er ook helemaal geen zin meer in hoor sizz..
    Maar ben er vanochtend met volle moed aan begonne en ben het nu spuugzat, dus dat zijn echt de laatste dingetjes die ik ga doen!

3. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Hier hetzelfde... alleen lag Nora toen op de grond.... :cry: :cry: :cry: ( echt 2 sec niet opgelet...)

4. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    :) :) :)
    Misschien komt die zin bij mij straks nog wel......... (NOT)

5. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh wat erg zeg! Sizzel, jij zal je dan helemaal het apelazarus zijn geschrokken! Vincent heeft Rosalie ook van het bed laten vallen! Wat gaf dat een klap zeg! Gelukkig ging ze meteen huilen (heb gehoord dat als ze meteen huilen dat er vaak niks aan de hand is)
    Maar ik laat Vin en Roos niet meer alleen op bed!

6. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pff ik moet ook nodig het 1 en ander doen hier! Zal zo ff de wasmachine aanzetten aangezien Rosalie vanochtend me enige schone dekbedovertrek heeft onder gepoept! Leuk hoor hapjes geven! Die poept meteen weer super vaak!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    SIZZEL...

het is wel belangrijk voor mij hoor dat je me af en toe toespreekt.. zijn maar weinig mensen die dat doen(of durven) tsja sorry maar ik ben nog al een apart persoon blijkbaar... wel lief hoor.. maar met een gebruiksaanwijzing zeggen mijn vriendinnen...
    Dus gebruik de vaardigheden hahah

Ik wi gewoon gaan slapen en wakker worden als alles voorbij is.. helaas is dat niet de manier om ermee om te gaan.. dus werk ik doe mijn ding...en knuffel mijn kinderen

Mijn vader zei gisteren nog tegen mij.. wanneer hij mijn tranen nou is zou zien... ik kan dat niet niet waar mijn vader bij is.. eigenlijk waar niemand bij is... ja bij jullie als ik savonds jullie verhalen lees dan komen vaak de tranen.

Bij mijn vader wil mijn geest denk ik heel sterk zijn en vaak merk ik ook aan mezelf dat ik dan heel zakelijk word en ben.. ik wil er voor hem zijn en nog belangrijker een troost kunnen zijn voor mijn ma broer en zusjes...

mijn jongste zusje heeft ook weleens gezegd in het begin Nathas jij mag ook echt huilen hoor...sorry meid maar dat lukt niet.. niet als ik jullie kan troosten wat een verhaal he...

weer een lap tekst met geen tekst..maar goed ik ben het weer kwijt

8. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Jaydee had net rode poep :)
    Ze had gister courgette, tomaat met rijst en kip gegeten..hahahahahahhaha

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    Oh ik besef me opeens dat JOMA mijn vader gewoon een keer heeft ontmoet... denk dat ze dat zelf niet eens heeft doorgehad...

gek maar vind dat een mooie gedachte dat 1 van jullie mijn vader heeft gezien. ze hebben toen zelfs samen koffie gedronken nou ja Joma Thee en hij koffie..

10. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Nora huilde ook meteen maar ben wel met haar naar de huisarts gegaan.. ze bewoog haar rechterarmpje niet.. Gelukkig had ze niets.. waarschijnlijk wat spierpijn..
    Ik heb de hele dag en nacht gejankt.. wat voelde ik me een slechte moeder..

11. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    wat speciaal.. schept ook weer een band...
    Mooi hoor...

12. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Dwaasje, misschien is het wel goed als jij ook eens je traantjes laat zien bij hun. Misschien hebben ze nu wel een heel "verkeerd"beeld van jou. Ik bedoel, misschien denken ze dat je je sterker voordoet dan dat je bent. Jullie kunnen mekaar troosten, met mekaar huilen...daar is familie voor.
    En het lucht vaak heel erg op om lekker een potje met elkaar te janken!

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Wanneer moesten we dat ene bij ichtus inleveren... Ik heb het namelijk net pas opgestuurd... Ben ik nog optijd?

14. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou meis, probeer het gewoon zo te doen dat jij je er "goed" bij voelt...

15. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Dwaas..

Ik wil ook niet te ver gaan met je "toe te spreken.." is misschien niet helemaal aan mij om dat te doen.

Maar ik heb verschillende keren gezien dat het verkeerd ging.. nou ja.. verkeerd.. opkroppen.. niets laten merken van verdriet, pijn, angst.. alles daarom heen.. en op een gegeven moment barst de bom, de emmer loopt over, hoe je het ook wil noemen.. en dan... dan ben je jezelf kwijt, mensen om je heen weten niet hoe en wat ze moeten doen..

Ik wil gewoon niet dat het jouw overkomt.. Je bent me te dierbaar hoor.. (net zoals alle andere dinnetjes hier..) Loop jezelf niet voorbij..

Misschien is het een keer iets om eens één op één met je pappa te praten.. over hoe hij zich voelt.. hoe jij je voelt... Misschien wil hij die tranen bij jouw wel zien meid.. Hij wil misschien dat stukje gevoel bij je zien.. Nu kom je over als de sterke dochter.. Maar binnenin...

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hier is de boel ook weer lekker opgeruimd... Aaron ligt boven te slapen, die was uitgeput, en ik had het niet eens door! Pas toen hij heel zielig ging jengelen/huilen! Nou heb hem gelijk naar bedje gebracht en hij viel als een blok in slaap!

17. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    ben bang van niet...

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Verdorie... beginnen er buiten een heel stel honden te blaffen... Aaron dus wakker... Nou eventjes laten huilen maar... misschien valt hij wel weer in slaap...

19. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Thirz, volgens mij ben je te laat!

Zo keukentje opgeruimd! Keuken nog even snel gezogen...KLAAR

Nu begint de buurman te boren en Jaydee gelijk weer wakker..Grrrrrr!

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    haha, hier dus ook buitenlawaai wat Aaron wakker maakt!

Zullen we maar gaan verhuizen naar een hutje op de heide? Geen last van buren lawaai!

Share This Page