Jaydee is nog steeds wakker, maar de buurman blijft boren Ik laat er maar even huilen en als hij klaar is sus ik der wel in slaap heeft nu toch geen zin...
Sizzel lieverd, ik heb heel vaak 1 op 1 gesprekken met papa... papa wil eigenlijk alleen maar met mij praten over bepaalde dingen.. Ik zal denk ik niet in elkaar storten wel een beetje.. omdat ik het eerlijk gezegd ook niet aankan. maar het komt wel goed... Naast jullie waar ik echt een goed gevoel bij heb en het lucht me ook echt op om met jullie te kletsen... heb ik gelukkig nog andere die mij wel opvangen(lees mogen vangen) op het moment dat het echt nodig is..
Nou ik dan; toen finn 2 weken was ofzo dacht ik dat ik z'n arm gebroken had.... met z'n jasje aan te doen! Zaten we om half 8 's ochtends bij de ehbo... Raad eens waar wij om half 9 een afspraak hadden? het ziekenhuis.... Gelukkig niks aan de hand maar oh wat voelde ik me k*t, z'n arm hing helemaal slap...
Debora, ik moet er wel een beetje om lachen... sorry.. Ik had het op het moment toen we naar huis mochten, toen ik net was bevallen. Ik wou Jaydee der jasje aan doen en ik dacht precies hetzelfde. hahahahah armpje gebroken. Ik op het knopje gedrukt en de dokter kwam, ik het verhaal uitgelegd en hij moest stiekem ook een beetje lachen...hahahahah
Ik denk dat jullie familie erg hecht is, he dwaas? Jullie zullen elkaar echt wel opvangen, als het nodig is. Maar voor nu vang jij iedereen op... je bent echt sterk meid. Misschien dat je je niet zo voelt nu
haha ik kan er ook om lachen hoor! Bij de ehbo zeiden ze al: je bent niet de eerste die hier staat met een pasgeboren baby waar niks mee is En als het wel zo zou zijn dan was ik nog geen slechte moeder, zei d'r meteen even bij! Grappig dat jou het zelfde gebeurde!
haha ariel! Ik denk dat niemand dat erg vind Dus bij deze een oproep aan iedereen! Wil iedereen die GEEN knuffel van Ariel wil dat voor de meeting even melden
Fijn dat je in ieder geval goede gesprekken met je paps hebt! Die kunnen ze je nooit meer afnemen! En super dat jullie familie zo hecht is. En je lucht je hart natuurlijk hier ook.. dat is ook al super fijn. Dan ben je het in ieder geval kwijt! Ideaal voor iemand die moeilijk uit zijn woorden kan komen of die het gewoon niet kán vertellen... blijven doen hoor meid!
Wat een dapper besluit van je papa Dwaasje. Meiske, ik ben een beetje zoals jij al huil ik wel regelmatig maar het liefste niet waar anderen bij zijn. Ik ga de klap ook nog krijgen ben ik bang. Gelukkig dat je genoeg mensen om je heen hebt want hoe sterk ook, de klap gaat komen ooit. Meiden, niet schuldig voelen hoor, het kan ons allemaal gebeuren. Ooh euhhh, hier in het dorp zit een hele leuke kinderkledingwinkel met alleen maar merkkleding en ze hebben opruiming van 50%-70% korting Hebben meer kindjes last van huilen als ze naar bedje moeten? Luuk heeft het nu bijna elke keer als hij gaat slapen, even huilen. Tis vaak maar 10 minuten maar wel elke keer huilen.
@missn: ik vind het trouwens wel leuk om Jaydee naast Finn te zien om dat ze op de zelfde dag geboren zijn! Volgens mij is Finn een stuk kleiner