poeh wat kletsen jullie opeens snel. heb natuurlijk alles gelezen maar ben een klein beetje een zeefje en mijn papa belde ook weer tussendoor.. oh ja knuffelen op de meeting natuurlijk gaan we knuffelen...en ik mag wel even watterproof mascara gaan halen denk ik... het is mooi hoor zon hechtcluppie te hebben en ik hoop dan ook dat we over tien jaar over onze puberkinderen zitten te kletsen... wie van de meiden zal het eerst ongi worden hahaha... misschien ene idee om een forum voor omas straks te beginnen wie van ons wordt het eerste een februari baby oma flauw he... **************************** Papa belde... het is ongelovelijk maar hij mag nu naar huis.. hij krijgt wel eerst 2 zakken bloed... maar het AVL ligt vol... en dan mag hij maandag weer terug en dinsdag ook...raar maar waar.. nou ik moet hem maar even laten uitrazen ....pfft zoals ik hem weer net aan de telefoon had klonk hij weer harstikke sterk.. (gelukkig maar)
Ik lekker slim helemaal enthousiast al geld overgeboekt....zie ik hier dat er al besteld is ....hoop dat je de bestelling nog kan veranderen....
Ik dacht dat we van iedereen alles binnen hadden Ariel dus ik heb besteld. Ik zal ze wel bellen om te vragen of er iets bij kan maar dan moet je dat ter plekke nog betalen denk ik. Geef jij ff door wat je wilt aan mij? *Edit* Ooh, je hebt al betaald, ook goed. Wat wil je bestellen? Ik bel ze wel even.
Nee Dees helaas... Heb nu ook mijn vader al beloofd dat we het hele weekend daar zijn... Is voor hem nog maar de tweede keer dat hij Aaron ziet, dus is beetje zielig voor hem als we ineens toch een dagje er tussenuit piepen... Maar echt waar... De volgende meeting zal ik er alles aan doen om te komen!
Mag hij naar huis omdat het AVL vol ligt? Dat is ook raar... Ik moet ook waterproof mascara gaan halen...en veel zakdoekjes meenemen..
Nee Ariel..ik hoop het ook nog lang niet, maar wel leuk als we dan nog contact zouden hebben..mijn moeder spreekt nog steeds mensen van toen ze op zwangerschapsgym zat
Ik kan me nog heel goed de vorige meeting herinneren toen Dees haar prachtige ring en ketting liet zien. Ik had de tranen in me ogen staan en was als de dood dat ik hem zou laten vallen.. Ik heb thuis de tranen laten stromen..
meiden ik kom zo goed als zeker niet naar de meeting, dacht met boney mee te rijden dus had paul gezegt dat hij niet vrij hoefde te nemen. (eigen auto heeft soms wat problemen en geen radio en ilse mag niet voorin) en nu heeft hij de auto voor werk nodig, heel misschien dat ik vrijdag toch hoor de auto te hebben