wat belachelijk dwaas... Zou me er ook pissed om maken... Jammer genoeg heb je er weinig tegenin te brengen... Het zorgstelsel is één pot nat!
Hoi Lieverds, Ik ben hier nog niet geweest vandaag, heb ook nog niet terug gelezen. M'n moeder kwam dagje langs en we hebben een kookdag gehad. M'n moeder heeft vanavond bbq en ze vind dat ik altijd zulke goede en lekker ideetjes heb voor eten dus kwam ze hier om samen salade, taarten en kruidenboter te maken. Was gezellig en Tessa heeft zich keurig gedragen vandaag. Die ligt nu net weer ff te slapen. M'n ma is net weg en Peter komt net thuis. Is ook eens vroeg. Heerlijk! Die gaat morgen namelijk weg voor 2 dagen. Heeft vrijgezellen feest in het noorden van het land. M'n dvd's van 24 seizoen 4 zijn binnen, dus ik ga morgen de hele dag in bed dvdtje kijken! Heb er nu al zin in. Ik ga of vanavond of morgen terug lezen. Ga nu ff Peter gezelschap houden en gezellig koken. Tot later en dikke knuffels voor iedereen die er 1 wil. Ik ben gul vandaag
Ik had toen er net sprake van meeting was afgesproken met boney mee te rijden, dus mocht paul werken. Toen bleek debora geen vervoer te hebben en heeft boney aangeboden haar op te pikken, niet wetende dat ik echt moest zorgen dat paul dan vrij was, hij doet zijn best maar weet waarschijnlijk donderdag of het lukt. (vatten jullie hem nog)(dit was tijdens mijn vakantie, ben toen natuurlijk 3 wk niet geweest)
OH MISSN ik sta niet op je lijst snik snik snik ik maak me wel op.. zonder make up geen dwaasie hahah..(masker he) het is belachelijk dat hij naar huis moet maar hij wil zelf ook wel dus daar gaat het om... Hij krijgt nu dus bloed (dat wil ie dan weer wel) en dan mag hij naar huis.... nou schiet mij maar in een kappotje....
Wat kletsen jullie toch veel meiden Heb alles teruggelezen en vooral veel gepraat over fruit en groente. Ik ga denk ik volgende week maar eens beginnen met wat fruit te geven. Zal ze vast wel lekker vinden. Is weer eens wat anders dan melk! Dwazie, ik heb veel woorden in mijn hoofd, maar vind het ontzettend moeilijk om het te schrijven. Ik denk echt veel aan je, al heb ik je nog nooit ontmoet. Toch raar he, het blijft gewoon in mijn hoofd zitten. Ontzettend veel sterkte. En echt vreemd dat je papa nu naar huis moet! Was vanmiddag nog even bij mijn ouders en heb ze een grote knuffel gegeven. Dat doe ik eigenlijk veel te weinig.
nee niet dat elise is geboren enz enz. haha ik heb er wel ooit opgestaan in het begin.. maar ik ben gescipt das zielig he....
Morgen ga ik op vakantie, dus vandaag zit het 6e wasje al in de machine. Beneden is alles al schoon, alleen boven nog even een stofzuiger er doorheen halen. Zal jullie wel gaan missen die 4 weken En ik heb ook ontzettend veel zin in de meeting en ja, ben wel een beetje zenuwachtig (aard van het beesie). Ben ik altijd voor nieuwe dingen die gaan gebeuren. Komt vast wel goed
Meiske..4 weken op vakantie..lekker zeg..owjaa..jullie kwamen in jullie vakantie naar de meeting he..
Nou ik moet echt even rust hebben in mijn hoofd.... ik weet nou echt niet meer wat ze willen... gisteren zei die arts ik laat hem niet eerder naar huis gaan voordat we weten waarom hij zo vreselijk moe en trillerig is en nog geen 24 uur later laten ze hem gaan... arggg krijg je toch een bult van... snap er weer geen bil van, loop over een beetje nog 30 minuten en dan ga ik naar huis.. en van het weekend ga ik dan nadenken of ik volgende week ga werken... die week daarna ben ik zowiesoi vrij.. dus misschien plak ik er wel een week aan vast...maar dat is wel zooo moeilijk he voor mij
Dwaasje, doe waar jij je goed bij voelt. Ik denk dat het wel goed voor je is om volgende week gewoon een weekje erbij aan te plakken. Een beetje rust doet een mens goed en jou helemaal op dit moment.
Oh ja, las ook nog iets van kruipende babies. Sofie weet niet eens meer hoe ze op haar buik moet draaien, laat staan dat ze uberhaupt weet hoe ze moet kruipen Komt allemaal vanzelf! Tja, over evt. volgende kindjes. Helaas blijft Sofie bij ons de hekkensluitster. Zal vast wel een beetje jaloers zijn als een van jullie weer zwanger is Ben nl. een echte moederkloek
meiden ga eten en ff naar prenatal, tot later dwazie; ik meld me ook nooit ziek dus begrijp je wel, maar er zijn echt meer mensen die je nodig hebben dan je werk, denk dan dat ene weekje lekker aan jezelf neem aan dat iedereen dat begrijpt.