Dwaas, gewoon volgende week thuisblijven hoor, even aan jezelf denken! Een ander zou dat ook doen, thuisblijven. En geen schuldgevoelens, je hebt het gewoon even nodig nu!
oh ja mijn gegevens... Elise Robin geboren op 29-01-08 geef flesvoeding en hapjes wil je verder nog iets weten?
Hallo allemaal. Dwaasje meis.. ik weet nu niet meer wat ik moet zeggen. Ik hoorde van MissN dat het heel slecht met je vader gaat. Ik schrik hier heel erg van en heb net ff zitten huilen ook al ken ik je verder niet, maar het grijpt me gewoon erg aan. Tjonge ik ga even bedenken wat ik je kan schrijven.. je houdt het van me tegoed ok? Even ook positief nieuws.. Maandag kan ik beginnen bij mijn nieuwe werk..,,,,, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ik heb woensdag ook gesprek bij een bedrijf wat ik heel erg leuk vind.. Dussss zit ff in dubio. Heb nl gezegd dat ik maandag, dinsdag en woensdagochtend wil werken, maar het sollicitatiegesprek bij Regiotax.. was ik dus wil is woensdagmorgen om 10.00 uur. Dus moet even kijken hoe ik dat nu ga aanpakken.
Ga zo even chinees bestellen, heb echt geen zin om te koken. Denk dat dat komt door het vakantiegevoel. Oh nee, heb eigenlijk nooit zin om te koken. Gelukkig doet mijn mannetje dat wel graag, dus de komende weken is hij aan de beurt
Meiske, fijne vakantie..en lekker Chineens jammie.. Ik ben vanavond alleen met me moeder, dus we hebben allebei een bak maaltijd salade..haha me moeder met garnalen en ik met ham en komkommer
oh ja.. eh lengte is 51 cm en gewicht 3620 gram Diaantje... je hoeft niets te zeggen meid..knuffie en Feli met je nieuwe baan... ik heb geen zin om te koken heb nergens zin in eigenlijk
Dankje Dwaasje, je staat er op en compleet Lekker patatjes dus vandaag..of ook chinees? Ja meiske, ik vind dat heerlijk maaltijdsalade en het is nog goed voor de lijn ook
nee geen patatjes.. en chinees mmm.. ik denk dat het krieltjes met een varkenshaasje word met een groente...