leuke foto's dames! Nora vind nog geen hapjes lekker.. nou ja.. de gemengde groenten zijn tot nu toe nog het beste.. maar de wortel vind ze echt heel smerig!
wat een rust hier ineens.. wij hebben hier trouwens allebei geen zin om te koken.. Manlief is ziek.. maar heeft wel zin in Döner... whahaha.. grappig!
Thirza ook leuke foto's. Diaan, van harte met je nieuwe baan. Ziek en wel donor? Wij eten zeewolffilet, courgette en aardappelsalade
jeeej.. wta een rust ineens.. dit ben ik niet gewend na vandaag.. denk dat we vandaag al ruim 20 blz gekletst hebben... ja.. dan mag het natuurlijk wel even rustig zijn...
niemand hier? jammer... heb net 20 pagina's geklets van jullie doorgelezen... wat een ontzettende lieverds zijn jullie allemaal toch... sjonge... ben er gewoon even stil van! Moeten we niet een nieuwbouwproject zoeken ergens en dan allemaal een huisje kopen daar? Soort van onze eigen wijk en dan lekker elke dag kopjes thee bij elkaar drinken... oh lijkt me zo heerlijk als we straks al die kleintjes in dezelfde speeltuin zouden zien rennen en ravotten en dat ze allemaal de dikste vriendjes en vriendinnetjes worden... ok ik draaf door... heb zo veel gelezen dat ik echt niet persoonlijk op iedereen kan reageren... vergeven jullie me? hier mijn eerste vakantiedag... hoef pas op 6 augustus weer te werken, dus 2,5 week vrij... Fenne heeft ontdekt dat ze hele hoge enthousiaste gilletjes kan geven en die horen we nu dus ook de hele dag... het is nu een afwisseling van die gilletjes en bellen blazen... heel geinig!
wat ik trouwens wel gezien heb zijn ontzettend schattige foto's... dat moest ik nog ff kwijt... had eigenlijk net een foto van Fenne moeten maken... die lag op haar rug bellen te blazen en dat doet ze nu met zoveel kracht dat de spetters melk er uitspatten en dus in dr eigen gezichtje terecht komen... dus ze had net een snuutje vol met melk spetters van zo'n 20 minuten bellen blazen...
en toen was ik alleen... hoe ik het voor elkaar krijg? geen idee haha... ik mis op de 1 of andere manier regelmatig de drukte hier en ben er wanneer iedereen weer weg is... of zou het iets met mij te maken hebben? **Wen26 ruikt onder haar oksels**... hmmm lekker: nivea! daar ligt het dus niet aan...