Ik ben er weer even.. Jaydee ligt op bed..ze heeft als avondeten stoofpotje gegetn en als toetje danoontje..ze heeft net de fles op is in badje geweest ne ligt nu lekker in bedje
hey meiden kunnen jullie me ff updaten heb hele dag gewerkt en kan me er niet meer toe zetten de paginas bij te lezen want zijn er stuk of 25 als het er niet meer zijn en ben best gaar moet morgen nog dagje
Rustig hier nu zie ik! Ik heb nu het rijk alleen! Aaron ligt in bed en Erik is naar vrienden! Dus bankhang tijd met tv aan en laptop op schoot! Ik lees dat veel baby'tjes niet alle groentes of fruit lusten... Nou met Aaron heb ik tot nu toe nog geen problemen gehad. Hij lust tot nu toe appel, banaan, broccoli, bloemkool, aardappeltjes, sperzieboontjes en worteltjes... En ook baby-toetje (yogolina volgens mij). Ook thee vindt hij erg lekker! Ik hoop dat die goede eetlust zo blijft als hij peutertje en kleutertje wordt! Zou wel erg makkelijk zijn! Nou goed, ik kijk zo meteen wel weer als het wat drukker is hier! Tegen mezelf praten heeft niet veel zin
ik lees zo terug maar deze wilde ik even delen: Finn vind alle woorden met een B leuk: boefje, bonsai, en nu dus ook BOB! Hopelijk doet de link het: http://nl.tinypic.com/player.php?v=yjog0&s=4
oooh debie! sorry! ik wist echt niet dat jij met boney zou meerijden! sorry sorry sorry! Moet ik kijken of ik iets anders kan regelen met iemand
http://www.borstvoeding.com/groeicurve leuk om bij te houden en om tegebruiken voor foto-album. je kunt hier de lengte engewicht invullen en dan krijg je de groeicurve te zien, je kunt het plaatje opslaan. Gaat wel uit van bv maar is denk ik niet zo heel veel verschil
durf het bijna niet te zeggen.......... Sarah lust geen groente, bedenk ik me vandaag ineens dat het ook wel eens zou kunnen zijn omdat ik ze koud geef, zo uit het potje..................... wat een geweldige moeder ben ik toch, morgen weer opnieuw proberen. Oh ja, gemangd fruit lust ze wel maar apart niet, raar! Ze ligt nu al vanaf 5 uur in bed, is net ff wakker geweest, uit bed gehaaldl maar was binnen 10 minuten weer brullen, terug in bed gelegd en is meteen in slaap gevallen. Dat wordt een hele vroege morgen denk ik.......
hihi, ja anoek zou kunnen dat ze het warm straks wel lust! En hopelijk slaapt ze de nacht een beetje door, en komt ze morgen niet te vroeg!
voor dat doorslapen ben ik niet zo bang en liever een vrolijk vroeg meisje dan eentje meteen humeur omdat ze van ons wakker moet blijven Vrienden van ons hebben gisteren een meisje gekregen, leuk leuk leuk weer. Ze hebben al een tweeling
Nu ben ik dus alleen thuis. En Aaron ligt lekker te slapen. Maar ik mis hem ineens! Heb zo'n zin om even nog met hem te knuffelen en zijn zachte wangetjes een kusje te geven! Ongelovelijk toch? Menig moeder zou willen dat hun baby al lekker om half 7 naar bed toe kon en ik vind het soms jammer dat hij al zo vroeg naar bedje moet! hahahaha... Nou ja, ik zal toch echt tot morgen moeten wachten!
Hm, volgens mij wordt dit niet een avondje forummen, het is rustig hier! Geeft niets, ga ik lekker tv kijken! Niet veel soeps op tv. Eerst EHBO-eerste hulp bij opvoeden. Dan ga ik douchen. En dan secret miljonair. En dan is het ook al 11 uur geweest, dus bedtijd voor mij! Zo mijn avondje is gepland! En zo nu en dan even hier kijken of hier nog wat leuks gebeurd natuurlijk!
grrr doet het niet..dan moeten jullie maar ff de link kopieren hoor Als jullie het willen zien natuurlijk