Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    hahaha, grappige finn :D

Zat net EHBO te kijken... Jonge vrouw met 4 kindjes en haar man is overleden... Zo zielig. Moet er niet aan denken dat Erik doodgaat. Zou me echt geen raad weten! Wat moet ik nou zonder hem?
    Ik word al verdrietig bij de gedachte...

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hier ook altijd erbij als ie huilt hoor! Hij huilt bijna nooit dus als ie huilt, dan heeft het een reden. 's nachts gewoon een speentje idd. En anders op de arm en troosten en wachten tot het over is!

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    leuk een foto Debora... vindt ie dat niet erg?

trouwens... hoe zou Suus het hebben? Moet echt aan haar denken... hoop toch zo dat ze het heerlijk hebben!

hier idd ook fopspeen 's nachts... dus bij eerste huiltje heel sneaky die speen er in schuiven en weer weg... :D

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    :( Niet over nadenken idd... Ik denk ook wel eens 'wat als ik dood ga, hoe moet dat dan met Jeroen en Lune?' Brrr... wil er helemaal niet over nadenken maar vind mezelf, Jeroen en Lune helemaal zo kwetsbaar ineens..

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

:) :)

6. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    haha, ja wen doe ik ook altijd, zo stil mogelijk dat ie me niet ziet of hoort :D

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    geen idee! gewoon doen! ga zoeken voor jullie... :)

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja ben ik ook benieuwd naar Wen, hoe Suus het heeft.. Denk ook geregeld even aan haar. Denk dat ze het naar hun zin hebben maar als ze 's avonds in bed liggen.. Vind ik zelf altijd de moeilijkste momenten, dan heb je tijd om over dingen na te denken :(

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    niet over nadenken meis!

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ja dat heb ik nou ook! Nu Aaron er is ben ik zo bang om Erik of Aaron te verliezen of zelf dood te gaan! Echt raar!

Erik hoeft maar 5 minuten te laat uit zijn werk te komen en ik maak me al zorgen!

brr...

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha herkenbaar idd! Ik kijk haar ook niet aan, prop dat ding in dr mond en sluip snel de kamer weer uit :D Werkt wel het beste!

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    hoop ook dat ze het naar d'r zin heeft! Ook wel eens goed om effe tijd voor elkaar te nemen!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

hier net klaar met werken! was druk druk ,morgen nog en dan lekker anderhalve week vrij :) Jippie

Gwen is voor het eerst vannacht logeren bij me pa en zijn vrouw! het is hier nu heel stil :( en mis haar wel!

heb terug gelezen ! leuke foto,s gezien enz, maar te veel om alles nu terug te reageren :rolleyes:

hoe is het verders hier?

14. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    nou ik ga mij even klaarmaken voor mijn bedje, kan ik er straks als ik meo word zo inkruipen!
    Als ik dat allemaal pas doe als ik moe wordt dan heb ik geen zin meer en wordt het tegen mijn zin in nog later... Te moe om naar bed te gaan zeg maar... Snap je?

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Er komen sinds je mama bent denk ik gewoon heel andere gevoelens los. EEn soort oerdrang om je gezin en juist je kind te beschermen denk ik..

Krijgen jullie trouwens geen rsi van al dat forumen? Ik heb echt last van mijn polsen en vingers. Maar nou zit ik natuurlijk ook veel achter de pc voor mn studie, maar toch.. Jullie zitten vast ook veel achter de pc.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goed idee, ik ga me ook maar eens bed-klaar maken.

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik vandaag naar de ikea voor het speelkleed, stond gisteravond op internet dat er nog voorraad was. Kom ik daar...........................op! Dus ik zeg tegen iemand die daar werkt dat er op internet verkeerde info staat. Oh ja zegt, ze, dat klopt heel vaak niet maar je moet ook eerst even bellen. NOU JA!
    Dus nu, geen kleed, was precies wat ik al weeeeeeeken aan het zoeken ben.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga sowieso vast welterusten zeggen. Krijg gewoon uitvalsverschijnselen in mn pols :(

Dus bij deze, trusten meiden!
    xxx

19. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

Marc op onze bruiloft. Inmiddels is z'n haar nog korter maar heb niks recenters. En foto's van voren, daar staan weer andere mensen bij en dat doe ik dan weer liever niet

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Bij Fenne viel het mij vrij snel op dat ze een duidelijke voorkeurshouding had, hier ben ik me eens in gaan verdiepen en las toen dat er kans bestaat op afplatting... toen ik begon te zien dat dit idd gebeurd heb ik daar info over ingewonnen en kwam ik er achter dat bij een afplatting vooral de gehoorgang belangrijk is... daarom heb ik al vrij snel bij Fenne haar oortjes in de gaten gehouden, idd steeds van bovenaf gekeken en ook naar haar aangezicht... hierdoor viel het me op tijd op dat ene oortje verder naar voren stond dan de ander... ook als je naar haar jukbeenderen keek dan zag je dat ene kant verder naar voren stond... op het CB heb ik het toen direct nagevraagd (ze was 6 weken), zij vonden het wel meevallen, ik niet... daarom ook bij de KA nog eens nagevraagd toen ze 7 weken was en die verwees ons door naar de fysio en die vervolgens ook naar de osteo... moet eerlijk zeggen dat onze osteo ook niets over de gehoorgang zegt hoor, die is meer bezig geweest met de blokkade in haar nekje...
    heel verhaal... maar je kon het idd goed zien... het verschil was op ergste moment 11 mm en was 3 weken geleden 4 mm, ik zie het nog steeds hoor, maar ben er ook wel heel alert op...
    hoop toch zo dat het bij Lune mee valt... merk je dat ze nog steeds voorkeur heeft met slapen voor 1 zijde?

Deel Deze Pagina