leg je pols maar vast in bedje maja! Lekker slapen! Is lune nog steeds stil? Wij gaan morgen ook naar ikea! We hebben een slaapzak gekocht die niet veilig blijkt te zijn... Dus meot maar even terug! Zal ook eens kijken over wat voor speelkleed jullie het hebben!
lullig anouk! rsi: ja ontzettend! vooral als ik zoals nu op de laptop zit op bed, heel onhandig.... trekt door tot in m'n schouder! wahaha en maar door gaan!
Dat had ik laatst, ik zat met regenachtig weer in de auto en dacht als er nu iets met mij gebeurd dan blijven Vin en Fenne alleen achter...toen moest ik ineens denken aan de bv in de vriezer en dat Fenne dan nog een beetje mama heeft voor een paar dagen... ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen, en om eerlijk te zijn nu weer... bah, wat kun je soms nare dingen bedenken he?
maja het is ook eng maar als ik jou verhaal zo hoor dan lijkt het wel alsof ik mijn eigen verhaal hoor. is lune wel rustiger als ze b.v in de woonkamer is? dylan raakte ook steeds erg overstuur als ik hem in bed legde en hoe langer ik hem liet huilen hoe erger het werd. ik wil je niks aan smeren maar het is misschien wel een idee. baby's en jonge kinderen kunnen namelijk meer zien dan dat wij kunnen zien of weten. suc6 meis ow ja staart lune ook wel vaker? en gaat dan huilen? of juist lachen?
nou zelfs ik zit nu met tranen in m'n ogen! Een beetje mama in de koelkast... slik... Wil je zoiets niet meer denken!
toch he! dacht al dat ik al eens wat had laten zien! ach denk dat niet iedereen Marc leuk zou vinden, is echt zo'n bepaald typ! Maar ikke iig wel! haha En hij is heel lief en das natuurlijk nog veeeeel belangrijker!
oh en als julli intresse hebben: de 2 opa's van Finn! http://home.planet.nl/%7Esloss007/Theater.html helemaal onderaan
ow waha zie nu dat de hele familie erop staat! Let niet op mij net na de bevalling! verschrikkelijke foto!
ja tuurlijk meid dat weet ik nog hoor! hihihi hij was vollop aan de klets een gezellige man en ja toen hebben we het nog over lijnen en afvallen gehad en over zijn dieet met die shakes en sporten enz hij vondt dat Sonja maar niks hihih dus ja dat weet ik nog wel hoor