maar idd joma je ziet er nu wel anders uit! Maar dat komt denk ik ook door je haar die zie ik op elke foto anders!
Heel goed te begrijpen Joma! Je hebt veel moeten doorstaan, maar je hebt er iets prachtigs voor terug gekregen!
maar ook gelukkig met je meisje! Dat zie je ook! en opluchting dat het voorbij was denk ik... Missn: nee dat kan echt niet!
He getsie, dan zie ik die pas bevallen foto's en zit ik even naar de foto's van mezelf en aaron te kijken van de eerste week.... buikpijn! Wil zo graag nu wel weer een tweede! Nog zo'n klein scharminkeltje in huis! Heerlijk!
bah meiden ik ben zooooo boos, zoals jullie weten ging mijn mannetje zuipen met collega's. nu werd hij net door een collega thuis gebracht en ja jullie raden het denk ik al alcohol....maar toen hij binnen was ben ik gaan door vragen hij heeft dus wiet gerookt oooo ik ben zo kwaad op ben bij is verdomme papa en draagt een verantwoording en wat doet meneer gewoon waar hij zin in heeft. wat moet ik daar nou me? dit is al de tweede keer in korste tijd dat hij zo thuis komt (vorige keer geen drugs gebruit)
En me trotse broertje...en ow wat vond ik het niet leuk om haar weg te geven. Ik zal trouwens nog eens iets grappigs vertellen. Toen wij weg mochten uit het ziekenhuis, zat ik achterin en Jaydee naast me in de maxi-cosi. Ik moest in het ziekenhuis al plassen, maar ik dacht nou dat hou ik nog wel even vol. Maar ik had een katheter gehad dus ik kon het moeilijk ophouden, maar ik wou zooo graag naar huis en ben dus niet gegaan. Ik zat in de auto en ik hield het niet meer. Ik zat gewoon tegen het dak aan. We hadden nog een plastic zak in de auto liggen, voor toen me vliezen gebroken waren en we nog in de auto naar het zh moesten...ik zeg tegen Quinc, RIJD DOOR EN ANDERS GEEF ME DIE ZAK DAN PIS IK WEL IN M'N BROEK. Hij leek wel een opa hoe zacht hij reed man. Hij lag helemaal dubbel. Ik was thuis ben eerst naar de wc gegaan. En wat denk je, ik kon niet eens. Waarschijnlijk klinkt het nu niet zo grappig als dat het was, maar het schoot me ineens te binnen nu ik die foto's weer zie...
Heb helaas geen foto waarbij je me echt recht in gezicht kan zien... wel van een uurtje na de bevalling eventueel... **verwijderd** (vind idee van openbaar op internet niet zo leuk)
Hmm Kikkert, das een moeilijke. Praat morgen maar met hem als hij helemaal nuchter is. Hij is wel vroeg thuis trouwens