nou ik ga even de poederdooosjes vullen , en dan ga ik me bed op zoeken , ben dood moe , spreek jullie morgen vast wel weer dames truste
hahah ja is ook maar ja als ik de lamp aan doe , dan wordt hij wakker , dus ik luister altijd met me oor tegen de babyfoon
Tis niet goedkoop, geloof 12 euro voor klein tubetje, maar ik vind het wel waard als dit betekent dat ik rest van mijn leven een mooi litteken heb... toch? ik heb geen harde bult... waar voel je die precies?
ik doe t voor de hele dag keb 3 van die dingen , en die vul ik allemaal in een keer, ... kan ik even vooruit
nou lieve meiden ik ga lekker naar boven... badderen fohnen en laatste fles en weer hopen op een goeie nachtrust....
pff nu heb ik net alles bijgelezen en ben ik weer de helft vergeten dus sorry als ik niet op jullie allemaal reageer @debora meid we zullen je wel gaan missen hier in het zuiden wel nog xtje langskomen he @joma oei dat klinkt zeer pijnlijk doe maar lekker rustig @Dwaas jij moet zeker rustig aan gaan doen nu hoor anders kom ik je persoonlijk onder je kont schoppen @diaantje gefeliciteerd met de geboorte van je neefje @dees heel veel sterkte meid doe maar lekker rustig aan Nou de rest ben ik echt weer vergeten heb een geheugen als een zeef nou vandaag naar het werk geweest moet 23 april weer beginnen met werken ooh wat gaat me dat tegenvallen zeg dan zit ik toch alweer bijna 5 maanden thuis dus zal wel wennen zijn
kom ff binnenvallen hihi wat is eerste sprongetje? en die poederdoosjes uhm lijkt me extra werk ik neem gewoon de voeding mee naar boven en schep rechtstreeks
sprongetje.. dat is de eerste ontwikkelingsprong zeg maar.. dan wordt de wereld van je kleintje een stuk groter met meer indrukken enzo.. dat is eng voor de kleine en hij/zij zoekt dan weer het vertrouwde plekje op.. Mama.. gevolg.. huilen, jengelen, krijsen.. is toch de enige manier voor ze om duidelijk te maken dat ze niet lekker in hun vel zitten... Na het sprongetje zul je zien dat ze meer kunnen.. bijvoorbeeld dingen na doen.. meer lachen.. meer spelen.. maar ook weer beter slapen en eten... die poederdoosjes vind ik ook altijd erg handig.. neem ze vooral mee als ik de deur uit ga.. voor de nacht neem ik ook de hele bus mee naar boven, maar ze blijven handig... Over het zetten vaan de wekker.. heb het gister voor het eerst niet meer gedaan.. En nu ik weet dat marijn zo goed is gegroeid doe ik het ook niet meer. ook hier heeft ie de wekker nog nooit gehaald hoor en komt ie netjes uit zichzelf, maar toch.. snachts ga ik m niet meer wakker maken...ben benieuwd hoe lang t duurt voordag ie doorslaapt.. Bij lisa duurde het 6 weken en dat vond ik toen al snel aangezien jurian 14 wken snachts nog kwam..voorlopig maakt het me niet zoveel uit, maar dat komt omdat ik er zelf snachts niet uit hoef... Dat wil papa graag doen.. en van mij mag ie...hahahaha
Hier zit k sinds vandaag ook op de 4u zag ik.. Vanmiddag om 14.45 en vanavond ook om 18.45 en nu slaapt ie ook nog.. dus ook nu zo netjes om 22.45.. ik is blij....heb m vanavond weer lekker gebadderd en hij vind dat zo lekker he... vlak voor de voeding.. zodra hij het water raakt ontspant ie helemaal.. hij viel gewoon bijna in slaap in bad..daarna gevoed en weer in bed... Ik begin weer verkouden te worden merk ik.. bah.. ik hoest weer wat en mijn neus gaat dicht zitten.. meteen maar ff wat innemen zo.. s kijken wat ik mag hebben bij bv.. ik wacht wel ff tot morgen en dan eerst maar huisarts bellen..wil niet iets innemen wat marijn dan ook binnen krijgt...
ik heb wel harde stukjes in mijn litteken, maar die worden door het masseren en het gebruik van die creme al zachter... sommige zijn zelfs al weg... maar een harde bult heb ik nooit gehad...
er kwam trouwens ineens een heel klein en heel lief meisje tussendoor, vandaar mijn late reactie ze heeft even lekker gedronken, 2 luiers volgepoept & geplast en ik heb haar pyjama-tje aangedaan... dus wij zijn klaar voor de nacht! slaap lekker allemaal!