ja dat wel, was je veel bloed verloren? of was je gewoon moe? hoeveel dames zijn eigelijk thuis bevallen? van wie dat wilde! Dwazie iig, want Elize was veeeeeel te snel! hihi
kben aan het terug lezen... dus weet niet of je al antwoord op je vraag hebt.. maar vul jij je album met de vakjes die daar al voorgedrukt staan (int grijs).. want ik haal ze dus weg en sleep dan de foto's erin. Dan kun je ermee doen wat je wil!
nou meid daar ben je toch het meeste al van kwijt of niet? je ziet er nu iig mooi slank uit! Gwen lijkt nu veel blonder! Douche ze
wat gaan jullie snel! was ff laatste foto van mij en Fenne aan het zoeken.... die komt zo... en Joma, ik was ook 28 kilo aangekomen... zal zo een foto laten zien van dag na de bevalling haha...
@debora volgens mij had ik wel het nodige aan bloed verloren maar ik was ook heel erg moe en had het mega koud (had 3 dekens op me liggen)
IK had een lucht deken... Eentje met allemaal gaatjes erin en daar werd warme lucht ingeblazen, dus via de gaatjes kwam het op mij... Was erg lekker!