thnx voor complimenten girls... wat voller? hihi... ik woog gewoon 95 kilo aan het einde van mijn zwangerschap!
jeeeeeeej... wat kunnen jullie kletsen zeg... ik dacht lees nog ff een paar pagina's bij.. maar het zijn er meteen 16! Kletskousen! hihi... Heb leuke foto's gezien! Super meiden! Ik ga naar mijn bedje toe.. Nora had 37,8 C net... ff in de gaten houden.. heeft vandaag wel 800ml gedronken,dus dat is prima.. Maar ben toch wel alert.. vooral na het vallen woensdag.. Ze ligt nu lekker te slapen.. Meiden tot morgen! Kussie voor jullie allemaal!
ik ben met sonja gestopt, maar sinds afgelopen maandag let in weer op wat ik eet en ik snoep niet meer en drink alleen maar water voor de rest eet ik gewoon normaal en gezonde tussendoortjes. sonja heeft mij opzicht goed geholpen in het begin maar ik hield het niet vol omdat ik veel neit lust
ik zat meteen na de bevalling weer op mijn oude gewicht.. nou ja.. nog 5 kilo eronder zelfs.. maar meer is er ook niet af gegaan.. weeg nog teveel... 95 kilo.... (schaam, schaam....)
ik denk dat ik weer een beetje aangekomen ben, maar das niet erg. Wat ik allemaal gegeten heb vandaag: brood als ontbijt, saucijzenbroodje en 2 kleine worstenbroodjes voor lunch, om kwart over 2 pannenkoeken, en als avond eten friet! wahaha doe ik anders nooit hoor! kwam zo uit.... maar dan zijn een paar kilo's erbij niet vreemd
Dames ik ga slapen! Tot ziens allemaal! Ik ben er morgenavond wel weer, dus niet te veel kletsen hoor! Slaap lekker allemaal! xx
THIRZA ik ken dat gevoel soms moet je gewoon nog even kroelen haha KIKKERT beterschap meid blegh naar dat je collegas je niet geloven maar gelukkig nog maar 1 week werken toch. MEISKE ook ik ben echt verslaafd geweest aan CaTAn heerlijk spel WEN je moet naar de meeting komen want ik heb een kadootje voor FENNE MEISKE alvast een fijne vakantie/ MAJA schattige foto... BABY LATEN HUILEN... hier hooguit een minuut of 5 en als ze over haar toeren gaat heeft het hier ook geen zin om haar te laten liggen. En daarnaast is mijn moeder hart al 10 keer gebroken dan... JOMA oh ja meid... gwen ik logeren orgg hopelijk trek je het...herken je het gevoel van incompleet zijn... knuf meid en gwen heeft het vast goed... zo lief van jullie dat jullie allemaal zo aan SUUS denken doe dat zelf ook hoor... hopelijk gaat het goed maar dat zal wel aangezien ze zich nog niet gemeld heeft JOMA die foto oh wat heb ik die vaak gezien he hahah staan nog op mijn laptop.. MISSN wat een stoere mama ben jij superrrr KIKKERT met mij moet je niet praten over drugs ik ben echt anti,,,, ik zou hem een schop verkopen,,, MAJA ggelukkig zijn mijn ogen heel goed en kan ik je kleine lettertjes lezen... leuk leuk leuk... FOTOS ik ga ook maar weer wat neerzetten leuke fotos allemaal...