Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
  2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    weet jij toevallig wat dat kan betekenen

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee, dat weet ik nu ff niet.
    Probeer nou maar ff te slapen, dat heb je nodig nu.

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ok ga ik doen...slaap lekker kus...

ik ga nog even naar zijn afdeling bellen en dan naar bed

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste meid en koorts hoor je wel vaker hoor bij een transfusie.
    Tot morgen.

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ja dat zeggen ze me net inderdaad... ze gaan morgen weer proberen.. want boven de 40 mogen ze niet verder gaan.. verder is hij rustig...en probeert hij te gaan slapen..dus ik ook

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik hoop dat jij en je pa lekker kunnen slapen. Misxchien helpt het als ik straks bij m'n sigaretje weer aan jou en je papa denk!

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    rookse... en bedankt meid

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ook afsluiten. Heb zeer stuitje... :rolleyes:

Morgenochtend gaat Peter weg en komt dan pas weer zondag thuis.
    Bah, vind het helemaal niet leuk. Heeft vrijgezellenfeest.
    Eerst naar Emmen een activiteit en daarna stappen in Groningen. Dan daar slapen en zondag weer naar huis.
    Had er normaal echt geen moeite mee als hij weg ging. Dan kon ik juist genieten van een avondje alleen. Maar nu wil ik echt niet dat hij gaat.
    Dat zei ik net tegen hem. Hihi, komt hij helemaal knuffelen enzo. Volgens mij voelt hij zich schuldig. Haha... De schat.
    Zegtie: Ja, maar ik komtoch terug?
    Ja duhuh, dat mag ik wel hopen ja!
    Aggos, hij heeft er wel zin in hoor (is zijn beste vriend en hij is ook getuige op de trouwdag) maar hij vind het gewoon niet leuk dat ik het niet leuk vind dat hij weg gaat. (snappie het nog?)

Dus ik ga maar snel afsluiten en dan lekker knus saampies in bed kruipen. Morgen heb ik het hele grote bed voor mezelf alleen!

Truste allemaal. Tot morgen.

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen meiden!

@Dwaas leuke foto,s ! en goed dat ze je pa nog ff gehouden hebben!

@Boney wat een geweldige foto,s ook :)

zo hier zo werken tot 16 uur zijn we open op zaterdag!
    en dan lekker anderhalve week vrij jippie :)

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen lieverds,

Wat heb ik toch weer een ontzettend leuke foto's voorbij zien komen. Dwaasje, Elise is echt een poppie hoor.
    Heb je een beetje kunnen slapen?
    Het is inderdaad beter dat ze je vader hebben gehouden, ik hoop dat hij ook een beetje heeft geslapen.

Boney, van Tessa ook leuke foto's gezien en wat heeft je neefje(die was het toch?) prachtige krullen, ik is jaloers...

We zouden morgen naar een strandfeest gaan, maar het word hartstikke slecht weer. Dus gaan we maar niet.

Vandaag word het ook niet zo mooi weer, dus denk dat ik lekker thuis blijf. Mannetje moet werken van 9 tot 17 en is dan alleen morgen vrij, dan weer 5 dagen werken en dan is de MEETING :D Ooooowww, heb er zoveel zin in...

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

was een kort nachje :rolleyes: 5 uur is toch leuk om te lachen en lieve geluiden te maken.

zo paul naar schiphol brengen, moet weekend werken dus ook remi het weekend, ga dus maar ff naar mijn ouders, haha

zo eerst nog ff vlug langs de kapper.

fijne dag allemaal

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Ik heb ook niks op het programma. Dus jij bent ook remi debie? (dat rijmt)
    Peter gaat kwart over 9 weg. Er zijn alleen geen kattenbrokjes meer in huis dus die moeten we echt nog hebben. Anders heb ik geen leuk weekend.
    Vraag ik aan Peter of hij misschien 5 min. eerder weg wil gaan zodag hij ze wil halen. "Nee, dan kom ik te laat"
    Nou, dan zal ik zelf moeten. Maar dan ga ik wel straks al als Peter er nog is. Dan hoeft ik Tessa iig nog niet aan te kleden.
    Vind het zo flauw. Zit nog in badjas. En zou de deur niet uit gaan vandaag...
    Maar goed, ga gewoon flauw terug doen. Ga pas om 9uur weg en dan ben ik lekker net te laat weer thuis. :evil: Gemeeeeeen!
    Dus ik ga me maar snel ff aankleden en dan weg. Als ik terug ben en Peter is weg duik ik lekker nog ff m'n bedje in. Ben veel wakker geweest vannacht.
    Tot later lady's

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hij heeft denk ik de bui al zien hangen....
    Ik was in de badkamer roept hij dat hij er nu wel even om gaat...
    Ow, wat ben ik slecht...
    Net een klein kind :oops:

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hahah Boney, toch voor elkaar gekregen..

Ik ben net zo :D

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja missn, maar vind het niet leuk....
    Muts die ik ben.
    Ach ja, hij is weg nu en hoop dat hij niet boos is...

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    We hebben nu ook een forum op onze eigen site en een gastenboek!

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wat een hoop gekletst zeg! Mooie foto's ook, wauw! Ik zal er zo ook een paar posten.

Goeiemorgen meiden.

Ik heb teruggelezen maar er kwam iets tussendoor.

Kikkert, beterschap meid. Niet gelovende collega's heb ik ook.

Dwaasje, hoest met je papa?

Maja voor een tweede, ik ben jaloers!

Joma, wat had jij een dikke kop he, haha. Das nu wel beter. 4 liter bloed verloren? Ik wist niet dat je zoveel had joh. Ik was er 2 verloren en heb 6 zakken bloed gekregen en daar schoten ze al van in paniek. Misschien ook omdat ik er bijna was geweest tijdens het eruit halen van Thijs*.

Eliesje is een dotje he.

Wen, dankzij de quotes ehb ik je foto's kunnen zien, leuk zeg en wat zag jij er goed uit.

Boontje met haar mooie buik, geweldig!

Debora ook mooi dragend hoor.

De rest ben ik echt kwijt, sorry.

Wij gaan vandaag de fietskar halen in Eindhoven en daarna door naar Hasselt om het appeltje te halen. Jullie kunnen hem dus op de meeting zien.

Luuk was vanmorgen om 5 uur weer wakker. Hij lag druk te kletsen en spelen dus ik heb hem laten liggen. Uiteindelijk was hij om 7 uur zo hard op zijn handen aan het zuigen dat ik hem eruit heb gehaald. Hij huilde niet trouwens.

Over huilen, hier maximaal een kwartiertje. Hij huilt eigenlijk bijna elke keer als hij moet gaan slapen maar is dan na een minuutje of 10 wel stil. Als hij overstuur huilt dan haal ik hem uiteraard eerder.

Zo, de eerste foto van Luuk, net uit de buik. Helaas overbelicht maar tis niet anders.

19. 40plusmama

Mijn eerste ontmoeting met Thijs* op de IC

20. 40plusmama

De broertjes bij mama op de IC. Hier was Thijs* nog warm, hadden ze speciaal voor mij gedaan. Hij had samen met Luuk in een bedje op mama liggen wachten en zo zijn ze ook samen naar de IC gebracht.

Deel Deze Pagina