Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk en mama in het ziekenhuis, 4 dagen na de bevalling

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mooie foto's dees!

Het moet een heel bijzonder en zwaar moment zijn geweest om Thijsje* te zien!

Ik voel me ook altijd schuldig boon, als ik zo tegen hem heb gedaan.
    Dan bel ik even en zeg ik sorry...en hij zegt dan altijd even dat ik een trut ben en dan is het weer goed..

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Luuk is echt zo mooi gebleven he..echtr zo'n prachtig kereltje...

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben op mijn werk ff kwartiertje niks!het is druk druk...ben zo blij als ik me meissie vanavond weer ziet mis er zo erg..... @Dees mooie en bijzondere foto.s hoor!succes met je fietskar halen ben benieuwd! oh ja je schijnt tijdens je zwangerschap meer bloed in je lichaam te hebben..was maar goed ook!@Boney mannen grrrr maar gelukkig kan jij lekker binnen blijven nu... nou ben weer werken KNUFF

5. 40plusmama

Werkse Joma. Ik kan me voorstellen dat je haar mist zeg, ik moet er niet aan denken. Kan je nagaan wat Suus nu moet doormaken. Ik hoop dat ze een beetje kunnen genieten.

6. 40plusmama

Over de eerste ontmoeting met Thijs* weet ik niet zo heel veel meer. Ik was nog duf van de narcose, had net gehoord dat ik op IC lag omdat ik er bijna was geweest en het stond vol met artsen en verplegers. Ik weet alleen nog dat ik niet verbaasd was dat het een jongen was en dat ik blij was dat hij zo compleet en af was. Ook was zijn dikke buik al geslonken maar op de foto's van de medisch fotograaf bleek later dat hij die meteen na de geboorte nog wel had.

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goedemorgen met een hoofdletter! :D

Fenne gisteren om 17:00 uur voeding gehad, om 19:00 uur naar bed... dan wordt ze altijd zelf wakker rond 22:00 voor voeding, maar gisteren niet... ik dacht: lekker laten slapen! En wat gebeurd er....? Ze slaapt zo zonder ook maar 1 keer wakker te worden tot 05:00 vanochtend! :confused: :)
    Toen even gedronken en weer doorgeslapen (zonder wakker te worden) tot 09:00 vanmorgen!

Wat een contrast!... dus 12 uur zonder voeding volgehouden en 10 uur achtereen doorgeslapen, ik ben zo trots! :D :D

Wat een mooie foto's heb ik gezien van Dwaas, Boney & Dees... prachtig meiden!

8. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Werkse Joma!

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wow Wen..Fenne dus heeeerlijk geslapen! SUPER!

10. 40plusmama

Woow Fenne, wat goed gedaan meiske!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh lieverds!

Dees, mooie foto's..
    Ben wel benieuwd hoe de hapjes gaan bij Luuk. Geef je groente? Jij zei geloof ik dat je het advies had gekregen om nog geen fruit te geven ivm reflux, mijn dietiste zei dat het wel kon. Ik ben er niet gerust op en begin toch met groente. Heb al wel banaan gegeven en dat ging redelijk, wel beetje mer spugen. En gister sperzieboon dus blijf maar even bij de groente. Hoe vindt Luuk het? Reageert hij er goed op?

Wen, wowwww wat heerlijk zeg! Goedzoooo Fenne, grote meid! En volhouden nu! :)

Dikke kus voor iedereen! Ik ga me klaarmaken, we gaan de hele dag op pad. Achter een blokhut aan, meubels, naar de Ikea..
    Lune gaat naar mn ouders.

daag!
    xxxx

12. 40plusmama

Maja, met fruit (banaan en banaan met appel) had Luuk veel last van spugen en het zuur. De groenten zijn beter gevallen. Hij heeft wel gespuugd maar minder zuur. Hij vond de wortels zo lekker dat hij pissig werd als ik stopte. Hij had het liefste alles opgegeten denk ik. Maar ja, langzaam opbouwen dus hij krijgt vandaag de rest.

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen,

ik heb net gepraat met mijn mannetje en wat blijkt hij had helemaal geen joint gerookt dat was maar een grapje in een dronke bui :( (geen grappig grapje hoor) de alcohol was slecht gevallen omdat meneer niks had gegeten alleen een frikandel DOM DOM.

voor de rest een redelijke nacht gehad alleen voel ik me nu dus echt slecht ik heb nu al verhoging dus het zal nog wel erger worden denk ik.

knuffie

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    He bah Kikkert...Beterschap.
    Dat zijn inderdaad geen leuke grapjes en je moet altijd eerst eten he voor je gaat drinken.. :p
    Misschien heeft hij ervan geleerd ;)

15. 40plusmama

Goed dat jullie hebben gepraat Kikkert. Maar goed dat je de dunne kreeg toen je thuis was en niet tijdens het winkelen :) . Ben je trouwens niet bang dat je betrapt wordt tijdens het winkelen als je je ziek hebt gemeld?

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik had me toen nog niet ziekgemeld ;) ik heb me s'avonds pas ziek gemeld. maar ik moet er idd niet aan denken dat ik in de winkel diaree kreeg :)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dees mooi en tegenlijk ontroerende foto's

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    fijn dat het weer goed is Kikkert... maar dat zijn idd geen leuke grapjes zeg... jij hebt waarschijnlijk helemaal niet lekker geslapen en je echt druk gemaakt en dan blijkt het helemaal niet waar te zijn... maar ja, gelukkig goed nieuws!

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben ff foto's wezen zoeken op Peter z'n pc. Zal ff onze 1e momentjes met Tessa hier neerzetten.

:confused: die Fenne! Ze kan het wel...

20. 40plusmama

Ik ga zo wassen, aankleden, Luuk voeden en dan gaan we weg. We moeten om 1 uur in Eindhoven zijn en daarna door naar Hasselt. Is weer een drukke dag maar ik kijk erg uit naar het appeltje.

Fijne dag meiden

Deel Deze Pagina