Leuk Boney, ben gek op al die foto's! En vind het zo leuk dat jullie allemaal meeleven met het slaapgedrag van Fenne... ... we zijn gewoon trots op elkaars kindjes, zo mooi! Maar ik vind het ongelooflijk... ze heeft nooit langer dan 7 uur zonder voeding gedaan en nu ineens 12... whahaha... hoop dat ze door de sprong heen is en dit het resultaat is... Dit is trouwens Fenne dr 'coupe storm' wanneer we 's ochtends nog niks met haar haartjes hebben gedaan... staat echt recht overeind! We denken stiekem dat ze beetje krullend haar heeft, maar dan van die grove krullen... zou ik wel leuk vinden!
Goedemorgen! Ik moet eigenlijk alles in gaan pakken, maar het is hier zo'n k#t weer dat ik er helemaal geen zin in heb. Mannetje is ook nog werken, dus misschien ga ik hem zo wel vertellen dat we morgen maar beter kunnen gaan. Ik heb geen zin om met vier kinderen en een hond een hele dag in een caravan te gaan zitten. Dan word ik echt gek! Sorry, maar heb verder niks teruggelezen Wil toch het huis wel een beetje netjes hebben als we weg gaan, dus loop de hele tijd de rommel achter de kinderen hun kont op te ruimen. Ga ik nu ook weer doen, want dat is weer even hard nodig! Fijne dag allemaal en tot volgende week zaterdag
Tis alweer een tijdje geleden dat ik de foto's heb gekeken. Zit met tranen in m'n ogen. Dat was nou echt de mooiste dag van m'n leven... Ik vind het idd ook heel bijzonder om van jullie die foto's te zien. Vooral omdat je weet hoezwaar je het hebt gehad voordat de foto is genomen.
Ik heb er nog veeeeeeeeeeel meer. Zal nog eens ff wat plaatsen... Ik heb nou de emo smaak te pakken...
Haha, wilde Fenne. Mooie foto's Boontje, ontroerend. Meiske, fijne vakantie en tot volgende week. Ik ben er vandoor!
Voor mij was het naast de mooiste dag van mijn leven ook de dag dat ik ineens echte zorgen heb leren kennen... heel vreemd hoe de natuur dat regelt, maar je staat meteen in de overleef stand... 18 uur na de keizersnede stond ik al naast mijn bed, wilde zo snel mogelijk weer op de been zijn om zelf voor mijn meisje te kunnen zorgen... geen idee hoe ik het gedaan heb, maar ik deed het wel... achteraf gezien nog vreemd dat ik geen klap heb gekregen van dat veel te snel lopen met die wond... vriendinnen die ook in de maanden daarvoor een ks hadden gehad snapte er niets van, die voelde zich ineens aanstellers dat ze dagen in bed hadden gelegen... maar ik ben er van overtuigd dat wanneer je je kindje bij je hebt je lichaam die rust aanvaard, maar wanneer je kleintje je nodig heeft dan zorgt de natuur voor een soort adrenaline die je sneller op de been helpt... of zou dat gek gedacht zijn?
ah gos... echt zo'n tuut hoofdje ja... Fenne had die ook van het heel lang vastzitten in mijn bekken en door de druk van het lange persen... zal 's zoeken naar foto...
Zo werkt het wel Wen, dat weet ik zeker. Zo werkt de natuur. En daarom heb jij ook geen klap gehad. Jou lichaam kon dat gewoon op dat moment. Het was ook nodig.
Hier voor het eerst aangekleed bij mama. Zo'n half uurtje na de geboorte. Ik zie er daar lekker bedonderd uit zeg...
Als ik foto's van Fenne vlak na de geboorte zien en ik zie de foto's van nu, dan kan ik me niet voorstellen dat dat meisje zo ziek is geweest. Dat er zulke zorgen waren... Jeetje wat was ik ontdaan van jou sms toen...