Ow lieverds, wat heerlijk dat ik dit met jullie mag delen. Zit hier heerlijk in m'n uppie emo te zijn, maar toch ben ik niet in m'n uppie!
heerlijk he meid... ik voel me hier ook zo goed bij... tot dat ik de volgende foto tegenkwam papa met elise...toen was er nog geen vuiltje aan de lucht... papa is in love met zijn eerste kleindochter!snik dit is even heftig voor mij
Dwaas ook mooie foto's zeg. Het is al vaker gezegd, maar het blijft leuk, foto's bekijken. En Boney, die foto met die dikke buik is echt geweldig idd
Jeetje zeg... Pats boem! Wel een prachtige foto. Die gaat je nog veel meer waard worden straks. Dat had ik net ook. Ik kwam foto tegen van Peter z'n zus met de 3 kids en Tessa. Haar man is 4 jaar geleden overleden... Hij had gewoon op die foto moeten staan. Maar daar wil ik het verder nu even niet over hebben....
ja inderdaad even pats boem... ik wil het er verder ok even niet over hebben...inderdaad ik wil even mijn geluk met jullie delen en jullie geluk delen
Dit vind ik een hele mooie foto.. Ik heb bijna geen foo's van ton ze net was geboren..omdat het allemaal best hectisch was met Jaydee..omdat ze zovaak der navelstreng om der nekkie had zitten, dat alles snel snel moest gebeuren. En in alle hectiek vergeten om foto's te maken..