nou inderdaad meiske... mijn zoon gaat gewoon naar groep 5 helleluja....straks gaat hij naar de kroeg... no way!
jaydee was erg klein ja..of nja het viel opzich wel mee hoor..maar maatje 50 was echt veel te groot.. Deze vind ik ook erg leuk JAMAICA 81 en op de voorkant staat het hoofd van Bob MArley, dat shirt heb ik gekocht omdat me broertje dol is op bob marley. Hij vond het zooo stoer toen hij het zag..
He lieve ichtus... ik miste je al gelukkig gaat het nu weer goed met je moeder... updatje... ik heb zelf gister weer een crisis gehad omtrent papa dus ook niet echt in staat alles te lezen... maar de meeste paginas zin fotos moet je maar kijken zooooooo leuk daar vrolijk je echt van op
heej Ichtus, het zijn meer foto's inderdaad. Wat een schriuk elke keer met je moeder zeg, gelukkig loopt het elke keer met een sisser af..
Dat was dus weer schrikken Ichtus! Gelukkig dat alles nu goed is en dat ze thuis is. Ik ga zo een hapje eten, want Sofie zal zo wel weer wakker worden en dan wil mevrouw gelijk weer drinken. Ik krijg het niet voor elkaar om een voeding minder te geven Nog altijd 6 (soms 7) per dag...
hey meiden! hier alles goed.. Nora heeft geen verhoging meer en doet het weer prima.. vanmorgen weer 200 cc gedronken.. Nu moet ik zo gaan werken dus ben er straks ook niet.. moet tot 22.30 uur en dan morgen om 07.00 weer beginnen.. morgenavond uit eten bij de griek dus ben hier maandag pas weer denk ik...... ] Leuke foto's trouwens.. gaaaaaf! kussie!
@sizz.. werkse meis en geniet lekker bij de griek morgen... smakelijk alvast..(hoe vroeg kun je dat zeggen zeg..haha) fijn dat nora koortsvrijis... hier heeft marijn zijn prikjes donderdag gehad. maar een kleine kik en nergens last van gehad verder..bink... zijn pokkies verdwijnen nu erg rap.. (gelukkig maar..vind t geen gezcht) en zal bijna blij zijn als ie zijn helmpje heeft.... t ene moment kan je het zo goed zien dat het bijna alienvormen begint aan te nemen. andere moment zie ik er weer niks van en denk ik..t valt best mee...hahaha.. maar ben blij dat de mogelijkheid bestaat..zoals het er nu uitziet zal ie me later wel dankbaar izjn.....haha... nu moet ie zijn innerlijke charmes maar even gebruiken volgende week bij de versierpogingen...hihihi...
voel me hier nog een beetje onzeker in... kan dit of moet ik nog een paar kilo wachten.... oh ja ik hou van eerlijkheid... dus eerlijk advies graag
nou ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen hoor... met een zijfoto kan ik wat objectiever zijn..hahahaha...
en ik ga weer ff weg.. kiddies en ik gaan cakejes bakken..lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... tot later lieve lieve lieve lieve lieve lieve schatten.... zit nu gewoon te huilen...stom wicht ook he... waarom.. gewoon omdat jullie een verlengstuk van mij zijn, omdat ik jullie gemist heb, en omdat jullie er altijd zijn... en nu ff snel plassen en dan de cakemix induiken.. knuffff