me to.. daarom ben ik er weer...(WHAHAHAHAHA) pappa is Nora de fles aan het geven! Ik heb net wat kleertjes die ik via marktplaats gekocht had binnen gekregen en die heb ik nu even in de week liggen.. stonken naar rook... ielks.... Maar ze zijn soooooooo cute! een vestje van de hema voor 3 euro en een broekje voor 1,50! En het ziet er echt nog uit als nieuw! Maatje 74! ik moet over een half uurtje gaan.. echt geeeeen zin. Heb net lekker sperzieboontjes-schotel gemaakt voor mezelf voor op het werk. Had ook voor mannetje, maar die is net uitgenodigd door vrienden om lekker pannekoeken te komen eten.. De rest van de schotel gaat de koelkast in en die eten we maandag wel... (hoop dat ie dan nog goed is....)
Leuke foto van elise zeg.. waar ze staat! en dwaasje die kleren kunnen zeker wel hoor! Staat superrrrrr! Ichtus, fijn dat het nu weer beter gaat met je mams! Hoop dat het nu even goed blijft gaan en dat je in rustiger vaarwater komt meisje! Fijn dat Marijn het zo goed doet.. Tis ook zoooo'n lekker ding!
Jeetje, heb 2 dagen alleen maar tussendoor mee zitten scannen en geen tijd gehad te reageren. Ik heb fantastische foto's gezien (jammer dat ik de meest schokkende blijkbaar heb gemist ) en een traantje mee gejankt met Dwaas. Meid, wat zijn jullie in een vreselijke stroomversnelling terecht gekomen . Ik kan alleen maar enorm veel respect hebben voor de dappere vader die de regie in eigen handen neemt en zelf beslist over hoe het verder zal gaan, maar kan me goed voorstellen dat jullie daar ook wel eens anders over denken. Ik kan alleen maar zeggen: geniet van elk moment dat je nog hebt met elkaar! Ichtus: jouw mams houdt de gemoederen ook wel bezig hè? Ik hoop maar da de wond nu god gaat genezen en ze gewoon thuis kan herstellen. Ik ben gister naar Den Haag geweest om te lunchen met mijn collega (en meteen mij parkeerplaats terug te vorderen 8) ) en ik heb daar ook intake gehad bij de kliniek van New Figure. Tis een redelijk standaard dieet ondersteund met pillen en ik ken een hoop mensen die er veel gewicht mee kwijt zijn geraakt en dat ook zo hebben gehouden. Ik hoop voor 1 november (bruiloft zusje) zo'n 15 kilo lichter te zijn. Met mijn lieve Juul de puul gaat alles prima. Ze was vanmorgen al om 5u wakker en om half 6 heb ik maar een fles gegeven. Gister heef ze niet veel gedronken bij de gastouder en ik vrees dat ze dat vanmorgenvroeg merkte aan haar maagje. Ze drinkt nu sowieso nog 'maar' 800cc per dag ipv de ruime liter waar ze voorheen op zat. Ze krijgt wel bijvoeding natuurlijk, maar dat mag toch nog geen voeding vervangen? Ik ga anders donderdag maar even naar het inloopspreekuur van het cb want wellicht kan ik beter over gaan op opvolgmelk zodat ze toch voldoende binnen krijgt. Tging ook nog over huilen voor het slapen. Ik snap die baby's niet hoor... Ook al is Juul doodmoe, ze trekt een enorme sippelip zodra ze doorheeft dat ze gaan slapen. Vaak slaapt ze met 5 minuten mopperen en als mijn timing heel goed is, zelfs zonder een kik, maar dat komt niet vaak voor. Wat zou er dan in zon koppie omgaan? Nog niet veel lijkt me, maar waar komt zo'n reactie dan vandaan? Tis toch heerlijk om te mogen slapen als je moe bent? Ik zou het wel weten...
Goeiemiddag allemaal.. nou ik moest ff 40 pagina's bijlezen.. pffieuw.. ik weet het allemaal ff niet meer hoor. Gisteravond Angela naar m'n schoonouders gebracht en gezellig naar de kroeg gegaan, waar danny moest draaien. Erg leuke avond gehad en had iets te veel gedronken.. dat is al weer een flinke tijd geleden. Het was een caribean night, dus lekker fleurig allemaal. Bah danny is weer beunen... wordt er niet goed van en ik heb het hem al 100x gezegd, maar hij luisterd blijkbaar gewoon niet. Ow Angela is ook wakker geworden in de box.. die was in slaap gevallen. Vanavond gaat ze weer naar m'n schoonouders, want morgen gaan we een hele dag naar Sanadome..jullie moeten nu niet denken dat ik haar alleen maar naar m'n schoonmoeder breng hoor, want ik zou dat normaal nooit doen, maar ja het kwam nu ff zo uit. Heb echt ff zin om lekker te ontspannen..lekker zwemmen en nergens aan denken.. heerlijk. Nou verder niet veel nieuws hier.. moeten nog boodschappen doen, maar ja.. als danny niet thuis komt houd dat op.. heb geen beleg, geen boter niks meer in huis, dus ik heb bere honger...
@Mrijn ik snap die kleintjes ook niet hoor.. en marijn heeft gelukkig wel door dat slapen heerlijk is.. zodra ie moe is trekt ie een sippelip maar zodra zijn koppie zijn bedje raakt.. komt er een smile van oor tot oor.. knijpt ie bumba fijn alsof ie m 6 weken heeft moeten missen ipv 60 minuten om vervolgens heel zoet zonder ook maar 1 kik weer voor 4 lange uren diep te dromen..en dat de hele dag door na elke voeding...tis nu al 5 weken zo en ik..ik kan er alleen maar dankbaar om zijn alhoewel ik ook wel s jaloers ben op alle mooie actiefoto's en de knuffelmomentje.. die zijn hier maar schaars.. @sizzz.. werkse meid.. en hier ook boontjes vanavond.. vers van het land.. schoonouders komen er in om dus we eten gretig mee.. we zijn er dol op... @diaan.. irri he man die altijd weg is.. hier hetzelfde hoor.. al is het hier niet beunen maar gewoon keihard werken..(weet eigenlijk niet wat het beunen van danny inhoud dus kan net zo goed keihard werken zijn) maar hier moeten ook nodig boodschappen gedaan worden en ik kan er deze week maar geen tijd voor vinden.. nu onweerd het ook nog s hier en komt het met bakken uit de lucht...beetje jammer.. @mams.. net haar ff gebeld.. ze voelt zich prima en de wond bloed niet.. ze was wel bang om te gaan slapen..als er een adertje knapt bloed het flink zonder vanzelf te stoppen en ze voelt er niks van.. Als dit dus in haar slaap gebeurd is het gewoon keihard game over... mijn pa heeft dus een wekkertje gezet om 3u om ff te checken, maar het ging goed.. Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan en had het eerlijk gezegd ook niet willen weten.. ga ik me daar ook weer zorgen over zitten maken...dus maar weer verstand op nul.. ze klonk errug vrolijk en dat doet me goed.. ze geniet duideijk thuis en dat ze daar een evt bloeding en dus een fatale afloop voor over heeft zegt genoeg over het verpleeghuis waar ze anders zou moeten verblijven... genoeg gedepri.. t gaat goed nu en ze voelt zich top.. ze geniet en dat is nu belangrijk... Cakejes zijn klaar, versierd, en opgegeten op een paar na die voor papa bewaard moeten worden..(arme man.. lust ze absoluut niet, maar dan heeft ie pech..hihihihhi) Jur is nu 2 cakejes naar een vriendje brengen en lisa is in een fantasie met duplo verzonken.. marijn slaapt...duh...en ik zit met een heerlijke bak koffie te genieten van de intense rust en relaxdag... straks lekker rustig koken, ff de bedden verschonen en wat opruimen..puur het hoognodige.. de rest kan me gestolen worden.. t loopt niet weg en maandag vind de rotzooi me vast ook nog wel aardig...
ow ja... @diaan.. tis goed gekomen hoor.....was nog op tijd... @thirza.. geld ook voor jou @kikkert.. same....
Ik zie het op de buienradar.. er komt nog veel meer aan.. wij lijken de dans net te ontspringen gelukkig
Nou wij hebben wat betreft het weer elke keer wel geluk.. het gaat er vaak net langsop.. en als het dan echt een keer hier overheen komt dan is het ook wel erg hevig... als het overdag is vind ik het niet zo erg wat betreft onweer, maar liever niet 's avonds
wij hebben ook vaak wel mazzel hoor moet ik zeggen.... en acht.. nu hoef ik ook niet weg.. heb ik een goed excuus...hahaha
haha ja dat heb je goed.. Dames ff vraagje. Wanneer gaan jullie de autostoelen aanschaffen.. (lees wanneer gaan jullie kindjes erin)
Hopelijk pas met 10 of 11 maanden... Hoe later hoe beter, wat mij (en de anwb) betreft. Ik ga hem misschien wel eerder kopen als ik een leuke aanbieding zie, maar ik ga Juul er echt pas inzetten als de maxicosi echt niet meer kan.
Diaantje, volgens mij zijn de autostoeltjes vanaf 9 kg. Dus als ze dat wegen mogen ze er in principe in. Ik weet nog bij mijn andere kinderen dat ze rond de 10/11 maanden voor het laatst in de maxi cosi zaten. Daar werden ze toen echt te groot voor (hoofdje kwam boven de bovenrand uit) Ik heb al een poging gedaan om er een te bestellen op internet, maar dat is mislukt. Ga het denk ik zo nog maar een keer proberen. Je kan hem maar alvast in huis hebben toch? Vanmiddag ben ik lekker wezen winkelen met mijn zus. Heb 9 kledingstukken voor de kinderen gekocht voor 120 euro. Vond ik niet duur. Alles was voor de helft van de prijs. Voor Sofie was er helaas niet zoveel, dus dat komt de volgende keer wel! Heb trouwens nog veel kleertjes maat 74 in een doos zitten van mijn andere dochter. Zal daar eens in gaan neuzen wat ik er nog leuk van vind.
Wat een saaie luxe, Ichtus, die marmot van jou... Juul was om 5u wakker, heb ik om half 6 de fles gegeven en terug gelegd en heeft tussen 6 en 9.30 2 slaapjes gedaan van 3 kwartier. Ik heb in de tussentijd verwoede pogingen om wat te slapen, maar dat is niet echt gelukt. Daarna heeft ze geslapen van 12 tot 2 en nu ligt ze vanaf 4u in bed, maar ik hoor haar nog steeds mopperen. Dit slaapje lukt het minst goed terwijl ze het zo hard nodig heef om tot half 7 op te blijven. Gister bij de oppas heeft ze trouwens maar 2x een half uurtje geslapen (tussen 9 en 4) Ik vind het heerlijk dat ze veel wakker is hoor, maar ze wordt er na 3 uur echt niet gezelliger op...
Ja, want Angela zit bijna aan de 9 kg. Nog 400gr. Ja en de Cosi kan ik gewoon echt niet meer dragen met mijn rug, dus vandaar dat ik het ff vraag, zat nl in dubio Maar ze kunnen dan toch niet nog helemaal goed zitten nu