lastig... Maar ik zou haar zeker niet eerder in een autostoel zetten dan dat ze niet meer in de cosi past. Ik neem de cosi vaak helemaal niet mee uit de auto. Het is een beetje frutten maar ik kan Juul er prima inzetten terwijl de cosi in de gordels zit. Hoef je er dus ook niet mee te sjouwen. Het gaat niet alleen om het gewicht van de baby, maar veel meer om de stevigheid van het ruggetje en de nek. Een baby onder de 9 maanden is nog zoveel kwetsbaarder bij een aanrijding dan een grotere baby.
Ja dat ben ik met je eens, dus maar wachten totdat ze dan 10 of 11 maanden is ofzo? Of dat ze iig echt zelfstandig rechtop kan zitten?
Net binnen, snel foto's gemaakt en snel hier showen. De fietskar was trouwens niks dus waarschijnlijk komt er een nieuwe. Het appeltje, zooooo mooi.
hihi het is me weer gelukt om hier te komen wanneer er niemand is... Diaantje, volgens mij is de standaard voor een autostoeltje 9 kilo / 9 mnd... dus je hoeft niet perse tot 10 of 11 mnd te wachten, maar nu is denk ik nog een beetje vroeg... en weegt ze al 8.6 kilo dan? Gaat hard zeg! Heb nog een heleboel mooie foto's voorbij zien komen! Dwazie, dat staartje van Elise, schitterend! Hier vandaag voor het eerst de wandelwagen gebruikt, we dachten we proberen het gewoon een keertje, is het nog niets dan gebruiken we gewoon de bak weer... we hebben 'm wel helemaal plat gelegd en Fenne vond het super om zo veel te zien, ze is er echt wel aan toe... Toen we haar er voor de eerste keer in hadden gezet vanmiddag stonden we allebei btje emo te kijken naar onze kleine meid die daar zat met een big smile... wat wordt ze al groot zeg!
Ik wacht idd ook tot ze met het koppie boven de rand uit komen van de maxicosi... bij lisa was dat pas erg laat.. bij jur al bij 8 maanden maar die liep toen ook al om de tafel dus was stevig genoeg.. wat een verschil he.. marijn is bijna 5 maanden en rolt nog niet eens.. Toen jur 5 maanden was tijgerde hij al bijna.. bij 7 maanden kroop ie.. bij 8 maanden liep ie rond de tafel... dat heeft ie wel erg lang gedaan.. hij liep los vlak voor ie 12 maanden was.. dat ging echt met ups en downs.. letterlijk,..hahaha.. maar t was een rappe.. leuk, maar niet handig kan ik jullie vermelden.. Lisa deed het precies volgens het boekje en liep op haar 1e verjaardag los... Marijn gaat dat niet halen verwacht ik, maar ik vind het niet zo'n ramp hoor... maar genoeg trots getoont.. zitten in een auto stoel hier dus ook pas als de maxicosi te klein wordt...hoe zwaar ook..
Dees.. tis werkelijk prachtig.... wen... agossie.. wat lief.. jullie emo en fenne lachen.. zie t al helemaal voor me...haha
zo lekker gegeten.. ed komt zo thuis en dan de kiddies in bad en naar bed.. dan de hele avond niksen..heeeeerlijk.. is echt voor het eerst deze week....kan haast niet wachten...
Wat zijn er mooie foto's bijgekomen zeg! Ik heb hier met tranen zitten kijken. Ichtus, jeetje, het zit je ma ook niet mee he. Iedere keer die zorgen en schrik, dat breekt je goed op. Dikke knuffel meid. Zoonlief roept
Zo, ik ga Sofie wakker maken. Ze is om iets voor half 7 in de auto in slaap gevallen. Is niet handig, want nu wil ze natuurlijk nooit om 8 uur gaan slapen. Als ik haar nu wakker maak, dan heb ik een hoopje dat ze toch nog voor 9 uur haar oogjes dicht doet
Hoipiepeloi! Heb een heerlijke middag gehad. Lekker genuffeld, Tessa heeft 2 slaapjes gedaan, mama 1 van een half uur en heb 24 gekeken. SPANNENNNND! Heb mn gamba's in de knoflook olie gezet dus die gaan zo de oven in. Vermaak me best zo. Heb Tessa al in bed. Die was helemaal op. Was jengelig, hangerig en oogwrijverig... Ze gaat echt nooit zo vroeg en het duurde dan ook ff voor ze doorhad dat het slaaptijd was, maar na veel neusgewrijf en slaapliedjes gezing is ze dan toch gaan slapen. Nu maar hopen dat ze mama vannacht lekker laat slapen. Vanavond dus een lekker lange avond voor mezelf alleen. Met de dvd's van 24 gaat dat wel goedkomen. Heb een koelkast vol lekkers en dat is het belangrijkste voor botje... Ga nu ff de oven aandoen en de garnalen er in schuiven. Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond? Of allemaal gewoon lekker burgerlijk op de bank. Ik zit steeds aan Suus te denken. Hoe zou het met haar gaan? Zou ze al zitten te springen om naar huis te mogen komen? We zullen het morgen weten.
Dees, wat een prachtige foto's Echt heel mooi zo'n aandenken Wen: Toch maar geprobeerd met Fenne? Ik wil echt nog proberen te wachten. Nog een maandje of zo. Maar ik vrees dat we het dan echt niet langer uit kunnen stellen. Ze ligt nu al eigenlijk nooit meer in de bak. Ze vind het gewoon niks dat ze niks kan zien dan. Dus hier altijd de cosi op het onderstel. Prachtig vind ze dat.
Halllllooooooooooo, ben ik weer! Nou, wat heb ik jullie gemist zeg! Bijna net zo erg als Tess...ha ha ha. Wij hebben 3 fantastische dagen gehad en Ichtus: je hebt helemaal gelijk gehad. Bij het afscheid nemen dinsdag was het een drama. Ik kon niet stoppen met huilen en was de hele dag al onrustig. Eenmaal thuis de koffers ingepakt en nog even lekker een tukkie gedaan en toen 's nachts weg. MissN had me nog een lief smsje gestuurd, nog bedankt lieverd! Toen we eenmaal op weg waren, was het verdriet minder en vervolgens heb ik 3 dagen geen tijd gehad om te treuren. Want man o man, wat hebben wij veel gezien en weinig gezeten of gelegen. Voel nu ook elk spiertje in mijn lichaam. Alleen 's ochtends het ontwaken zonder Tess vond ik erg lastig, maar dan keek ik weer naar de foto en was het "actie!". We hebben 2 dagen eurodisney gedaan en 1 dag Parijs, wat mooi...wat mooi allemaal. Ik kan het iedereen aanraden. Fantastisch weer, fantastische sfeer en fantastisch hotel. En we zijn weer even helemaal aan elkaar toegekomen en dat was ook wel weer even prettig. Nee, al met al heb ik geen spijt dat we dit gedaan hebben, maar de volgende keer toch echt MET Tess. Tess heeft het prima bij mijn ouders gehad. Goed gedronken, goed geslapen, lekker vrolijk en mijn ouders hebben er ook van genoten. Nee, die drie hebben hele fijne dagen gehad en zijn niets tekort gekomen. We konden haar met moeite mee krijgen. Volgens mijn vader mochten we haar om 12.00 niet eens uit bed halen, want hij had 1 uur afgesproken....ha ha ha. Maar hoe is alles hier? Even specifiek: Hoe is het met jouw vader Dwazie? En met jouw moeder Ichtus? Kan iemand me de belangrijkste ontwikkelingen melden? Ik heb namelijk niets terug gelezen. Zijn namelijk errugg veel pagina's. Oja, euhm....Tess kan zich vooruit bewegen. Met een hoop gespartel (net een vis op het droge) gaat ze vooruit. We hebben het gemeten en het was 3 meter in 10 min. Ha ha ha. We wisten niet wat we zagen, want we dachten dat dat nog niet kon op deze leeftijd, maar het gaat gewoon razendsnel die ontwikkeling. Ze gaat nu ook gewoon de kamer door, dus vanaf nu de vloer extra schoon houden....dat vind ik dan wel weer lastig. Niet dat ik zo'n smeerkees ben, maar tja, vind het een vies idee dat zij "kruipt" waar wij met onze vieze schoenen lopen. Gaat het heel ver om te "eisen" dat we op sokken in de kamer lopen? Ervaren moeders....hoe deden jullie dat?
Oh Boontje, wat lief dat je aan me denkt! Ik ben er dus weer..... Klinkt als een leuk avondje meis! Hier ook een bankhangavondje, maar dan zonder 24....