jeeee she s back.... lekker meid.. dat je het zo fijn heb gehad.. met mijn vader gaat het niet zo goed....maar daar wil ik het nu even niet over hebben... even vrolijk blijven hahah kus meid fijn dat je er weer bent
Oeh dwaas, sorry....dat wist ik niet. We hebben het er later wel over (lees: ik bekijk jouw weblog nog wel even). Houden we het hier quasi vrolijk, dat heb je eenmaal af en toe nodig. Maar toch stiekem even een heeeeele dikke knuf van mij.
Haha suus, das telepathie... Was echt benieuwd hoe het met je ging. Maar je klinkt heerlijk positief. Fijn. Ben ik blij om.
Ja, het heeft ons echt goed gedaan! Heerlijk om even weer aan elkaar toe te komen. We konden echt even een pas op de plaats maken en terugblikken op een paar hele hectische maanden. Wat heb je in de koelkast gevonden Boon?
De gamba's komen net uit de oven. Ga ik nu dus lekker op eten. Daarna weet ik het nog niet. Heb net al een halve komkommer op. Heb nog een lekker kaasje. Nog een stukkie grillworst euh euh... En nog meer. Weet het niet uit m'n hoofd. Ow ja, Peter had nog sjippies gehaald! Ben nu ff eten. Doei
@SUUS IS BACK IN THE HOUSE! JEEEEEAAAAHHHHHHHHHHHHH.... Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad zeg.... op dit moment gaat het goed met mams.. maar genoeg gedoe gehad....maar das voor nu weer ff voorbij.... verder heb ik geloof ik niks te melden nu! en update.. ik heb ook veel gemist door mams dus kan je niet helpen.. niet heeeel veel bijzonders.. vooral veeeeeeeel foto's.. erg mooi! ik ga ff kids naar bed brengen..tot later misschien en anders alvast tot morgen...wil graag ff met edje gezellig samen zijn.. is lang geleden in alle rust... dikke knufff
hallo lieve schatten als eerst bedankt voor alle felicitaties .! ik ben niet meer geweest , tis wat rommelig geweest me verjaardag was top , smiddags om 14 uur nog besloten savonds te gaan wokken samen met beertje en der man was kei gezellig hier gaat het prima , bryan doet het erg goed op 3 flessen, ook de 6 mnd potjes gaan prima @ alle fotos , ow wat een prachtige momenten heb ik gezien pfff wordt ook erg emo als ik aan die tijden denk .... onze lange nachten samen het kriebelt ook behoorlijk als ik die humpies zo zie .... maar goed , eerst even genieten @ ichtus , jemig het is je moeder niet gegunt op het moment he @ dwaasje , ik schrik even van je vader ,hoop dat t snel over gaat , de koorts @ suus , welkom back @ uhm jaaah , sizzel hoe issie nu met nora ? even denken hoor , er was nog meer , maar voornamelijk fotos .... ik weet het even niet , sorry KNUFFFF VOOOR IEDEREEEN !
Joepie de poepie... daar is Suus weer! We hebben allemaal aan je gedacht meis en hier regelmatig ons af lopen vragen hoe je het had... ben zo blij om te horen dat jullie het zo heerlijk hebben gehad! Was toch even afwachten, maar zo te horen kon het niet beter... en dan ook wel heel fijn dat Tess het ook prima heeft gevonden... wat zullen jullie met haar geknuffeld hebben toen je haar weer op ging halen! Ben helemaal blij voor jullie...! Boney: klinkt heerlijk al dat lekkers... doe je ook goed, je moet jezelf goed in de watten leggen als je een avondje alleen bent! Over de wandelwagen, gelukkig kan de bugaboo helemaal plat, dat betekent dat ze net zo plat ligt als in de bak... zelfs nog platter dan de maxicosi, want daar mogen ze ook maximaal 2 uur achter elkaar in he... als hij niet plat had gekund dan had ik het zeker nog niet gedaan...
geeft niets suus.... op mijn weblog staat nog niets..hahah mystery is ook weer back.. das lang geleden ichtus have a lot of fun met edje...
Hey lieve Dwaas en Ichtus, jemig...heb toch maar even terug gelezen en jullie hebben een paar zware dagen (gehad). Ik zou zo graag iets voor jullie willen doen, maar sta een beetje "nutteloos" (lees:machteloos) aan de zijlijn en het enige wat ik voor jullie kan doen is met jullie meeleven. Dus een hele dikke digiknuffel en binnenkort een echte! Meiden, ik ga even filmpje kijken en daarna lekker douchen met mijn meissie. Sinds dat we thuis zijn wordt Tess helemaal suf geknuffeld door ons, ze kan ons ook echt zo aankijken van "pffff, doe even rustig zeg!". Ooooooh, noooooooooit meer zo lang zonder mijn dochter. Slaap lekker allemaal en tot morgen! Dikke knuffel, lieve forumdinnetjes....feels good to be back!
Las het al Dwaas. Ik merk vanzelf wanneer je eraan toe bent, heel veel liefs meissie! Nu echt weg......
Sarah was net aan het dromen, ligt te gillen dus ik ernaar toe, hevig met haar hoofdje aan het schudden, heb haar even vastgepakt en gezegd dat ze droomde, vond het zo zielig. Had ze afgelopen nacht ook al. Haar ritme is niet optimaal. Vandaag: 6.00 wakker 7.00 flesje 8.00-10.00 slapen 10.30 fruit (ja koud) 1/2 potje 12.00 flesje toen naar de winkel (is ons ritme) 14.00 in bed, iets te laat 15.00 wakker 16.30 groente (warm) 4 lepels 17.00 flesje 18.00 in bed en dan moeten we haar wakker maken voor laatste fles om 21.00. Ze slaapt dan tot een uur of half 7. Weten jullie of ik dit ritme kan veranderen naar 7-11.30-16.00-20.00 voor de flesjes en dan naar bed tot de volgende dag of gaat dat vanzelf? nu ga ik terug lezen tot het bezoek er is
meiden een vrouwtje in mijn flat is vandaag bevallen weten jullie hoe hun dochter heet....sijtje uhmmmm vind het zelf een zeer rare naam (sorry voor de dames die hem wel leuk vinden)
@mystery leuke foto's @suus fijn meis dat jullie het leuk hebben gehad en dat tess het ook leuk heeft gehad, mar jullie zullen zeker blij zijn geweest om haar weer te zien
" dwaasje , ja heel effe geleden ja , maar ik kan niet de tijd vinden stees bij te lezen , en ik moet eerlijk zeggen dat ik het best lulig vind dat t me niet lukt , voor jullie dan , @ kikkert , ja is een beetje apparte naam
ik heb ook moeite met het tillen van de maxi cosi maar wa tik doe is eerst dat ding in de auto zetten en dan Sarah pas erin, scheelt weer even.
sijtje, is dat Fries of zo? Vind het persoonlijk ook niet echt maar wat het wel is met namen, als je ze niet mooi vindt, ze wennen.
Sijtje... hmmm... nooit van gehoord, maar kan nou niet meteen zeggen dat ik het stom vind, maar ook niet dat ik het leuk vind... is zo'n even wennen naam die je misschien wat vaker moet horen om leuk te vinden? Heb vandaag op de weegschaal gestaan, nog 4 kilo tot mijn oude gewicht... ben er heel blij mee... eigenlijk zit het alleen nog rond mijn middel, als ik sta is het prima, maar wanneer ik ga zitten dan komt er nog een rolletje... iemand een tip hoe ik die weg krijg? Moet ik dan echt aan de buikspieroefeningen? bleh!