oh ja tandjes... hier is er 1tje door nou ja alleen het randje dan.. en de tweede opkomst... zielig he
jee 2de tandje alweer! Finn zou wel meer drinken als ik het gaf hoor, maar volgens mij stopt ie dan niet meer haha! Kan idd ook eens bij het cb gaan vragen
Goedenavond meisjes! Ik kom mij ook nog even melden voor vandaag! We hebben een drukke dag achter de rug met allemaal bezoekjes... Vanochtend een verjaardag, vanmiddag een verjaardag en vanmiddag ook nog naar schoonmama! We zouden eigenlijk ook nog naar Ikea, maar dat hebben we maar even laten schieten (sorry Maja ). Verder nog even woorden gehad met Erik, erg leuk :s. Hij klaagde over het aanrecht, "waarom ruim je dat nou niet meteen op?" Ehh... Pardon? Wanneer dan? Ik sta hier de hele week te poetsen en te doen, het aanrecht is echt altijd schoon! Vandaag hebben we een drukke dag achter de rug, toen we thuis waren heb ik nog behang staan schapen in de hal! En 1 keertje is het aanrecht een bende, zegt ie er wat van! Nooit geeft ie een complimentje dat het hier zo netjes is, maar als het 1 keertje rommelig is dan hoor ik het gelijk! Maar goed, we hebben het ook weer bijgelegd, dus het is weer opgelost . Erik is nu weer spelletjes doen met zijn vrienden, dus heb vanavond weer het rijk alleen! Muziekje aan, muziek downloaden, forummen, opruimen in huis (ja het aanrecht is nu wel weer opgeruimd). Lekker ontspannen avondje! Zometeen even douchen en dan kruip ik lekker optijd mijn bedje in! (Nou ja, optijd, dan is het ook alweer 11 uur!) Ik heb net alles hier bijgelezen, en echt super mooie foto's gezien! Zo ontroerend dat eerste moment met je kleintje! Heerlijk, tranentrekkend, fantastisch! Suus en Mystery, welkom "thuis"! Nou goed, ik ga ook weer! Wat ik zei, douchen en naar bedje toe! Slaap lekker allemaal! En Wen, ik hoop dat Fenne weer zo'n lekker nachtje maakt als afgelopen nacht! xx en dikke knuffels voor iedereen!
zooooow , ben ik ook weer , bryan net in bed, wat later vandaag , in het weekend mag ook hij uitslapen , vanmorgen werd hij om 10 uur wakker , dan loopt je hele dag in de war , maar alla
hahah ja in het weekend ind ik het niet erg , doordeweeks is gewoon de 1e om 7 uur en de laatste om 19 uur
o meiden ik heb een gaaf nieuwbouw huis gezien http://www.bonnema.nl/home/woningKopen/ ... umber=8620