ik weet alleen niet of we het kunnen betalen (denk van wel) en hoe dat precies in zijn werk gaat met nieuw bouw huizen ik ga komende maandag meteen bellen
@ dwasie , maar haal je dan nog voeding bij van 1 zeg maar , ik heb nu nog 1 pak staan , en 1 pak 3 kwart vol daar zou ik het ong nog bijna 2 weken moette redden , zou je dan niet dan al over gaan of echt wachten en dus een nieuw pak 1 halen ?
ja we zijn opzoek naar een huisje want we wonen nu nog in een flat (opzicht groot genoeg) maar niet voor een tweede kindje
zou ik doen! Wat ik begrepen heb is dat je met een nieuwbouwhuis iets meer kunt besteden dan met kosten koper, dus lijkt me gunstig!
begin 2009 ja da klinkt wel intresant , DOEN WE ALLEMAAL MEE , JAN DE PIL WEER IN DE PRULLENBAK whahahhaaha
maar het nadeel is dat je nog alle vloeren moet, nieuwe badkamer (niet erg mannetje is loodgieter) nieuwe keuken en alles schilderen
Hey meiden! Heb alleen de laatste pagina's even doorgelezen, ben kapot, lange dag gehad. Bijna de hele dag in de Ikea geweest. Lekker handig ook, in de vakantie op een zaterdagmiddag met slecht weer naar de Ikea En dan ben ik nog niet eens geslaagd want het speelkleed was nog niet binnen Las wanneer over op nr.2 van voeding. Hier werd het door het cb als door de dietiste afgeraden om te beginnen als ze meer dan 600cc op een dag drinken. Er zit veel ijzer in de voeding en daar kunnen ze behoorlijk verstopt van raken. Plus dat het meer voed dus kindje moet dan eerst goed bijvoeding krijgen en vocht. Maar goed, das mij verteld Morgen ga ik teruglezen en reageren, beloofd! Kus voor jullie en lekker slapen alvast, ik duik er zo in. xxx
@ maja , dan zou ik dus nu al mogen beginnen , bijvoeding zit op smorgens fruit en savonds groente en bryan krijgt 650 cc op een dag , drink nie alles op , hahaha naja ik ga volgende week wel even langs cb , kijken wa hun zeggen balen dat je speel kleed er niet was