Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ben benieuwd hoe Tessa het de rest van de nacht gedaan heeft... hoop dat ze lekker is gaan slapen zonder papa... vandaag is hij er weer meissie en dan kunnen jullie heeeel lang knuffelen! :D

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mogguh schatjes.

Haaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii Suussssssssssss, kheb je gemist meid! Zo te zien alles goed gegaan, precies waar we hier op hoopten.

Mystery, lekker wokken, gezellig. Wat heb je allemaal gekregen?

Mrijn, 70 euro? Nu niet, nooit niet dat ik dat uit zal geven aan kleertjes. Ik koop sowieso geen kleertjes meer, zijn kasten puilen uit.

Ahhhhh Wen, weer zo'n rotnacht, blegh. Fenne, je bent een scheetje maar laat je mama nou lekker slapen. Net zoals gisteren, weet je nog?

Het weer, ja, het zou goed worden deze week dus duimen maar. Anders moeten we binnen proppen en de bbq buiten onder de partytent zetten.

Euhmmmm, Kikkert, leuk huisje.

Dwaasje mijn mupke, hoestie nou? Automatische piloot waarschijnlijk, Zo'n baksteen in je maag en een leeg gevoel. Of zit ik er nou helemaal naast? Dat gevoel heb ik namelijk als ik mijn gevoel niet toe wil laten. Ik heb het nog steeds vaak als ik over Thijsje* na ga denken. Ik wil dat gevoel niet, ik wil niet huilen, ik mag niet huilen, zo voelt het. Ik denk elke dag aan je meiske. Love u

Ichtus, hoest nu met je mama? Komt ze de nachten een beetje goed door? Ik heb vannacht nog over je gedroomd maar ik weet niet meer wat. Dikke kus lieffie en ook aan jou denk ik. Love u 2

Zinnnnnn in zaterdag, whoehoe! Ik heb een enorm kleed waar de beebjes allemaal op kunnen liggen buiten. Ik ben zo benieuwd naar de ukkies in het echt. We hebben foto's van verkleukelde net geboren beebjes gezien, nou wil ik ze echt zien hoor.

Joma, waar ben jij? Je bent zo rustig de laatste tijd, druk met werken?

Thirza, ik voelde het meteen borrelen toen ik je verhaal las. Ik had gezegd: wat let je? Heb je nog een ontspannen avond gehad?

Haha Boney, leuk he als je soms boven komt en er 1 wakker ligt te smilen terwijl ze hoort te slapen :)

Trouwens, heel vreemd, Luuk is de laatste 3 dagen elke keer om 4.30-5.00 wakker. Hij gaat dan liggen kletsen en ik laat hem liggen. Uiteindelijk slaapt hij tot 7 uur ongeveer. De dagen dat hij om 8.00-9.00 wakker werd lijken geteld. Hoe zou dat nou ineens komen he?

Ooh, ik had al verteld dat die fietskar niks was volgens mij he? Het weer zat erin, het klittenband sloot niet goed en niet alles pastte meer in elkaar. We hebben dus toch maar een nieuwe besteld, hij komt deze week aan. Deze is het

Zoonlief ligt nog steeds te spelen en ik ga eens wat eten. Strakjes douchen en aakleden en daarna een enorme berg was opvouwen :(

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeiemorgen meiden

ben gisteren niet geweest maar das jullie vast niet opgevallen ;) heb het zo druk laatste tijd dat ik jullie echt niet meer kan bij benen hoor sorry :oops:
    kan iemand me update geven van gisteren?

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ha die Dees... mooie fietskar zeg! Vanaf hoe oud kan Luukje daar in?

Wel veel foto's maken he van al die beebjes op het kleed...? De vorige keer mislukte dat omdat het zo warm was op die hotelkamer en ze (bijna) allemaal zo aan het huilen waren hihi... denk dat nu wel beter zal gaan... :)

Oh enne geen idee waarom Luuk ineens eerder wakker wordt, zal denk ik idd gewoon met de leeftijd te maken hebben...volgens mij staan de meeste ouders rond 07:00 uur op met hun ukkies... leuk! :rolleyes:

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hi Vivian!

Ik ben altijd zo slecht in updates... gisteren vooral veel eerste foto's van bevalling en beebjes, erg mooi!

uhm uhm... help 's Dees... ;)

Suus terug van paar daagjes Parijs zonder Tess... en is heel goed gegaan, alleen gaat ze nooit meer weg zonder Tess...

Verder doet Mrijn heel flauw tegen mij... :( ;)

poeh ben het kwijt... errug zeg!

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @deesje ligt jou wonplaats in de buurt van weelde?

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hahha dus weer genoeg gekletst hier gisteren vind het wel jammer dat ik niet meer zoveel hier kan zijn maar ben bang dat het straks met school nog minder gaat worden :cry: maar ja heb bijna vakantie en daar kijk ik mega naar uit dan kan ik af en toe hier komen kijken natuurlijk niet al te veel want dan doet mijn mannetje me wat :)

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou ik ga bryan fles geven misschien tot straks nog doei doei

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk kan in de cosi in de fietskar dus hij kan meteen al mee. Deze was nu in de aanbieding, 99 pleurootjes.

Euhm, update? Kweenie meer....veel foto's gezien, Mystery is jarig geweest, Ichtus haar moeder heeft steeds bloedingen, mijn appeltje is klaar.....

Ja ik ga veel foto's maken maarre, jij komt toch gewoon even langs Wen? :rolleyes:

Ja Vivian, Weelde is het dorp hiernaast.

Nu wel ontbijt maken, nog niks op en Luuk is alweer wakker en ligt te spelen.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen!

Boney en Wen ruzie om de sleutel zag ik al en Wen had het gisteren al in het vet met Mrijn. Gaat lekker Wen!

Wen, arme Fenne....gebruik je ook dentitox (of iets dergelijks) voor de doorkomende tandjes?
    Lief dat Vin uit zichzelf naar huis komt. Dat zou Jan ook wel doen, dat kan ik ook enorm waarderen.

En Tessa kwam ook al moeilijk in slaap....hmmm, zal vast papa missen. Heeft ze jou vannacht wel lekker laten slapen?

Dees, ik heb even de appel bekeken. Heel erg mooi meis! Mooie symboliek ook, werd er even stil van. En hier is Tess altijd rond 8.00 wakker, met af en toe een dipje....dan komt ze rond 6 uur....maar slaapt wel direct weer in. Kan bij Luuk ook een eenmalig iets zijn. Leuke fietskar trouwens, ik zie jullie al crossen.
    Oja, ik ga de fiets die jij en Joma hebben ook bestellen. Hij bevalt wel goed?

Viv, straks als ik weer moet werken zal ik hier ook minder zijn en regelmatig om updates moeten vragen. Tja, tis niet anders.....maar wel erg fijn dat we van elkaar op de hoogte blijven en dan maakt de frequentie niet zoveel uit.

Hier een prima nacht gehad. Gister om 22.00 lekker gedoucht met mijn meissie en oh oh oh, wat was dat weer heerlijk. Heb haar heerlijk tegen mij aangehouden en gekust en geknuffeld. Daarna de fles en slapen tot 8.15 vanmorgen. Nu ligt ze weer te snurken met het buikje vol.

Maja, ik zit trouwens mega te twijfelen over de overstap naar voeding 2. Nu drinkt Tess nog 900cc en eet ze een half potje groente. Maar ze poept zo verdomd slecht. Eens in de 3 dagen en dan kost het haar echt moeite, ze is dan daarvoor ook helemaal niet in haar hum. Ik had begrepen dat ze van voeding nummer 2 nog slechter poepen. Ik ga eerst duidelijk advies inwinnen. Misschien even met de HA bellen voor lactulose. Maar bij jou adviseerden ze dus nog even te wachten....denk dat ik dat hier ook maar doe. Wil wel bij de overstap afstappen van de hypo voeding. Wil even bekijken hoe ze gaat reageren op gewone voeding.

Hier weinig op de planning vandaag, beetje thuis rommelen en filmpjes kijken. Wordt weer een sh*tdag qua weer, dus wandelen zal er wel niet inzitten. Baal wel van het weer hier in NL, heb je ook vakantie....tsssss.

Ik heb erg veel zin aan volgend weekend, lekker iedereen ontmoeten. En uiteraard lekker eten....ik is helemaal happy.

Oja, hadden jullie mijn vraag nog gelezen over kruipen en de vloer schoon houden? Iemand advies? Hoe deden de ervaren moeders dat? Of ben ik gewoon een muts?

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dan voorspellen ze best aardig wwer voor zaterdag 22gr das toch netjes niet te warm niet te koud :)

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hahaha ik ben lekker bezig ja... maar ik wil niet klikken, maar Mrijn & Boney begonnen hoor! Die lokken gewoon ruzie bij me uit... de 1 zegt dat ik dom en stom ben & de ander doet onaardig omdat ze zelf te slap is om een steen op te tillen... :(

hier schijnt de zon trouwens Suus, ziet er uit als een lekker dagje... zal ook 's wat zon jouw kant op sturen!

en over dat kruipen, wij hebben ook nog 's een kat en een konijn, ik stofzuig nu al elke dag, maar ben bang dat ik dit straks 3 keer per dag ga doen... vind ook dat Fenne niet door de haren van de beesten hoeft te kruipen... en idd schoenen gewoon uit hoor, maar wij hebben sowieso nooit schoenen aan in huis, behalve de visite dan... tja, die kan ik niet verplichten de schoenen uit te doen natuurlijk... hmmm lastig lastig...

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh en Vivian... ik weet ook niet hoe lang ik het nog vol kan houden om hier elke dag te zijn hoor... soms roep ik ook alleen maar heel hard hoi & doei hier, en dat is dan mijn bezoek van die dag... ;)

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeiemorgen dames!
    Hier eerst even een probleem! Deze mama maakt zich een beetje zorgen! Rosalie die schud telkens heel wild met dr hoofdje! Als ze op dr achterhoofd ligt of als ze op schoot zit! En ze is telkens aan dr rechteroortje aan het trekken. Nou weet ik natuurlijk niet of daar een verband tussen zit. Aangezien ze dat heftig schudden gisteravond zelfs extreem grappig leek te vinden! Was een beetje alsof ze danste met dr bovenlichaampje zeg maar :)
    Alleen toen ze nog even bij ons op bed lag en ook wild met dr hoofd over het matras schuurde maakte ik me een beetje zorgen.....
    Iemand ideeën?

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, lastig he Wen?! Ik stofzuig ook iedere dag, maar vind het een beetje overdreven om telkens voordat Tess naar beneden komt nog te stofzuigen. Maar ik vrees dat ik dat wel ga doen. Want oke, nu hebben wij de schoenen uit, maar dan nog.....Tess is nu net een vis op het droge als ze vooruit "kruipt". Ik lag vanmorgen ook weer helemaal in een deuk, echt "huh huh huh" vanuit de tenen en spartel de spartel en dan weer 10 cm. vooruit komen. Af en toe rust ze even uit en legt ze haar hoofd zijwaarts op de vloer. En dan zie je ook echt op het koppie "oh, nog maar een klein stukkie".

En ik geloof je hoor, Boney en Mrijn zijn ook echte pestkoppen.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Kan een oorontsteking zijn Ariel.
    Maar kan ook iets nieuws zijn wat ze ontdekt heeft. Heb je het idee dat ze pijn heeft of niet lekker te pas is?

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hmmmm, net even op de rekeningen gekeken en we hebben flink geld uitgegeven in viva la france. Even een beetje rustig aan doen weer.
    We hebben trouwens hele gave reebokjes voor Tess gehaald, er was daar zo'n outletcenter. Tja, kon ze echt niet laten liggen. En een heel leuk setje van Zara. Met allemaal lieveheersbeestjes. Ook gewoon TE schattig.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee dat niet....zal dr als ze wakker is even temperaturen......en ut ff filmen. T lijkt net of er een steekkie los zit zeg maar!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dan is het gewoon iets wat ze leuk vindt, denk ik. Tess vindt het helemaal geweldig als je haar ondersteboven houdt en ze probeert het zelf ook weleens. Dan lijkt het ook net of ze ze niet allemaal op een rij heeft.
    Maar temperatuur haar voor de zekerheid en indien je het echt niet vertrouwd....gewoon bellen met de HAP hoor.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ga even een sigaretje roken.....tis nu nog droog....*wacht op het zonnetje dat Wen gestuurd heeft*.

Deel Deze Pagina