Mogguh.. heb nikis terug gelezen, we ijn gister nog wezen stapen , met vrienden. Was een latertje en echt superrr gezellig... (ja, we hebben al een hoop vrienden hier ) Teveel gedronken natuurlijk, ik, mannetje en over hun maar niet te spreken... Ik zag dat Suusje terug was.. WELKOM TERUG meis! Heb je gemist.. Ik ga me klaarmaken, want we gaan zwemmen.. Doeeeegg, zijn hier vanavond pas weer..
suus hoe was disney? pff ben nog gaar hoor gisteren veels te lange dag gehad gewerkt van 7.30 tot 16.30 daarna naar huis gegeten en om 20 uur weer ergens op bezoek en uiteindelijk pas om half 3 in bed en vanmorgen weer vroeg op bleg en nu eingelijk de keuken gaan doen waar mijn mannetje gisteren geklust heeft ligt onder de stof maar vind het moeilijk om me op te pakken het is zondag maarja het moet heb komende week ook al zo weinig tijd en dan heeft mijn mannetje lekker vakantie het is gewoon niet eerlijk
heb trouwens vraagje ik ben nu voor 2e keer in maand tijd ongi en dat door mijn pil heen moet ik naar ha bellen voor zwaardere en kan dat via assistent of zou ik daar afspraak voor moeten maken?
De fiets fietst heerlijk Suus, zeker een aanrader. We zien wel hoe het verder met Luukje gaat. Het punt is dat ik bijna niet meer slaap als hij wakker is geweest. Ik ben ondertussen dus doodmoe. Wen, ik heb 5 katten en 2 honden, stofzuig elke dag en dweil elke dag. Ik wil ook liever niet dat Luuk onder de haren komt te zitten maar ik ben bang dat het niet te voorkomen is. Is goed voor de weerstand zeggen ze. Tsja, brandschoon is het hier niet en dat zal het ook nooit worden met zoveel beesten. MissN, gezellig! Maarre, hoe doen jullie dat (en anderen) als je wat teveel hebt gedronken? Ik bedoel, je hebt natuurlijk oppas als je weggaat maar als je weer terug bent? Of slaapt de kleine dan bij de oppas? Luukje slaapt weer na een half uur praten, lachen en gillen . Als hij wakker is mag hij weer eten. Vanavond eens tuingroenten proberen, wortels vindt hij al lekker. Suus, die daagjes mogen geld kosten hoor, hoort erbij. Als je in een vakantie ook nog op moet gaan letten.....
ga straks ff psp instaleren mijn schoonbroertje had me versie gedownload en gekraakt (ik ben daar geen held in) en dan kan ik straks lekker ff vogelen mijn mannetje gaat toch f1 kijken en het weer word slecht zeggen ze
Geen idee Vivian maar bellen kan geen kwaad toch? 22 graden zaterdag? Das een mooie temp! Mocht het warmer worden, kheb ook 2 badjes (en zwemluiers)
dees als wij avondje gaan stappen gaat bryan echt nachtje uit logeren hoor meestal bij een van de opas en omas (niet dat dat vaak gebeurd hoor maar meestal dingen zoals bij kermis en laatst toen we 12,5 jarige bruiloft hadden ja dat duurt hele dag en dan neem ik bryan liever niet mee hoor al vind ik dat dan wel moeilijk
Dees, wij wonen nog bij mijn ouders in he Mijn moeder is de oppas...dus die kleine ligt gewoon heerlijk te slapen...
ik zal ook zwemluiers meenemen heeft iemand ervaring met die van kruidvat? die wil ik namelijk morgen gaan halen wil in mijn vakantie gaan zwemmen met ons kereltje
ik wil ook zoooo graag zwemmen met Rosalie! Ga het over een paar weken doen samen met me zwager en die kleine van hun
o lekker bryan is weer in slaap gevallen hij was gisteren niet zo lekker 2x gespuugd en 3x gepoept en dat terwijl hij normaal nooit spuugt dus zat hem echt niet lekker was zo in staat om naar huis te komen toen mijn mannetje me belde
goedemorgen lieve schatten @ dees , mooie fietskar , zal zo de mijne even zoeken @ wen , jemig wat een nacht , knuffie voor jou meid @ vivian , ik ben idd ook bang dat je moet voor een afspraak @ ariel , zoals jij het verteld lijkt het mij ook of oorpijn , of iets nieuws ihihhi anders even hap bellen joh uhmmmm was t dat ? geloof van wel hier net wakker , bryan werd pas om 10 uur weer wakker , dus die heeft de fles gekregen , wreef al weer direct in zijn oogjes , dus hup weer in bed ( slaap erg veel de laatste dagen ) ook heeft hij iets nieuws , spetteren met spuug en dan prrrrrrrrrrrrrrt prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt ptrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt pfffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrt er bij , erg grappig om te zien hoor uhm uhm uhm ja da was het wel denk ik , vanavond werken van 18 tot 22 zal ff fiets en fietskar zoeken
Heb je helemaal gelijk in Dees, we hebben dus ook duidelijk NIET op onze portomonnee gelet. En ik snap dat je erg moe bent meis, misschien vandaag nog even een dutje doen? MissN, klinkt als een errug leuke avond. Fijn dat je al een vriendenkring hebt opgebouwd, had ik ook niet anders verwacht. Je bent namelijk erg leuk gezelschap! Viv, het was super gaaf in eurodisney, maar we hebben Tess wel gemist en gaan niet snel nog een keer zonder haar weg. We hebben in 3 dagen veel gezien, gelopen en geld uitgegeven. Echt 3 schitterende dagen gehad en nu weer lekker met onze kleine meid de schade inhalen. Ariel, foto komt eraan.