Tis echt leuk hoor Viv, maar na 2 dagen hadden we het er ook wel gezien. Bont en blauw van alle achtbanen en atrracties, moe van het gesjouw en gek van de drukte. We hebben gezegd dat we nu over 6 jaar weer willen en dan MET Tess.
goedmorgen lieverd.. WEN je gaat nu wel ver hoor... eerst ben je weer bijna slank, dan maak je ruzie met MRIJN...die is overigens ook niet meer terug geweest.. ze zal toch niet verdrietig zijn... en nu ook al met botje... Nou laten we het er maar op gooien dat je snachts niet zo goed slaapt... lieve mooie fenne slapen is heerlijk vooral snachts....en dan is je mama weer met iedereen dinntjes...hihi DEES he tis inderdaad precies zoals jij omschrijft, baksteen op mijn maag en een lijf vol adreline..love u meid...en ik heb zin in zaterdag....even knuffelen SUUS hier een hond en een kat,stofzuigen elke dag maar dat weerhouden de haren er niet van om eens lekker aan mijn dochter te kleven, maar goed ik vind ook dat ze daar maar aan moet wennen.. het moet natuurlijk niet te erg worden....en voorlopig ligt en kruipt ze hier gewoon op een heeeeel groot kleed en daar komen de beesten niet op. EEHHhhh heb ik nog meer gelezen... nee geloof ik niet.. ja missn die ging stappen heerlijk meid Botje hopelijk heb je een beetje een relaxte nacht gehad..heb je gemist gisteravond nou ik ga even iets doen
Goedemorgen meiden! Gisteravond naar mijn broer zijn verjaardag geweest, en ja heb heel de avond met me meissie gekroeld zeg wat heb ik haar gemist zeg...ze heeft daar gisteravond lekker geslapen en toen gingen we rond 0.30 weg en thuis nog een beetje flesje extra gegeven en toen in der eigen bedje gelegd en om 6.30 was ze wakker, en toen tussen ons in bed gelegd lekker liggen kroelen en toen viel ze in slaap tot 8.30 en toen papfles gegeven! heb ff vluchtig door gelezen! @Suus leuk dat je er weer bent! en fijn dat het super was! @Dees supermooie glazen bol echt super! de rest ga ik nu weer ff lezen tot zo! Oja YES! lekker anderhalve week vrij!
ik lees hier veel over kruipen nu jullie gaan me toch niet vertellen dat er hier al babies zijn die kruipen he?
he joma... is er ook.. gezellig....fijn meid dat je weer lekker heb kunnen kroelen...heerlijk gevoel is dat
joma waarom had je je meisje gemist ? heb ik iets gemist of gewoon van dag werken? nou ik ga ook iets doen tot later allemaal
Mystrery ik heb niet over je heen gelezen hoor.... ARIEL dat schudden en oortje trekken doet elise ook vaak... is gewoon ontdekken denk ik..ze lacht erbij dus het zal wel goed zitten
Leuke foto's en leuke slofjes Suus. Haha Mystery, Luuk doet dat ook al een paar weken en bij voorkeur met nog melk in zijn mond . Die fiets, is dat die Joma en ik ook hebben? Leuke kar ook. Ik wilde er 1 met 3 wielen omdat je daar ook achter kan wandelen. Joma, heeeerlijk knuffelen. Luuk heeft van die kuswangen, daar blijf je op zoenen. Ik kan me voorstellen dat je haar hebt gemist. Ja Dwaaaaaas, knuffelen zaterdag. Bleven jullie slapen, ja toch? Manneke is wakker dus voeden.