Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    heb er bijna 2 dagen niet gezien ze was een nachtje logeren bij me pa en zijn vrouw! ze heeft het heel goed gedaan en is supervrolijk en heeft geen 1 keer gehuilt. dus ben wel trots maar heb haar echt heel erg gemist :rolleyes: vondt er geen REET aan!! :oops:

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Suus leuke foto,s ! ziet er gezellig uit meis!

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Even kijken of verkleinpagina al weer werkt hier....

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja dus....oke, nu stop ik met de foto's hoor, want anders worden jullie helemaal gek van mij.....

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    DEES we blijven waarschijnlijk slapen ja... maar dat hangt ook een beetje af an hoe maurice zich voelt en wat papa doet natuurlijk als hij nou heel slecht gaat wil ik liever naar huis want dan ben ik sneller bij hem..

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb er vanmorgen zowat beurs gekust :oops: :) en Mars zegt dan nog heb haar ook wel gemist, maar je doet net of het een Ramp is :rolleyes: Nou dat was voor mij ook wel een beetje zo...Mannen grrr

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ suus ow ze zijn klaar met de ingang , toen wij er waren stond deze nog in de steigers ivm opknappen geloof ik

@ dees, ja lollig he , fruithapje is ook zo leuk :) en ik weet t niet, of t de zelfde is .

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mystery, die van ons is van het merk Swan

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dees ik rij met Dwaas mee, dus als dwaas blijft blijf ik ook dan... anders moet ik lopen terug :rolleyes: :)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben ff buiten staan.........

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dees, hier van speijk geloof k

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hm, we zien wel. Dan ga ik nog geen dingen voor het ontbijt halen vrijdag, dat doe ik dan zaterdag wel anders heb ik straks misschien veel teveel. We gaan er trouwens maar vanuit dat de papa van Dwaas niet ineens heel slecht wordt zodat jullie gewoon kunnen blijven.

Nu echt voeden en daarna douchen en dan een berg was wegwerken.

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma oke dat heb ik dan gemist ja is niet zo leuk he had ik eerste keer met bryan ook vond het verschrikelijk
    @mystery super die fiets en kar zeg wil ik ook ;) zeg vraagje is het ver van de autoweg naar jou anders kom ik zaterdag gewoon naar jou toe :)

en nu ga ik echt keuken doen wie weet word mijn mannetje dar van waker kan hij helpen

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja Mystery, nee, er stond niets meer in de steigers. Het is echt een supermooi park!
    Maar jij hebt ook een leuke kar, straks allemaal blitse moeders op de fiets!

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ vivian , als je van de autoweg af komt , is t ongeveer 10 a 15 min , tis niet zo heel ver , maar diaan had het over afspreken bij de macdonalds , en die ligt meteen aan de autoweg , dus ja , ik weet niet wat het makkelijkste is :)

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dees geen gekke dingen he voor het ontbijt.. ik zie je ervoor aan om een 5 sterren ontbijt klaar te willen zetten...hahha

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh, ik neem wel even wat afbakbroodjes mee voor zaterdagochtend Dees. Wie weet blijft daar ook nog wat van over.

Ichtus, nog voorkeur?

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja,zo gek is Dees wel. Dees, je moet niet denken omdat het bij jou is dat jij alles moet regelen en verzorgen he? Bij jou is gewoon de plek en we zijn samen verantwoordelijk voor alles wat daarbij komt hoor!

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ suus , hjahahahahahah blitse mama , weet niet waar je die ziet , maar ik ben het niet ! jij kwam toch ook he suus ? ben zo benieuwd naar jullie allemaal en de kleintjes :)

@ dees had jij beertje der pb nog gehad?

ik ga ff wa eten pakke

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @suus leuke foto's meid

Deel Deze Pagina