Yep, ik kom ook, maar laat Tess bij papa. Want voor mij is het ruim 3 uur rijden en dat vind ik nogal wat met Tess (wetende dat ze NIET slaapt in de auto....). Ik ben ook benieuwd naar jullie allemaal en ik las al dat we een wandel/rookclubje hebben...ha ha ha.
als Gwen zo wakker wordt gaat Mars fruithapje geven en dan doe ik gelijk beneden ff de boel! straks komen vrienden langs gelijk om te knippen! en dat zijn de laatste deze week.. en dan heb ik vrij!
Oh ja moet van de week ff luchtbed kopen, mochten we blijven bij dees! had er 1 maar heb me rot gezocht kan hem niet meer vinden, dan maar een nieuwe halen!
Ik neem mee: * dekbed + kussen * chocolaatjes * cadeautjes * Ichtus en kids Ichtus, ik zit even te denken.....kan ik nog 2 tuinstoelen erbij in proppen? Hoeveel ruimte heb jij nodig in de auto? Dees, moesten wij nou matrassen meenemen of niet? En hoe zit jij in de tuinstoelen?
@vivian kruipen; hier wel pogingen tot kruipen soms komt hij ook iets vooruit gaat wel mega langzaam, maar het begin is gemaakt . en met kruipen bedoel ik dan cm en geen meters
vind het echt mega jammer dat ik niet kan komen naar de meeting pfff dat rot werk ook. maar ja tis wel mijn laatste dag
Oja Viv, ja Tess "kruipt" al. Tis net een vis spartelend op het droge, dus echt kruipen is het niet. Maar ze komt vooruit. We hebben gisteren gemeten en het was 3 meter in 10 min. ha ha ha. En ondertussen last ze adempauzes in. Ik vind dat het allemaal wel heeeeeeel snel gaat nu....puuhuu.
ah joh kikkert gewoon niet gaan , is toch je laatste dag joh het blijven slapen klinkt ook zo gezellig , me al die kindjes zou willen dat ik dat ook kon hahaa , maar ja , mannetje wil liever dat ik gewoon thuis kom , wat ik me goed kan voorstellen