Geen idee Joma, daarom hoop ik ook dat Dees een extra matrasje/luchtbedje/bankje over heeft voor me. Want anders mag ik deze week nog op zoek gaan.... Oeh oeh oeh, weet het wel....bij Bristol schijnen ze goedkope te hebben. Weet alleen niet of je dan 's ochtends op een leeggelopen stuk canvas ligt....
@mystery als dat eens kon, maar zo zit ik niet in elkaar ik vind dat ik gewoon mijn laaste dag mooi moet afronden want stel ze vragen ooit een referentie op
hihihi oh zien we dan wel hoor zal daar eens gaan kijken, en gebruik die dingen toch nooit dus koop ook geen dure hoor
oja mystery das ook goed dan spreken we gewoon bij mac donalds af laat ik mijn tom tom eerst daarheen rijden en nu ben ik echt weg hahaha
Jeetje wat gaan jullie weer hard zeg! Op het moment niet bij te houden voor mij! Ga ff douchen enzo en dan het huis op ruimen en een vriendin van mij helpen uitpakken en dan ff kijken of ik hier weer mee kan kletsen!
Nee nee, pas op Joma.....DEES krijgt het niet druk, WIJ krijgen het druk. * Stttt, anders gaat ze weer van alles regelen, onze moedergans....*.