Medela is wel fijn. Ik kon de spullen van het ziekenhuis erop gebruiken want daar hadden ze ook Medela.
Bij Rosalie is het gelukkig ook al een stuk beter, op dr armpjes en beentjes is ze nu in ieder geval gewoon roze. Alleen in dr gezichtje zie je het nog een beetje.
Pfff ik wil ook een elektrische! Ik zit hier heel kneus met me handkolfje! Maar ja ik gebruik em natuurlijk ook alleen om af te kolven voor als we op pad zijn!
**BUDDYNIEUWS** KRIJG NET EEN SMS VAN iCHTUS DAT HAAR INTERNET HET NIET DOET EN ZE DUS NIET STIEKEM LIGT TE BEVALLEN Zijn jullie op de hoogte
Hier zegt altijd iedereen dat kyana bruin uiziet, maar borstvoedingskindjes zien langer geel werd mij verteld. toen ik deed kolven toen kyana nog niet dronk kreeg ik ook heel veel melk uit mij borsten, nu minder omdat ze niet zo veel drink, gek he hoe je lichaam zich automatich aanpast. en hebben jullie wel eens aan tepelhedjes gedachr, kans op kloven en pijn is dan een stuk minder en als je vlakke tepels hebt ijn ze ook ideaal.
he jollie... kyana is echt een prachtig meisje zeg.... ik dacht eerlijk gezegd ook dat het een halfbloedje was maar datis dus niet zo...of wel? maar ze is wel een plaatje hoor..
Klopt BV kindjes blijven langer geel! Ik krijg ook iedere keer te horen dat ze zo'n "lekker kleurtje" heeft. En volgens mij is het bij tepelhoedjes zo dat er minder melk uit komt, weet dit trouwens niet zeker hoor! Maar dacht zoiets gehoord te hebben.
Thanks maja, was al bang dat ze stiekum bezig was... en ja, ik denk zeker dat we hier zoveel pagina's gaan halen. Hier zit ook geen limiet op. Bij de bavallingslijst moeten we dicht als iedereen is bevallen. Hier moeten we dicht als alle kindjes uit huis zijn...
hey ben al een tijdje online maar kan niet reageren; Finn ligt op schoot en slaapt eindelijk.... typen lukt niet goed.....
hier word ook al lekker gekletst, vind het weer ouderwets gezellig @geel bryan heeft beetje geel gezien maar niet lang, hij heeft wel een klein bruin tintje precies zijn opa @vieze luiers ik moet afkloppen kan er nu nog goed tegen maar ze ruiken ook nog niet zo erg dus komt misscien nog vraagje wanneer doen jullie je kleintje in bad smorgens of savonds?
ik gebruik een tepelhoedje want anders drinkt finn niet aan de borst. mijn productie is ontzettend hoog en is er niet van terug gelopen, maar dat zou idd normaal wel moeten gebeuren.... volgens de kraam en het cb.
hier ook geen stinkluiers.... in bad: eerst s ochtends maar nu s avonds omdat we hopen dat ie dan lekker slaapt
nee dat is niet zo, dat bruine heeft ze van de pappa die is van zichzelf ook lekker bruin maar geen buitenlandse
' nee is niet zo, alleen is het zo dat ze dan wat harder moeten werken in het begin omdat er eerst melk in het hoedje moet komen... al vanaf het begin voed ik met tepelhoed eerst omdat ze prematuur was en de tepel dus niet goed kan pakken. Nu kan ze een borst wel goed pakken en vasthouden, maar de andere laat ze de hele tijd los en krijg daardoor dus last van tepelkloven en met de tepelhoed heb ik daar geen last van.. ik vind ze in ieder geval ideaal.