Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wen ik had je vraag gezien maar ben nog niet ongesteld geweest dus durf het je niet te zeggen heb wel al paar dagen ongi pijn dus kan goed dat ik ieder moment ongi moet worden sorry kan je niet helpen ;)

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik denk dat je mij bedoeld Vivian...;)

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oeps foutje :)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Succes bij de gyn vanmiddag! Hoop dat alles ok is!

Hoe gaat het eigenlijk met het oortje van Nora? Ik weet dat er in het begin misschien sprake van was dat ze niet zou kunnen horen met 1 oortje, maar heb nooit meer gelezen hoe dit onderzoek is afgelopen...

Hier wordt mijn vriend 's nachts wel wakker als ik bv ga geven, ik knal dan namelijk gewoon de lamp aan hihi... Fenne ligt nog bij ons op de kamer, dus ik geef bv in bed & hij gaat dan na 1 borst met haar naar kamertje om luier te verschonen, daarna geef ik andere borst en leg haar weer in bedje... dus niets te klagen hoor :D
    Alleen 's ochtends zou ik het fijn vinden als hij na de bv met haar naar beneden gaat, dan wil ze namelijk niet meteen slapen en kan ik nog even uurtje slaap pakken... nu ga ik dus steeds naar beneden en pakt hij die extra uurtjes.... ach, ik vind 's ochtends lekker knuffelen met Fenne eigenlijk ook veels te leuk hoor! :)

Ze werd trouwens om 10:00 alsnog wakker vanochtend, dus heb nog 1,5 uur op de bank gezeten terwijl ik nog had kunnen slapen hahaha

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier ook nog niet ongesteld....kan je dus geen antwoord geven.. kan het me van de vorige keer ook niet meer herrinneren...

die mars lopen Vivian zou ik ook niet doen.. lijkt me idd echt te zwaar... 10 km lijkt me al te zwaar.. ik ben al kapot als ik een blokkie om ga..haha das nog niet eens 1 km.. maar goed.. je bent al wat verder en wellicht ook sportiever dan ik.. anders gewoon vk ff bellen en vragen...

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb wel een smurf met zo'n steelpannetje dubbel, bedoel je die?

Heb jij dan smurfin? Das de enige die ik nog mis... ;)

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja ik denk dat ik de 10km maar ga lopen dan kan ik die samen met mijn neefje van 7 lopen lijkt me ook wel leuk aleen hopen dat we dan iets beter weer hebben want met dit weer ga ik nergens heen ;)

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dees, heel veel beterschap!

Vivian, ik denk dat je je vergist in 40 km lopen hoor... lijkt me iets te veel gevraagd van je lichaam zo snel na 9 mnd zwangerschap en een bevalling... rustig aan meis! ;)

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    haha het word hier een echte ruilbeurs :)

Nou meiden ik ga ervandoor nog even wat poetsen en dan lekker op de koffie bij mijn vriendin ik zie jullie straks weer

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier gister zo mooi om de 4u en om 23u gisteravond de laatste voeding gegeven.. kwam ie om 14.15 weer.. hmmm daarna om 6u dus das wel weer goed. vanmorgen heb ik het met mijn pink kunnen rekken tot 10u. hij was gewoon wakker en wilde lekker sabbelen.. na de borst en de fles heeft ie voor zijn doen flink gespuugd en is daarna in slaap gevallen.. ben benieuwd of ie 14u gaat halen...we zullen zien..

Ik heb wel het idee dat de bv gaat teruglopen.. mijn borsten zijn veel minder gespannen.. ook vlak voor de voeding.. Hij drinkt duidelijk wel en daarna is ook alles zeiknat maar door de verminderde spanning lijkt het gewoon zo.. Hebben jullie dat ook dat er minder spanning op staat?

Jurian is nu lekker naar oma.. die wilde daar graag spelen... Lisa slaapt nu lekker dus heb een rustig dagje.. ga nog wat in huis rommelen.. Kan het redeijk bijhouden dus als ik iedere dag iets doe valt het huishouden heel goed te doen..

Eten is al klaar voor vanavond.. roerbak gebeuren.. en heb net een heerlijke loempia naar binnen zitten werken...

Ben trouwens weer een kilo kwijt...JEUH...!

@Dees.. dikke knuff en beterschap....
    @ANticonceptie.. weet nog niet wat ik ga doen.. denk gewoon weer de pil...
    @Anouk.. meis knufffffffff
    @ ergens te slapen leggen.. als Jurian soms eindelijk sliep legde ik m vaak op het borstvoedingskussen.. dan zakte hij een beetje in de naad zeg maar en dan voelde hij kennelijk wat om m heen...gaf m toch een beetje rust dus misschien voor de dames hier het proberen waard..Marijn vind het nu ook heerlijk...
    Je kunt er trouwens ook een hoeslaken van de wagen of wieg om heen vouwen.. dan kunnen ze niet helemaal wegzakken in de naad..

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    :) hihi... als ik dan niet weer zwanger ben, zegt ze! Jij hebt flinke plannen Vivian! :)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hahaah... edwin zei ook al dat we volgend jaar wel moeten mikken op augustus .. dan hebben we ze mooi verdeeld.. :confused: :confused: :confused:

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Haha, zo te horen hebben jullie alweer grootse plannen...haha..

Nou, ik moet er nog niet aandenken hoor, morgen eens praten over een spiraaltje, die blijft er 5 jaar inzitten en tjah wat er na die 5 jaar gebeurd :)

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    mijn borsten zijn ook helemaal niet gespannen, eigenlijk heb ik 1 dag stuwing gehad (dag 4 na bevalling) en daarna is de borstvoeding zo goed op gang gekomen dat ik soepele borsten heb, maar zeker wel voldoende melk... horen ze steeds gespannen te blijven? ik heb er geen verstand van... :(

waarom geef jij eigenlijkbv en fv? heb vast niet opgelet hoor, maar lees het nu ineens...

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen wil idd die smurf graag hebben. bel vanavond ff mijn mams, volgens mij heeft die smurfin dubbel, dan pb ik je wel ff. :D
    wat een lol he die smurfen. :)

hier ook minder gespannen borsten, maar dat hoort erbij volgens mij als de voeding goed op de behoefde is afgestemd. totdat ze weer sprongetje maken.

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    haha die Edwin! mikken op augustus! uhm... wanneer moet je dan weer zwanger zijn?... uhm... in december, nou dan weet je wat je moet doen met Kerst! :)

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    krijg zo gezellig vriendin op isitedus ben zo weg.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha, wil over een jaartje wel weer zwanger worden, dan zitten ze dicht op elkaar, lijkt me leuk.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat een haren wen, echt super

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hihi..ik wacht nog wel even hoor
    Ik zou het ook wel erg leuk vinden, maar me mannetje ziet het niet zo zitten

Deel Deze Pagina