Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou gaat iedereen nu al weg , me broodjes zijn nog niet op hoor

@ suus mooi gezegt meid , ik weeg bijna ( ja ja ) 3 x zoveel als jij , en ik zit ook lekker in me vel , al zou ik t liever wat minder zien , maar ik erger me der niet aan !

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    tsja gewichts das altijd minder om over te praten ik weeg ook nog te veel hoor.

ik ben 1.75m en weeg 79.5kg het liefste zou ik rond de 68/70 kg zitten dat vind ik een mooi gewicht. maar ja das nog zeker 10 kg :(

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden we zijn 3de in de lijst van meeste pagina's november en maart mama''s hebben er nog meer ;) maar ik moet zeggen dat wij volgens mij wel de leukste klets groep zijn aangezien er zoveel pagina's zijn

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik zou ook het liefs rond de 80 zitten maar het is gewoon niet te doen ben ik bang , dat zijn zo'n dikke 40 a 50 kilo , :( als ik het zo zeg dan word ik er wel verdrietig van , maar ja .... tis nie anders

me broodjes zijn op . ik ga ook wat in me huissie doen

tot strakkies meiden

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Weet het wel zeker Kikkert. Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap ook op een ander forum gezeten, maar heb daar maar 10 berichten gepost. Wist al snel dat hier de leukste vrouwen zaten, veeeeeeel gezelliger. En kijk nu, in mijn dagelijkse leven (buiten het forum) praat regelmatig ik over jullie. Dan zeg ik bijv. : "oh, dat had Dees ook al" of "Wen, heeft dat zo gedaan". Alleen bij bijv. supermommy of Boney kijken mensen mij raar aan...."euh, wie? Da's een aparte naam"....ha ha ha.

Ben ondertussen was aan het opvouwen hoor....

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben op pagina 1996 met teruglezen maar jullie gaan ineens zo snel

Ik heb een 2 persoons luchtbed en 2 losse opklapbedden.

Nu verder lezen.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @suus ja dat heb ik idd ook wel vaker, maar met jullie deel ik ook erg veel dus is het ook logische dat ik ook over jullie klets vind het alleen jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen :(

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Idem Kikkert, en dan gaat MissN ook nog weg.....nu helemaal niemand meer in de buurt....

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ichtus, hoe doen we dat? Jij 2 losse opklapbedden voor jou en Lisa en ik het luchtbed? Zeg 't maar, maakt mij helemaal niets uit.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @kikkert ik woon nog steeds in de buurt hoor :)

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    suus ik ben absoluut geen emo-eter... ik wil gewoon altijd lekker eten.. maar doe dat niet hoor..

ik ben van oorsprong dietiste dus ik weet precies wat ik moet doen maar doe het niet altijd...

zeg maar een soort van cardioloog die rookt hihi

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ga even was opbergen en een broodje maken. Ga niet meer wachten op Jan, want dat wordt niks meer. Die is echt in coma. Kan beter bij hem gaan checken of hij nog wel ademt, i.p.v. Tess....ha ha ha.

13. 40plusmama

Dwaasje raar dwaasje, jij bent wel slank joh!

Ik ga geen gewicht noemen maar ik ben 1.68 en mijn gewicht heeft 3 cijfers. Ik heb 48 kg gewogen (anorexia) maar dit is weer het andere uiterste. Als ik klaar ben met de bv ga ik lijnen en nu ik een goede fiets heb wil ik meer gaan bewegen. Tis nu ook zo'n ellende dat mijn bekken niet meewerkt. Maar dat ik te dik ben heb ik wel aan mijn eigen eetgewoonte te danken, ik lust gewoon alles zo graag.

Jeetje, jullie kennen me al een beetje. Ik kan het niet laten om lekkers in huis te halen denk ik maar ik zal proberen me in te houden.

Mystery, ja pb van Beertje gehad en 1 terug gestuurd. Ik kan haar eten er nog bij bestellen denk ik maar dan moet ze wel terug reageren op mijn pb.

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Dwaas, oh oh oh....hoe ga ik de opvoeding doen dan als pedagoog? Dat zal dan niets worden.....

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mystery mc donalds was goed he?

16. 40plusmama

Emo-eter, ja ik wel. Ik kan verdriet weg eten met chocola :oops: .

Ik heb trouwens ook nog een campingedje alleen geen hoeslakentjes voor erin nog.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ligt er toch wel maar 1tje in veldhoven he :) ik ken mezelf hahaha

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dees, ja je kan tot 2 dagen voor de bbq wijzigingen door geven ! en ja ze zal wel terug pben , maar ze isnog niet online geweest

@ vivian , hahahah das ook nog eindhoven hoor meid , maar er is er in eindhoven maar 1 langs de snelweg :) komt goed!

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ben weer ff verder !

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    oh dees en joma... ik hoor net van maurice dat hij gewoon naar huis wilt rijden... snik snik..
    nou ja is misschien wel beter.. de volgende dag willen we ook echt op vakantie dus ik snap hem wel...

vanaf die week zitten we ook in otterlo ... dus als er meiden zijn die bij willen bezoeken daar hahah... gezellig..

Deel Deze Pagina