@Suus leuk zeg dat vestje ! en dat blousje is helemaal geweldig! Hier lekker gegeten en Gwen te gelijkertijd aan tafel in de kinderstoel! nou ze was helemaal door het dolle, en heeft lekker gegeten!
wil eigenlijk zelf van de week ook nog wat nieuws kopen voor mezelf, alleen ff kijken welk weer enz....
Ja, ik vond ze ook helemaal te gek en Tess heeft vaak vestjes aan i.p.v. jassen, dus die wordt veel gebruikt. En ik vind dat ze er dan meerdere in de kast moet hebben om te combineren. Mama loopt ook niet altijd met dezelfde jas....ha ha ha. Wat gaaf die curves. Heb je er een foto van genomen of online gemaakt? Luuk maakt een keurige ontwikkeling door.
dat wil ik eigelijk ook doen, maar ja we zitten hier al met 7 man aan de tafel... En ze kunnen hier ook niet "gezellig" eten. Moet allemaal snel snel, als je maar wat binnen hebt. pfff van dat soort dingen kan ik dan balen he! Dat deden Marc en ik met z'n 2en toch leuker!
Dat meen je niet MissN, ach joh, laat dan zitten....dat is veel te veel werk. Dacht dat het om 1 cd ging. Met 16 cd's wordt ze veel te slim....
Okee..ik download hem sowieso voor mezelff, dus ik kan natuurlijk altijd 1 cd voor je branden en meenemen zaterdag?
Oja Deb, zo van "aaaaaanvalluh....."? Nee, dat eet niet ontspannend. Wij eten ook met z'n drieen, maar nu nog Tess in de wipper tussen ons in op de bank. Maar ze mag dus al in de kinderstoel? Dan ga ik die gebruiken, lijkt me veel makkelijker.
Oh da's prima hoor MissN! Vind ik lief van je! Oke dan, dan gaat Tess vanaf morgen aan de keukentafel in de kinderstoel.
hier ook al een tijdje in de kinderstoel , maar nu echt te gelijk met zijn 3en gegeten en je merkt gewoon dat ze het supergezellig en leuk vondt!
Luuk zit alleen in de kinderstoel als hij hapjes krijgt en dat is niet langer dan 10 minuten. Hij kan nog niet zitten en anders belast hij zijn ruggetje teveel. Die curves kan je maken op www.borstvoeding.com en dan zelf opslaan en ergens online zetten. Ik ga bankhangen en de laatste Harry Potter kijken. Morgen weer werken Truste mupkes