oh thanx! hier ook alleen met eten in de kinderstoel hoor , voor de rest niet moeten ook nog van de andere toeters en bellen gebruik maken nee ik wil er ook niet te lang in laten zitten
tot later! en hangse! Ik ga nog ff wat opruimen de keuken enz.. heb net een uur staan strijken pfffff en leg het morgen wel weer in de kast.. nu geen zin meer tot zo.!
Ik ga er ook vandoor. Slaap lekker allemaal en tot morgen he lieverds. *Ik laat het licht aan hoor, want de anderen komen vast nog wel thuis. Doe al wel vast de deur iets verder dicht, want we willen geen ongenode gasten...*
nou ja zal nog wel lang duren ja! Volgende maand krijg ik als het goed is m'n contract, en dan gaan we kijken voor een hypotheek. Maar dat zal wel te weinig zijn voor de prijzen hier. Huren; daar is een wachtlijst voor van 4 jaar. We reageren wel steeds, maar staan altijd onderaan de lijst. Particulier huren is een kleine optie: er is iemand in een dorp hier in de buurt de woning naast hun boerderij aan het opknappen en die mensen weten dat wij opzoek zijn. Maar die man is dat alleen aan het doen, dus hoe lang dat duurt? Ja idd suus dat gaat echt zo van aanvalluh en dan gauw alles naar binnen schuiven en zo snel mogelijk weer van de tafel weg... bah ongezellig soms hoor!
Hi girls! Hoen gaat het hier? Heb wel alles gelezen, maar blijft niet hangen op 1 of andere manier... maar volgens mij was het een boel gezelligheid... oh en natuurlijk de Paris en Disney foto's van Suus gezien, leuk! En de mooie groeicurve van Luuk... goed zo mannetje! Ik heb wel even een snel vraagje... moet ik me zorgen maken bij 38.9 koorts? Of valt dat nog wel mee? Fenne heeft nooit verhoging, ze zit altijd op de 37.2 maar vond haar vandaag zo stilletjes en wat warmer aanvoelen dus maar weer eens een check gedaan... volgens mij zijn het echt de tandjes, dus heb ook maar weer een paracetamol gegeven, 't arme ding...
Gwen had ook vorige week ook ineens 38.7 en normaal ook rond 37.2 dus ook wat gegeven .denk tandjes, dus komt goed zal wel zakken met de paracetemol maar ff in de gaten houden ben nu echt ff wat doen en dan Gwen de fles geven..
hier ben ik weer..verjaardag van schoonvader gehad... ik ga even teruglezen. sambal met knoflook.. mmm maak me gek Filmpje over een regenbui? of ik heb iets gemist of iets verkeerds gedaan Missn lekker gezwommen met Jaydee.. ik wil ook zwemmen... leuk vest SUUS nou eigenlijk viel het hartstikke mee... het bijlezen... ik ben kapot.. dus ga eerst even koffiemaken misschien tot zo en anders tot laten WEN hoe het even in de gaten maar kinderen hebben snel koorts hoor..komt goed meissie
zo... ik ben er ook weer ff.. 2 dgn gewerkt.. net uit eten bij de Griek.. zo slapen.. ben doodmoe.. maar ff een poging doen om terug te lezen.. zag wel dat Suus weer terug is! WELKOM THUIS SUUS!)
hmm... niemand meer hier... dan gaat sizzeltje naar bed.. heb ff snel bijgelezen... gescrolled.. meiden slaap lekker... *.. heb de sleutel van de deur onder de kleine steen naast de grote steen gelegd... Dit omdat Botje 'm de vorige keer niet zelf op kon tillen.. Nu hoeft ze de buurman niet te vragen.. Dus sssst.. nieuw plekje....... * Slaap lekker..... * Sizzel doet heel zachtjes de deur op slot....*