Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Een winterjas in welke maat bestellen jullie die? Ik ben bang dat ze met 74 niet heel de winter kan doen. (das ook wel weer leuk, dan koop je gewoon halverwege een jas in maat 80 :) )

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    *joma pakt de sleutel van deur onder de kleine steen vandaan om te zeggen dat ze er nog was*

hoi Sizzel! ja is rustig hier slaapse!

nou hier wat kleertjes besteld :rolleyes: :) ja je moet toch wat...

*joma laat de deur nog ff op een kiertje staan op de hoop dat er nog iemand is*

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Boney geen idee, zit ook erover te dubben! welke maat blijven ze vaak het eerste hangen?

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zeg, tis nog maar 10 over 10 Dan ga je toch nog niet afsluiten? Jullie weten toch dat ik altijd laat ben? Hihi

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo dames! Ik nog even hier om welterusten te zeggen!

En ik moet het grote nieuws nog even kwijt!
    Ik probeer te bzc-en (baby zindelijkheids communicatie).
    En het is vandaag gelukt hoor! Aaron heeft op het potje gepoept :D
    Ik heb bewijs, een foto, maar die zal ik morgen even plaatsen!
    Ben echt super trots op hem! Wie weet hebben we over 2 maandjes geen luiers meer nodig!
    Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het wel moeilijk is hoor... Je moet als het ware herkennen dat je kindje moet plassen of poepen. Plassen herken ik niet, maar poepen nu wel! Dus ben benieuwd of het morgen weer gaat lukken!

Nou slaap lekker allemaal! Tot morgen!

xxxxxx

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat voor maat komt er na 74? Is dat 80? 78 bestaat toch niet? En na 80? 84? En dan?

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Nog even voor boney... volgens mij gaan de maten per 6... dus 74, 80, 86, 92 etc...

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hihihi maat 80 :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh grappig en hoe heb je het herkent? bedoel als ze hier moet poepen dan is ze eerst geconcentreerd aan het nadenken en kijken en ja hup daarna gaat ze poepen... is het zoiets?

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja vondt ook al zo raar :)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Boney was je ook aan het internet shoppen :rolleyes: ?

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja das waar Thirza, per 6. Ik wist het ff niet meer. Thanks. Ik ben aan het googlen op die bzc. Klinkt wel interessant. ff lezen

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja ik heb het ook wel eens gelezen interresant hoor ;)

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik was ook aan het zoeken op het forum hier, maar daar staat volgens mij nog niks van hier.
    Ff verder zoeken. Vind dat wel grappig.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik was er naar aan het google maar weet niet meer waar ik het vorige keer gelezen had :rolleyes:

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Er is via google best wel wat te vinden over joma.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedeavond dames!
    Ik kom ook weer ff kijken! Denk indd dat het schudden van Rosalie dr hoofd iets nieuws is dat ze ontdekt heeft ipv dat er een steekje los zit :)
    Pff nu eindelijk ff een momentje voor mezelf zeg! Ff lekker forummen! :)

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    *haalt de steen onder de kleine steen naast de grote vandaan.. thnx sizz.. scheelt weer tillen..*
    *doet nog ff de deur open om iedereen truszzzz te wensen...*

Vanmiddag hele gezellig bbq gehad.. kids waren fantastisch lief... de vriend van mijn beste vriendin (toevallig ook mijn ex) werd 30 en dat moesten we vieren..hihihii.. dat heeft ie geweten ook... de arme schat...haha...maar twas erg leuk...

laat thuis 21u kids naar bed en nu nog ff wat drinken en zo naar bedje..

@suus.. geweldig vestje.. hier ook vestjes liefhebber.. erg handig..

@dees. mooooooie foto weer.. en wat een plensbui zeg.. vind t altijd wel leuk bijzonder weer...

@kinderstoel.. nou das hier nog helemaal niks.. hij hangt letterlijk half uit de stoel.. zo sterk als ie in zijn beentjes is zo slap is ie nog in zijn ruggetje.. ach ik vermaak me nog prima met de wipper en trouwens.. lisa zit nog in de kinderstoel en ik ga er echt geen 2 kopen hoor.. ze kan wel op een gewone stoel zitten, maar dan zit ze zo te draaien en te doen.. nu zit ze gewoon vast..klaar...en tis ook echt haaaar stoel...nou ja.. over een paar weken nog maar s proberen....tis wel best zo.

@wen.. heeeeeej hi.. ik zou het ff in de gaten houden.. maar kiddies hebben snel koorts en tis soms ook ineens weer weg.. ik geef bij koorts savonds voor het slapen gaan vaak wel een zetpil als het tegen de 39 aanzit of hoger.. maar das puur zodat ze lekker kunnen slapen...overdag doe ik dat eingelijk nooit.. tenzij ze pijn lijken te hebben of aangeven.. boven de 40 bel ik meteen de ha, maar das hier maar 1 x gebeurd.. en dan nog kreeg ik te horen.. als het over 2 dagen nog zo hoog is kom dan maar ff langs..(was een keer bij lisa toen ze bijna 1 was..) zou me er niet te druk over maken zoals dwaas en joma ook al aangaven..

@sizz.. zo ook een druk dagje gehad... ook al lekker ggeten..lekker he....tot morgen meis...

@missn.. oeh leuk zwemmen.. foto's?
    wij gaan misschien dinsdag..(als ed zijn vrije middag blijft staan) ook zwemmen...ben benieuwd...

@debora.. lekker hoor zo ongeinteresseerd eten.. wij eten eigenlijk altijd aan tafel.. zeker als we met zijnallen zijn.. soms als ed late dienst heeft en we eten patat of pannekoeken dan eet ik lekker op de bank... vind het wat socialer voor de kids.. die blijven zitten en zo hebben wij wat meer tijd en aandacht voor ze.. kunnen ze hele verhalen vertellen en spreken wij elkaar ook nog s...hihihi....
    pfff ziet er dan nog niet naar uit dat jullie snel weer een eigen woning hebben zeg.. lijkt me best frustrerend..houden jullie het een beetje goed vol zo? kan me wel voorstellen dat jullie wel s een keer wat meer privacy zouden willen....verhuizen naar andere regio geen optie dan? hier kun je makkelijk particulier huren in zwolle kun je dat zelfs bij de makelaar regelen.. erg handig..

nou volgens mij heb ik alles gehad.. marijn krijgt zo zijn laatste fles..en wij gaan lekker naar boven.. nog ff tv kijken en dan lekker slapen.. ben benieuwd of de kids uitslapen.. dan mag ik namelijk ook..hihi.. ed rijdt morgen me mijn broer mee naar t werk dus ik heb de auto.. kanik ff fatsoenlijk boodschappen doen.. ik ga morgen flink (lees: met de laatste restjes nesteldrang) door mijn huis.. gedetailleerd shcoonmaken, opruimen, wegooien.. strijken, wassen, marijn zijnkast opruimen en opnieuw indelen..boehoe..achter het huis flink de bezem de door en t weer wat gezellig maken voor de mooie dagen komende week.. ramen s lappen en kijken of ik het met de lange steel ook boven gedaan krijg.. met andere woorden. .ik benmorgen druk.. kom me vast nog ff melden, maar zal er niet veel zijn....

Dus dames.. ik wens jullie een super nacht.. en little ladies and gentleman.. laten jullie papa enmama ook lekker rusten vannacht?!

TRUZZZZZZZZZZZZZZ

*en klikt de deur weer dicht, draait de sleutel om en legt deze weer netjes terug onder de kleine steen naast de grote*

het net aangelegde grintpad kraakt onder mijn voeten wanneer ik de weg naar mijn realiteit hervat.. de schemer valt en de verlichting van de enkele lantaarn zorgt voor de nodige duidelijkheid op de weg die ik volg.. De wind woelt haar weg door de bomen en de bladeren dansen op haar zachte frisse adem. Ik ruik de geur rust en voel me intens gelukkig.. het huis dat ik zojuist achterliet is mijn thuis net als de woning die ik mijn realiteit weer binnentreed.. Ik mag mij dus een grootgrondbezitter noemen en ben dus werkelijk rijk. Dat ik deze rijkdom mag delen met prachtige mama's en kiddies maakt het leven compleet...
    Mijn gedachtenspinsels slaan op hol en doen mijn ogen sluimeren. De schemer veranderd in de nacht wanneer ik de sleutel omdraai in het slot, mijn woning binnenga om vervolgens mijn rust in mijn hart uit te breiden met rust overal... ik ga slapen, ik ben moe..

*soms wordt ik moe van mijn handen die ongecontroleerd mijn stupide gedachten noteren alsof het de grootste noodzaak is dat het gedeeld wordt.. voor degene die dit lezen met opgetrokken wenkbrauw... mijn handen bekennen schuld, ikzelf houd me van de domme en noem mezelf "haas"*

Weltrusten...

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja maar zocht die pagina die ik vorige keer had was heel uitgebreid dacht dat ik hem had opgeslagen..maar niet dus ;)

Deel Deze Pagina