@Ichtus truste! en wat een leuk verhaaltje maak je ervan en heel mooi hoor hoe kom je er op Toppie!en fijn dat de BBQ gezellig was!
Poeh....nou ik vind gewicht best wel belangrijk hoor! Ik voelde me wel wat lekkerder in me vel met maat 36/38 Oee trouwens...van de week broeken gekocht! Voor het eerst weer maat 42
sorry ik lees wel mee.. maar had even niet de kracht om mee te schrijven... maar nu ik net het stukje lees van ICHTUS.....zelfs maurice ligt in een scheur...die denkt die meiden zijn gek... buiten het feit dat ik het enorm geestig vind...en me afvraag waar haal je het vandaan, vind ik het ook waarheid als een koe en prachtig mooi.... kanjers zijn jullie
whahahaha.. dwaas.. nou waar ik het vandaan haal? mijn handen dus.. die zijn gek..ik niet hoor..hahaha... @bones.. van mij krijg jij nu officieeel het beheer over de sleutel... ik blijf eraf hoor...hihi en dan nu echt naar bed voordat mijn mooie verhaal zijn rust en truste waarde verliest... Truste als jullie er aan toe zijn en tot morgen (2e keer)......
slaap lekker ichtus.....onze schrijfster! en de rest ook slaap lekker.. sorry maar ik ben niet zo gezellig vanavond... morgen weer
truste Dwaas KNUFFFFFFFFFFFF meiden ik ga ook me bedje opzoeken! truste! *BONEY sluitse en wel het raampje op een kiertje laten hoor , beetje frisse lucht is wel lekker*
Nou ben ik eindelijk bijgelzen...vraagt Rosalie weer aandacht! Ik ga naar dr toe en dan lekker slapen! Tot morgen!
ik breek nog snel even binnen hahaa kom even weltruste zeggen heb alles wel gelezen , maar ben te moe om te reageren , knuffie @ ichtus wel even whhahahahaha lollig en uhm , t kleintje met koorts , knufie en idd even in de gaten houden ben nu weg slaap lekker allemaal tot morgen TRUSSSSSSSSSSSSSTEEEEEEEEE
Pfieuw, dat was weer spannend.... Maar we gaan niet verder, eerst slapen. Morgen nog lekker vrij. Ga morgen nog maar eens ff langs de prenatal denk ik. Even schoentjes ruilen. Slaap lekker allemaal. *doet deur op slot, verstopt sleutel onder de steen, zet raampje open voor joma en laat een heel klein nacht lampje branden*
*pakt de sleutel onder de steen weg en doet heel zachtjes het hek open, hoop dat ik niemand wakker gemaakt heb* Nou vandaag mijn eerste werkdagje weer en zie er erg tegenop, terwijl ik er van de week zo'n zin in had, nou ja we zien wel wat het brengt.. dat is altijd ff in het begin.. ff doorzetten. Zit nu aan m'n ontbijt en ga zo ff Angela de fles geven en dan moet ik om 7.15 uur gaan. Moet van 7.30-12.00 uur. Wish me luck Gister lekker de hele dag naar Sanadome geweest.. heerlijk zeg.. had het alleen groter verwacht, maar we hebben erg genoten, massage stoel en lekker in de sauna enzo.. heerlijk. We zouden eerst daar eten, maar we zijn toch maar naar de Griek gegaan.. hadden de mannen zin in. Daarna Angela opgehaald bij m'n schoonouders aahhhh zielig.. ze lag zo lekker te slapen, maar ja.. m'n schoonmoeder moest vandaag om 5 uur op om te gaan werken, tja en dan ga ik angela nog niet ophalen hoor pfff. Dus lekker in bed gelegd en sliep zo.. toen vannacht om 2 uur werd ze wakker.. en huilen.. kreeg dr niet meer stil.. ze had flinke krampen en honger. Dus ze heeft bij oma iets gehad wat niet goed voor dr is, of wat dan ook, maar dat krijgt ze wel te horen.. kan ik dan echt niet tegen he.. Kind was helemaal overstuur, dus flesje gegeven en toen was het goed.. weer lekker in bedje gelegd en ga dr nu ff de fles geven. Dames fijne dag.. en tot vanmiddag. * doet het hek op een kier, want volgens mij is er al iemand wakker, doet ook het nachtlampje uit want het is al licht*
Die middelste met die rooie haren is een vriendin van mij uit Raalte.. Nona heet ze geloof ik hier...