Hey dames! Jullie gaan echt veel te snel! Ik heb vandaag pas weer tijd om ff wat terug te lezen! Dus dat ga ik nu ff proberen!
Gelukkig weet ik dat ie een geintje maakt hoor.. zo als we er nu tegenoverstaan is dit de laatste, maar dat zeiden we vlak na Lisa ook.. over 1,5/2jr. gaan we wel s kijken hoe we er dan over denken..hahah Ik geef bv en fv omdat marijn de eerste dag al heel veel was afgevallen.. daardoor moest ik heel veel gaan kolven en voeden zodat de productie goed op gang zou komen. ook was zijn bloedsuiker te laag en had hij dus goede voeding nodig.. Dat intensief kolven zag ik echt niet zitten met de 2 andere kids die ook aandacht en veel energie van mij vragen dus ben toen overgestapt op fv. Om de druk van mijn borsten te halen door de stuwing ben ik hem toen toetjes na de fles gaan geven met bv. de kramazorg adviseerde dan eerst bv te geven omdat ie dan krachtiger zuigt en zo bleef de bv toch op gang en kon ik gerust allebei geven.. dat gaat nu erg goed.. hierdoor waarschijnlijk ook makkelijke ontlasting en hij groeit er goed op...kost wel veel tijd hoor en weet niet hoe lan gik dit ga doen, maar voor nu gaat het goed...
Is goed! Idd echt leuk die smurfen... mijn vriend kwam er ineens mee aanzetten toen ik in het ziekenhuis lag met Fenne (vanaf die week kreeg je ze bij de AH)... hij had bedacht dat hij een smurfendorp ging maken voor haar! Hij had het al helemaal uitgedacht, we hebben namelijk een bijzonder hoekje in de uitbouw op haar kamertje en hij legt daar dan een stukje kunstgras in & er komen kleine huisjes bij etc... dan maakt hij het dicht met een stukje plexieglas... het leek hem zo leuk dat als ze dan kan kruipen dat ze dan ineens een smurfendorp ontdekt in haar kamer... schattig he? Ik smolt helemaal toen ie daar mee aan kwam zetten...
die van mij vind het zo leuk dat hij roept word maar weer zwanger. haha en geloof me was echt de leukste toen niet.
snel ja.. we moeten nu toch zeker de 4000 pagina's kunnen halen..hihihi.. en natuurlijk koploper worden en blijven he..dus we kunnen nog even..hihihi
Ichtus, is het wel de bedoeling/ mogelijk dat je uiteindelijk helemaal over gaat op bv? haha, ik denk dat jullie nog wel een 4de gaan krijgen, geloof er niets van dat jullie 'klaar' zijn...
Mijn lijf moet eerst maar s flink ontzwangeren.. en wil nu wel weer s lekker in de zomer superslank zijn.. dat is lang geleden..hahaha dus deze zomer zal het nog wel niet lukken, maar volgende zomer dan toch wel...2010 misschien weer..haha dan wordt ik 30 en is meteen een mooi jaar om mijn zwanger zijn te kunnen afsluiten!
Ik zelf denk ook wel dat nr 4 nog gaat komen, maar voorlopig nog ff niet... Helemaal over op bv zal niet lukken waarschijnlijk.. daarvoor heb ik nu te weinig productie.. denk niet dat het nog zou lukken om het dusdanig op gang te krijgen... Ga het ook niet proberen hoor.. kost gewoonweg teveel tijd en met mijn werk straks is het ook al zo'n gedoe.. werkgever doet moeilijk met kolven (we mogen in de bezemkast) en ook al hebben we onze rechten... de sfeer wordt er niet beter op.. Zien jullie er trouwens ook zo tegenop om weer te gaan werken..? ik zou met liefde vandaag nog mijn ontslag brief schrijven en lekker fulltime moeder zijn met een leuke hobby ofzo... Ik zou wel kunnen stoppen met werken, maar dan geven we toch wel veel op.. al die extra's die ook voor de kids leuk zijn kunnen we dan niet meer doen en dat wil ik dan ook weer niet...Ik ga wel op zoek naar een baan dichter bij huis.. zodat ik op de fiets kan en de 16u kan verdelen over 2 dagen ipv 3.. Scheelt toch weer een dag... we zullen zien...
Kijk dat bedoel ik... hihi... ach, je hebt helemaal gelijk, het komt zoals het komt... nu eerst maar eens rustig aan doen en lekker strak in de bikini in 2009... daarna zien we wel weer toch? Ik kan er niks over zeggen... wij gaan gewoon genieten en merken vanzelf wanneer we er weer klaar voor zijn, misschien gebeurd dat wel nooit meer en komt er geen 2de bij ons... maar dat kan ik me niet voorstellen
@Mystery.. jaaaah snel...pfff bijna niet bij te houden.. Hoe gaat het nu met voeding.. nog steeds om de 4u? ik zou ook om 00u gewoon geven en de nacht af te wachten.. dan de ochtend weer om 7 of 8 u als dat lukt natuurlijk he... hier nog een hoor die zit te klooien met de overgang van 3 naar 4 uur... zit steeds om 3,5 u en dat komt dan niet lekker uit.. dan verschuift de tijden steeds..heel irritant...maar goed.. Marijn geeft het ritme aan en ik niet.. straks ben ik weer de baas..hahaha
Hallo! Hier ook een onrustig kereltje... Heb hem nu in de draagzak en dat helpt. Maar heb me toch maar een draagdoek besteld, want dit is niet handig met verschonen en flesje enzo. Iemand zei iets over Friso comfort dat het onhandig klaarmaken is: wij doen de helft kokend water, voeding bereiden, en de andere helft doen we afgekookt water dat in de koelkast staat. Zo is het eigelijk in 1 keer goed qua temperatuur.
Nee dat kan ik me ook niet voorstellen, maar dat is bij iedereen anders... Kan bij ons net zo goed eerder zijn hoor.. als het kriebelt (dat zal bij mij wel eerder zijn dan bij edwin) komen de gesprekjes vanzelf weer...