Meeting was leuk. Partners en overige kinderen waren ook mee. Dus groepsfoto's zijn gemaakt door de partners.
O en Diaantje! Je hebt indd maar 1 rug! En die kunnen ze echt niet vervangen! Dus doe er voorzichtig mee! En voel je vooral niet schuldig!
@Boney: Leuk dat je me ff kwam zoeken . Alles gaat goed hier. Samantha zit lekker in haar sprongetje. Ze trekt wel steeds meer aan haar haren. Ik gok oorpijn vanwege de ontwikkeling van tandjes :-s . Donderdag weer prikjes .
@diaan.. meis ga jij je s niet zo schuldig voelen zeg....danny mag bllij wezen dat je zo goed voor jezelf zorgt. anders mag ie alles zelf doen.. en jij gaat ff rustig an doen...dat is een order.. @daisy.. leuk zeg... en mooi weer zo te zien...maar euh... eten van 2 walletjes he.... @Ariel.. paar bladxijdes terug sloegen mijn handen op hol.... onderaan de mijn irritant grote bericht staat t...
Suus, de cd'zijn trouwens klaar.. ik zal de mooiste er tussen uitzoeken en voor je op een cd'tje zetten. Neem k hem zaterdag voor je mee....! Ariel, jij wou hem ook he? Neem ik er ook 1 voor jou mee..
Ik heb het maar druk mee he.. . Ik klep zowel hier als bij de Maart mama's... Ik kwam daar terecht door twee andere meiden die ik via een andere topic leerde kennen en in Maart (uitgerekend en) bevallen zijn.
@cd's wat zullen de beebjes rustig zijn zaterdag... @dees.. je zette hier laatst een site neer met GEWELDIGE slofjes.. welke was t ook alweer.. er is zoveel gebept dat ik t niet meer kan vinden... als iemand anders het weet?!
Ik maak me nog niet echt zorgen hoor, vanmorgen om 09:00 had ze 38.5 en nu net met luier verschonen en weer naar bed gaan had ze 38.3, dus het stijgt in ieder geval niet... ik ga gewoon nergens heen vandaag, vooral veel met haar knuffelen en laat haar om de 3 uur drinken heb ik me voorgenomen, dan kijk ik wel even wat er in de loop van de dag gebeurd... het zullen denk ik echt die 2 tandjes zijn... Daisy: ziet er leuk uit die meeting! Maarre... je komt zaterdag toch ook wel op de feb-mama meeting? Ariel: balen van je pakketje, is juist altijd zo leuk om te krijgen... waren het kleertjes? Ichtus: sow hey, jij bent een bezig bijtje vandaag! Daar kunnen Maja en ik wat van leren...
Morning angels! Ichtus: je bent briljant (edit: en een beetje gek)! Suus: sterkte! Ik heb het niet zo op de tandarts (wie we?) en ben al 2 jaar niet geweest. Nu heb ik een erg sterk gebit, maar dit is natuurlijk vragen om moeilijkheden.. Diaan: balen dat het werken te zwaar was. Was dat nou die baan met de speeltjes? En wat voor wat voor baan ga je woensdag praten? Wen: Ik heb ook niet het idee dat dentinox veel doet. Ik doe het inmiddels op mijn vinger omdat ik dan kan voelen wat er gebeurt, maar ze vindt het veel te lekker. Er is nu ook iets nieuws te koop: gengigel. Ik heb het nog niet besteld, maar het is een gel dus die zal wel beter blijven zitten. Wat ook goed werkt is het hoofdeinde van het bedje omhoog. Juul heeft me vannacht weer lekker bezig gehouden . T wicht werd om 3u wakker en heeft tot een uur of 4 enorme lol gehad. Via de monitor kon ik zien dat ze zichzelf boven de dekentjes had geworsteld en heel stoere kunstjes aan het doen was met haar voetjes en intussen was ze haar hele repertoire geluidjes en gilletjes aan het doornemen .Ben er uiteindelijk maar naar toe gegaan, heb haar verschoont en stevig ingestopt zonder haar aan te kijken en toen ging ze meteen weer slapen Misschien had ik dat eerder moeten doen... Vanochtend kwam ze pas om half 8 voor de fles maar ik was gewoon om 6u wakker, beetje jammer. Nou ja, als de nieuwe poets hier klaar s, ga ik misschien nog maar even een dutje doen. Juultje is bij de gastouder dus ik heb de dag voor mezelf!