wat een bagger weer zeg, wilde ff naar dorp, ga denk ik maar morgen, hopelijk dan beter weer heb wel alles meegelezen weekend, maar ff te veel om te reageren
Heeeey lieve schatties! Ik heb jullie verwaarloosd, sorry Ik had gisteren geloof ik beloofd om alles terug te lezen maar dat is geen doen. Update? Ik geef de schuld ook een beetje aan een vriendin van me, die smste gistermiddag of ik zin had in een ijsje. Ja hoor, tuurlijk wel! dus kwam ze eraan met een magnum (die nieuwe, jezus wat is die lekker..) Maar goed, al met al bleef ze eten, prima natuurlijk, maar na het eten is ze rustig blijven zitten tot 23.15u. Toen heb ik gezegd dat ik naar bed wou. Anders was ze nog langer blijven zitten. Ik baalde er echt een beetje van want ik had al gezegd dat ik niet laat naar bed wou omdat Lune steeds zo spookt en ik best moe ben en Jeroen moest gewoon werken de volgende dag. Ik had haar al geen drinken meer aangeboden en zat onderuit gezakt gapend op de bank. HOEVEEL HINTS HEB JE NODIG? En ik dacht steeds, ze gaat vast zo naar huis. Dus heb er ook niet eerder wat van gezegd. Pff, en ik wou zoooo graag vroeg naar bed.. Naja, ook een beetje mijn eigen schuld want ik had haar er dus ook om half 10 ofzo eruit kunnen zetten. En natuurlijk is Lune gewoon gaan slapen om een uur of 9 en niet weer wakker geworden, heerlijk! Ook al kon ik zelf toen niet naar bed haha! Ze is nu naar de creche, hoop dat ze weer net zo'n lol heeft als anders. Ik weer dagje voor mezelf. Moet alleen zo veel doen dat het niet echt een geniet-dagje wordt maar dat geeft niet. Ik zie dus wel dat Suus terug is he! Hoe was het meis?! Heb best veel aan je gedacht! Hoop zo dat je het naar je zin hebt gehad.. Vertel vertel! Hmm, ik ga anders ook wel even zoeken naar je 1e berichtje sinds je terug bent.. Ben nieuwsgierig 8)
Ha die Mrijn! Thnx voor de tips, dat Dentinox doet idd niks lijkt wel, maar heb je al in je eigen mond geprobeerd? Ik voel dan echt wel iets op mijn tong... maar ga toch ander spul halen! En haha die Juul, lekker midden in de nacht even jezelf entertainen om vervolgens weer lekker tot laat te gaan slapen... wat een droppie! Fenne heeft trouwens weer van 19:00 tot 07:00 zonder voeding volgehouden, vind het echt zo'n vooruitgang, vorige week was de max nog 7 uurtjes er tussen!
Ja joh word echt moe van die vent! Ik woon in een flat en laatst lag Rosalie te slapen dus kon ik niet naar beneden om het pakje te komen halen. Weigerde die dus gewoon om naar boven te komen! Ik heb meteen een klacht ingediend bij TNT! En natuurlijk kon ikhet pakje weer bij het postkantoor gaan halen
Nog iets.. Mijn ouders zijn op vakantie geweest en hadden voor Lune laarsjes gekocht voor de herfst/winter.. Zacht leer, dat slofjes idee die je meer hebt van die babyschoentjes maar dan dus in laarsjes met een klein nepbontje bij de rand van de laars.. Zijn ze die kwijtgeraakt! Grote snik!
hier ook chamodent.. werkt prima... en ik ga weer poetsen dus opletten wen en maja.. ik ga dweilen, zuigen (andersom) dan de trap doen.. gang en woonkamer... wil om 13u klaar zijn zodat ik de rest van de dag kan niksen.. s kijken of t me lukt... tot 13u
Nee, nog niet zelf geprobeerd. Ga ik zo meteen even doen Jaja, lekker droppie.... Daar dachten Koos en ik vannacht wel anders over. Ik had er wel echt moeite mee om geen contact met haar te maken hoor, toen ik er uiteindelijk uit ging. ze is dan zo uitgelaten blij! Heb het vanmorgen tijdens de fles goedgemaakt. Fenne lijkt het doorslapen dan toch begrepen te hebben? Ik hoop voor je dat ze het nu volhoudt! Het lastige met die baby's dat dat telkens als je ergens aan gewend ben, er wel weer een nieuwe ontwikkeling of een nieuw ritme ontstaat. Ik probeer nergens meer rekening mee te houden, maar dat vind ik wel moeilijk! Je went zo snel aan een goede nacht slaap en ik ben echt zo'n frust die wakker kan liggen van het idee dat Juul wel eens wakker kan worden... Zucht... Heb trouwens net verzonnen dat ik nog een winterjasje maat 80 koop ipv het cakewalk winterjasje maat 74 te ruilen 8) . Slim plan hè?
goedmorgen lieverds... Hier even illegaal weer.. heb toch maar besloten te gaan werken... nog maar 3 dagen en dan vakantie.. dat red ik wel hoor... Heb alles gelezen maar niet alles onthouden denk ik Wen...hou de temp wel in de gaten meis...in principe is koorts niet nodig bij tandjes... Dentinogwat... helpt hier bij elise wel heel goed...gelukkig..ze heeft al 2 tandjes.. vindik toch zo leuk he... Daisy, op welke dagen werkte jij nou ook alweer in het avl. Heb zo zin in de meeting. eh ichtus wat ben je toch goed bezig... mrijn heerlijk daagie voor jezelf.. ben je al weer een beetje bijgetrokken... Meiden die nogsteeds de nachten beleven met hun kids...knuf en respect ik zou dat echt niet trekken denk ik elke nacht spoken... ik ben blij dat elise elke nacht klokkie rond slaapt en zelfs wakker moet maken sochtends...sorry maar ik ben zo trots liefs tot zo
Trouwens, ik heb honger! Ben met de eerste dag van mijn dieet bezig en nu mag ik tot 4u alleen maar 6 appels eten! En dan geen lekkere appels, maar van die geile granny's met een taaie schil.