Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    ik km ook niet aan, dus dat scheelt inderdaad..

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ben nog niet echt bezig met afvallen, hebben afgelopen week echt vaak de mac gezien haha, maarja val nog steeds af, dus vindt het ff best zo. Wil straks wel sporten ofzo als ik gestopt ben met werken, dan heb ik ook de tijd (hoop ik)...

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Naatje, hoe is het met me banner? :)

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn gewicht is stabiel.... op pre-zwangerschap gewicht :D.

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo he, ben even weg....en whoppaa 5 pagina's erbij. Heb gelezen over geile granny's....maar daar wil ik verder niets van weten....

Maja, ik heb jullie ook allemaal giga gemist. Disney was leuk en we hebben echt wel 3 dagen genoten. Maar het was de eerste en laatste keer dat we zonder Tess gingen, want het afscheid viel me mega zwaar. Voor ons was het wel even goed, die drie dagen samen. Maar de volgende keer dus MET Tess. Hoe gaat het met jullie? Tuin al bijna af?
    En hoe is het met de studie?

MissN, je bent een schat! Ik zal zo even kijken of de lijst klopt. Even een broodje eten.

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Smakelijk Suus...ook jij bent een lieverd!

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik ga genieten van mijn tweede setje granny's....

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat heerlijk dat je genoten hebt! En jullie saampjes natuurlijk..
    Kan me heel goed voorstellen dat je de volgende keer met Tess gaat, wat je zegt het was goed voor jullie maar je weet nu ook dat je volgende keer Tess gewoon meeneemt. Prima toch?
    Hier alles prima! Lune spookt nog veel 's avonds maar soms ook ineens niet, heel vaag. Maar ik word nog steeds elke dag verliefder :) Tuin is nog lang niet af en studie ook niet hahaha! Ik ga zo weer bezig met mijn verslag waar ik niet uit kom.. :(
    Kom nog wel even spieken vandaag. Ga nu eerst even de was doen en de keuken opruimen.. (Wen, sssst!)

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    jeeeee wat gaan jullie hard! Ben toch niet naar de stad want Finn ligt te pitten! Tja dan had ie gisteravond maar moeten slapen he! (hij heeft tot 22 uur heel stil voor zich uit liggen kijken :baby: )
    Maare nu gaan jullie zo hard dat ik nog niet kan reageren want ben het weer kwijt! Sorry!

10. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen dames!

Bah wat een snert weer vandaag! Heerlijk weer voor warme chocolademelk :D.

Ik heb even wat over de afgelopen pagina's gescrolled en voor zo ver ik weet niet heel veel gemist... Toch?

Nou hier een 'beroerde' nacht gehad! Aaron is nooit wakker snachts. Hij slaapt altijd van half 7 savonds tot half 8 smorgens. Maar vanacht is hij wel 3 keer wakker geweest. En huilen, huilen, huilen... Ik dacht aan tandjes ofzo. Maar na de derde keer dacht ik, ik ga hem maar even verschonen, want volgens mij heeft hij gepoept! En wat bleek? Zijn hele billen waren open! :cry: Helemaal rood en schraal! Hij ging nog harder huilen toen ik zijn billen aan het schoonmaken was. En hij was gelijk stil toen ik er creme op smeerde! Het arme ding!
    Dus ik gooi de active fit pampers maar nog even aan de kant, en de gewone pampers maar weer tevoorschijn! Ik heb gisteren voor het eerst die andere pampers gebruikt namelijk, en er was nooit iets aan de hand met zijn billetjes, dit is voor het eerst, dus ik denk dat het van die pampers komt (van die paarse pakken met sesamstraat erop).

Dus na het verschonen ook nog even een zetpilletje erin voor de pijn (had nog liggen voor baby'tjes van 4 kilo, dus hij heeft niet veel gehad, ben wat huiverig voor pijnstillers). En toen nog in de schommelstoel een liedje gezongen en toen in bedje gelegd. Toen betrok natuurlijk zijn hele gezichtje weer, dus ik doorgaan met zingen toen hij in zijn bedje lag... Toen doorgaan met zingen met het lampje uit, toen niet gezongen maar wel bij hem blijven staan, en toen stil weggelopen... Ik heb hem toen niet meer gehoord (was 3.00 uur ongeveer). Vanmorgen werd hij pas om 9 uur weer wakker!

Ik hoop dat het bzcen een beetje lukt vandaag, want dan ligt hij dus zo min mogelijk in een natte luier! Tot nu toe is het voor vandaag mislukt! Maar hij ligt ook alleen maar te slapen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet enorm veel aandacht aan geef! Luiers werken ook prima!
    Ga straks ook naar mijn moeder dus dan komt er ook niets van! Ik neem echt geen potje mee naar haar hoor :p. Morgen weer een dag!

Heeft er nog iemand tips om luieruitslag snel weer weg te krijgen?

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    :oops:
    Ik ga deze week weer start maken....eerst Beertje, dan jij en dan Kikkert...

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Doe maar rustig hoor Naatje, absoluut geen haast bij :)

Al ben ik natuurlijk stiekem wel jaloers op al die mooie banners. :)

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    dan zitten we dus precies met hetzelfde garderobe pobleem! ;)

14. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Thirza, als tandjes doorkomen, kunnen ze ook last krijgen van luieruitslag.... :rolleyes:
    Mike had er gister ook opeens last van, ik gebruik dan altijd sudocreme, helpt meestal wel.....

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    ja sudocreme heb ik ook! En ik wist niet dat ze ook luieruitslag van tandjes kunnen krijgen! Maar dat komt waarschijnlijk dan door de dunne poep?

Nou goed, hij ligt nu ook heerlijk te slapen, dus zolang heeft hij nergens last van!

16. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    k*t, ze hebben toch best wel leuke kleding bij H&M :(
    Jammer, want ik moet rustig aandoen na het kopen van die auto....

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    getverderrie veel te leuke kleren bij de h&M...

18. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    haha, dat ken ik naatje! Alles is veel te leuk! Maar het geld is op! Balen!

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    H&M zat net te kijken.. en toen kwam ik tot het besef dat elise echt bergen met kleren heeft en daarnaast gaat het me te ver om op mijn werk naar kleding te kijken hahha

SUDOCREME doet altijd wonderen... echt waar ik smeer het overal op....

Naatje goede keuze meid... heerlijk even genieten..

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dames, moet er vandoor....op naar die fijne tandarts. Tot later!

Deel Deze Pagina