Hihih, Wen, laat je gaaaaan! Heb ik gister ook gedaan, ook voor 50 euries bij de H&M besteld.. En idd ook dat spul met de kleur cerise, prachtig! Dat vestje twijfelde ik over, ben ook geen fan van hello kitty, heb het toch niet gedaan want ik vind het toch jammer van die poes die erop staat Ben er inmiddels wel achter dat ik voor Lune geen zachte tinten moet doen bij haar gezicht, dus als truitje. Wordt ze erg bleek van. Jammer want vind zachtroze en grijze, witte truitjes enzo erg leuk.. Heb nou een truitje in legergroen, staat haar prachtig! En hardroze/cerise enzo ook.
Dan moet ik toch maar eens gaan kijken bij de Hema, handig voor onder jurkje ofzo, want het allemaal zo slap nu
bij de HEMA dwazie... jaaaaa leuk Ariel! Maar hier hetzelfde als bij Maja, Fenne moet de hardere kleuren aan, want ze wordt bleekjes van zachtroze...
Ik vind het super schattig! En ik ging ff wat beter kijken...ik heb dat vestje en die joggingbroek al in de kast hangen Wil nu alleen die schoentjes nog hebben
ja die poes is jammer he Maja?... maar ergens ook wel weer schattig... ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dat vestje doe... scheelt toch weer 15 euro haha
Hmm hier word ze alleen bleek van zachtblauw....en ze kan alle tinten roze aan gelukkig! Oeoe oe ik ga zo naar de kapper! Iemand tips?
oh mijn schatje is wakker... daar gaat mijn ik-ga-eerst-douchen-plan... jullie zijn veels te leuk gezelschap! tot strakkies maar weer! oh en Ariel, ik wil ook naar de kapper deze week... maar heb ook nog geen idee hoe of wat...veel plezier!
Ik zag dat vestje op het kleine plaatje, bij het vergroten zag ik pas die poes. Toen twijfelde ik ook want vind het vestje wel errug leuk.. Maar ik heb hem uit principe niet gekocht omdat ik dus eigenlijk hello kitty niet leuk vind.. Vond im mezelf zo hypocriet hahaha! Wat een onzin eigenlijk.. Maar doe het toch niet. hihi Ariel, tja tips.. Hmm kan je niet helpen ben ik bang want ik wil zelf ook weer naar de kapper en weet het ook niet
Ik vind dat poesje juist schattig, moet natuurlijk niet te groot zijn... En dat vestje is juist geweldig, dan moet je nemen hoor hahaha...
haha, heerlijk jullie geklets over kleding. ik wil helemaal niets van plaatjes zoals hello kitty, nijntje, disney enz, houd ik echt helemaal nier van. ga er ook eens kijken hihi
Ik zit nu al aan de 125 euro, alleen voor Mike en mij, laat staan als ik ook nog wat voor mijn vriend bestel Dat wordt em niet
Was ik ff weer. Heb pasta op het gas staan. Ga een maaltijdsalade maken met penne, sla, tomaat, komkommer, tonijn, feta en pijnboompitjes met een honing-mosterd dressing. Veel lekkerder dan brood. Hou ik dus ook niet van debie, die dingen die jij opnoemt. Lastig als je een shirtje krijgt van mensen die je smaak niet kennen met bijvoorbeeld winnie de pooh. Best zonde want ik zou het Lune ook niet aantrekken. Naja smaken verschillen, gelukkig maar! Anders zou iedereen er hetzelfde uit zien. Boring!