Heeeeeel wisselend.. Invito is wel favoriet denk ik. Amigo ook leuk. Sacha ook super. Maar ook wel eens Bristol, Scapino, van Haren etc. Heb je vooral leuke zomerschoentjes. Ziengs kijk ik ook nog wel es, maar slaag ik toch vaak niet. Zijn nog wel andere winkels maar kom er ff niet op..
Goedemiddag, Hoe is het met de dames en kindjes hier? Het is echt veels te lang geleden dat ik hier ben geweest.. Schaam me dood! Maar ben nog steeds benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat! Heb alleen zo weinig tijd over! Maar hier gaat het goed! Jenna doet het super goed en is een makkelijk kind dat nooit huilt.. Inmiddels heb ik ook weer werk gevonden wat aansluit bij mijn vriend waardoor ik bijna geen oppas hoef te zoeken! Liefs Dotje en een knuffel van Jenna! Ps.. Ik zal nu vaker komen kijken
deze wil ik http://www.sacha.nl/index.php?k=3&t=2&c=32&i=160 Hooi Dotje! Goed om te horen dat alles goed gaat!
De salade is trouwens heerlijk! Heb gister een gerecht van de life and cooking site geplukt. Pasta met pesto, zalm en sperzieboontjes... niet-te-vreten
Daarom loop ik maar die winkels niet in hahaha, heb gelukkig ook moeilijke voeten, anders zou ik ook niet te houden zijn...
Lijkt mij ook Ze lijken me superstoer onder een rokje met maillot bijvoorbeeld. Maar wil eigenlijk ook nog wat 'nettere' laarzen met hak. Ben bang dat ik een keuze moet maken
Nog maar 2 en halve dag werken en da vakantie... nadeell geen internet in otterlo, en dus moet ik jullie 2 weken missen...