Ik weet nog niet of we voor een 2de gaan... Ik wil heel graag een groot gezin, Marc vind 2 genoeg. Maar nu we weten dat elk kind 25% kans heeft op Mcadd weet ik niet of we dat wel moeten doen. Vind het niet eerlijk voor die kids als ze ziek zijn, van de andere kant is er goed mee te leven... moeilijk... En op de een of andere manier mis ik het zwanger zijn ontzettend, en word ik heel emo als ik bedenk dat dit de laatste keer was geweest...
Ik vind het trouwens ook echt niet leuk om weer te gaan werken, bleh moet er niet aan denken! haha. Zou ook het liefst lekker thuis zijn bij ons manneke, maar helaas dat gaat echt niet! En ach als ik eenmaal weer begonnen ben zal het wel meevallen denk ik!
Hoe duur zijn Kruidvat luiers dan? Want ik koop altijd 3 pakken Pampers voor 20 euro..Vond ik ook al redelijk goedkoop eigenlijk
Nou, hier voorlopig geen tweede. Ik zelf wil eigenlijk geen tweede, maar manlief zou dat wel graag willen. We hebben besloten de komende twee jaar af te wachten en dan pas te bekijken of ik er anders over denk. Tess heeft net mega gekakt onder het verschonen. Ze heeft maar liefst een kwartier zitten poepen. Ik stond erbij en ik keek ernaar....ha ha ha. Daarna was ze onder de fles weer in slaap gevallen, maar dan moet ik haar helaas weer inbakeren en is ze weer wakker, hoogst irritant. De volgende keer leg ik haar in bed zonder doek, kijken hoe dat gaat.....