ik moet dus dinsdag 29e geloof ik werken en vrijdag 1 aug.. verder ben ik die weken vrij.. dus ik schik me wel...
wen.. ook al van die eigenwijze handen? bestellingen daar gaat altijd de annuleren knop prat op.. ik bevestig t juist nooit...tot groot genoegen van hubbie...
ik ga vanavond maar s pizza eten.. dan hoeft koken ook niet... jammm.. wat een heeeeeeeeeeerlijke dag...
wij eten sperzieboontjes schotel, met kip, paprika en krieltjes... jammie.. verse sperzieboontjes bij paps uit de tuin... hmmm....
Ik vind 4 augustus prima donna.. maar andere datas ook goed hoor.. wel hoor ik het graag bijtijds.. dit ivm andere planningen...maar ik plan gewoon om ons heen hahaha
Heb net toch even het cb gebeld.. over nora's drinken.. ze drinkt nu echt maar 160-190 cc per keer en dat maar 4 voedingen. Cb vond het ook wel wat weinig. maar god mag weten hoeveel ze binnen heeft gekregen bij mij bv... zal ook niet veel meer geweest zijn.... (ze krijgt nu fv...) Kan best zijn dat ze al een hele poos op maar 3,5 voedingen zat... Maar even aankijken, woensdag weer wegen en dan zien we wel.. volgende week dan waarschijnlijk weer..
hier eten we biefstukje met worteltjes & peultjes... en een rauwkostsalade... wij zijn al weken gezond aan het eten en slaan de koolhydraten over, dus geen aardappels en pasta enzo... moet zeggen is ff wennen, maar smaakt prima!