Die zijn stoer Ichtus! Met z'n eigen naam Ik hou ook niet van tuttige kleertjes, wi ook graag alleen maar stoere kleertjes..gelukkig ben ik heeeeel goed geslaagd bij Villa Happ. Maar jullie zullen zaterdag wel een stoer setje zien..
Ik ga woensdag naar de kapper, iemand een idee wat ik met me haar zal doen? Ik heb echt geen idee namelijk Dus ideeen zijn welkom
www.roosjes.eu je kunt ze met alle namen krijgen hoor, maar ze hebben een voorbeeld met FINN..vandaar..
Smakelijk Debora..ik heb al veel beebjes gezien op de vorige meeting..maar ze zijn allemaal zoooo veranderd.dus ben zoo ontzettemnd benieuwd
Zijn de voetjes van Luuk al 11 cm ja?... Heeft Fenne dan van die kleine voetjes... die van haar zijn krap aan 9 cm... Heb de buik weer vol (voordeel van rauwkost eten, je mag heul veul eten ), Fenne ligt in bed voor dutje... rekken tot 19:00 uur had echt geen zin... ik achter de lap en vriendlief achter de playstation... wat een leven als je vakantie hebt!
same here.. heb er zoooooo'n zin in.. nu ziet marijn en er niet heel erg florisant uit maar dat komt wel weer.. tis nog een slecht gebakken krentebol hoor.. hoewel de meeste pokjes wel verdwenen zijn..maar ik vind m prachtig (uiteraard met de nodige zelfspot..hahaha) 4 aug.. is trouwens wat mij betreft prima in otterlooooooooo
zoo de pizza zit er weer in... naast mij worden vakkundig alle groenten van de pizza geplukt.. wat overblijft is waarshcinlijk de tomatensaus en de kaas...hoe saai kun je eten zeg.. pietlutten.. ff de vaat doen(lees wasser in ruimen) en dan euh.. kiddies maar naar bed denk ik.. en dan wachten op ed.. nog ff naar appie en misschien nog een bakkie leut scoren bij vriendin...
kan ik me voorstellen.. zeker als je zaterdag moet missen... wordt aboluut top.. we doen zaterdag gewoon nog keertje in otterlooo speciaal voor wen..
@dees.. otterlooo is dat voor jou ver rijden dan? arnhem is toch wel te doen? kom je gezellie ook....
goedemiddag meiden! ik heb teruggelezen ppff wat kunnen jullie kletsen of te wel lekker Shoppen hihihi heb leuke dingen voorbij zien komen..en Dees die schoentjes welke site? heb vandaag ook nog ff bij de h&M geshopt en leuke schoentjes gekocht en leggings enz...
Ow ow ow, Arnhem is voor mij ook wel te doen MET Tess, dus houd me aanbevolen. We gaan trouwens morgen een dagje in Arnhem winkelen, Tess is op het kdv. Leuke schoentjes hoor dames, maar ga bewust de link NIET aanklikken. Nou mijn bekkie is niet echt top, maar kan nog zonder ibuprofen. Ichtus, Marijn is als krentenbol ook vast schattig! Trouwens mijn fiets wordt vrijdag geleverd....JEAH!