ik ben nog op zoek naar luiers die geen stront doorlekken...hij heeft zulke dunne luiers dat zijn rug er steeds onder zit.. bah
Euhm, ik heb de zak al weg gegooid. Was het niet zo;n 6 euro per pak? En nu gaan jullie natuurlijk vragen hoeveel erin zitten....en dat weet ik niet meer.
Kruitvat luiers werken bij mij heel goed, en ik koop 2 pakken van 90 stuks voor iets van 25 euro geloof ik? @ Joma; je zei op hyves dat ik misschien moest proberen om Mischa wakker te houden overdag zodat hij 's nachts wat beter slaapt, maar hoe in de world moet ik hem ooit wakker houden? (nu is dat vandaag niet nodig want hij is al vanaf 11 uur aan 't huilen, soms stikt ie d'r bijna in!)
als er hier iets doorheen komt is het idd bij de beentjes... ik snap jullie overweging over een 2de kindje trouwens erg goed hoor... lijkt me een erg lastige beslissing wanneer je weet wat je nu weet... kan me voorstellen dat je verdrietig wordt bij de gedachte dat dit je laatste zwangerschap zal zijn geweest...
Overdag zing ik nogal eens voor Tess, of kiekeboe-spelletjes, mee rond lopen, etc. Wie weet is dat iets?
ik ben ook helemaal trots , bryan maakt nu voortaan ook al geluid bij het lachen , zo sweet @ luiers , ja ik kan daar niks over zeggen ,zit hier al in maatje 3 dus sorry
dan ga ik die maar s probeen.. heb nu AH, C1000, Pampers en DA al gehad... C1000 en Pampers zijn wel pretig, maar lekker dus ook door.. DA is net bordkarton en die van AH.. ach ja.. die vind ik toch niet zacht genoeg op de een of andere manier.. Kruidvat dan maar s aanschaffen... Voor de andere kids gebruikten we aldi luiers en in de newborn tijd de pampers en hadden we nooit last mee.. Marijn schijt gewoon teveel..haahhaaha
Tja weet je wat het is: de kinderarts zei: je moet maar zo denken het is 75% kans dat het volgende kindje het niet heeft... Zij vond het geen rede om geen kinderen meer te krijgen omdat er zo goed mee te leven is. Heb met Marc afgesproken dat we het even 2 of 3 jaar aankijken. Heeft die kleine naar mijn gevoel te vaak risico gelopen, dan doen we het niet!
ik mag ook over om maatje 2 denk ik ... misschien dat dat helpt...nu ben ik echt ff weg hoor.. tot later wellicht.. KNUFF
als Mischa slaapt werkt zingen en met hem rondlopen alleen maar averechts daar word ie echt niet wakker van... of waren die tips bedoeld voor als hij zo huilt? vanaf hoeveel weken begonnen jullie kindjes te lachen? Mischa heeft tot nu toe alleen nog maar stuipjes gehad...
@lieke: Finn lacht ook nog niet helemaal "echt" begint wel te komen nu maar denk dat het nog wel effe duurt