oh Suus... ik wil jou en Tess echt heel graag ontmoeten, dus als je naar de mini meeting in Otterloo kunt komen vind ik dat in ieder geval super leuk!
pcies... volgens mij wordt nu als datum 4 augustus genoemd, dat kan voor mij net want das laatste vakantie dag... maar mij maakt het niet zo veel uit want ben toch vrij...
Joma, wij ook hoor. Al heb ik niet echt veel gegeten, want kauwen is wel pijnlijk. Schade morgen maar inhalen. Lekker appelgebak met slagroom in Arnhem. Ken een heel leuk cafeetje met zelfgebakken appelgebak....mjammie!
Maar in het weekend dus? Dat krijg ik niet met Jan voor elkaar, want hij vindt het al niet zo geweldig dat ik aankomend weekend weg ben. Ja ja ja, weet het....zeikerd. Maar wel een lieve zeikerd!
he meiden ik ga weg naar papa.... kom vanavond nog wel even kijken heb het er net over gehad met Maurice en ook hij (ook belangrijk) vind het een leuk idee dat jullie komen... 4 augustus is trouwens in mijn agenda op een maandag hahahha super leuk...wij zorgen voor lekkers hoor....en bij mooi weer gaan we bbqen voor degene die dat willen..geen verplichtingen we gaan gewoon een heerlijke dag maken... leuk leuk leuk ik ga positief naar papa nu knuffels