Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :) nee.. had ik er net bijgezet en toen had jij al weer getypt... :confused: :( :D

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Kan me voorstellen dat je het erg jammer vindt, maar meid... je hebt het echt superrrr gedaan! En wat fijn dat je nog zo'n flinke voorraad had zeg... zo veel heb ik niet meer in de vriezer...
    Hoeveel cc drinkt Nora nu dan?

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik ben in ieder geval blij dat ze ongeveer 5 mnd volledige bv heeft gehad en dan tot de 6 maanden 2 voedingen per dag..

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ja, das toch geweldig... dat redden de meeste al niet hoor & op = op...

5. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    verschilt heel erg..
    ze mag nu 240 drinken. Maar komt meestal rond de 200 uit. Ze heeft dan gewoon genoeg!
    Ik heb porties van 150 in de vriezer liggen.. had er 40 of zo.. hihi...en dan nog ijsblokjes.. dus komt goed. En komt het niet uit dan maak ik nog 60 fv bij. Dan drinkt ze het ook prima op!

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ze dronk trouwens vanmorgen heel slecht. 160 cc maar.. 2 x... straks weer fles gegeven, drinkt madame 250 weg.. whahahahaha... die had echt honger!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Vind ik ook.. en om continu maar aan het kloten en ruim een uur elke keer met voeden bezig te zijn, kolven e.d. was geen doen.. en dat 5 x op een dag.. dat ging echt niet meer...

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh.. dus 4 aug gaat dan dus door! LEUK!

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ff snel een appel pakken..

* sizzel rent nu naar beneden...*

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihi, maar dat is ze natuurlijk ook gewend met de bv, ze kan drinken zoveel als ze wil... dus de ene keer een beetje en de andere keer heeeel veel... is natuurlijk wennen om ineens 4 keer per dag hetzelfde te moeten drinken...

Fenne krijgt zo'n 220 wanneer ze de fles krijgt, dus das best een klus om 440 cc op het werk te kolven... :(

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb nog een liter of 8 in de vriezer denk ik :oops:

12. 40plusmama

Ik kolfde vandaag maar 170 op het werk :(

Dus vanavond aan de bv thee en weer extra drinken

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat is er 4 aug?

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    had ik jullie trouwens al verteld dat ik vrijdagavond speciaal voor jullie naar nieuwe kapper ga :) moet hele goeie zijn

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Lieve meiden, ik heb jullie gemist vandaag. Maar ik had andere bezigheden.

Maak me zorgen om Tessa. Ze is de hele dag al aan het huilen en wil niks. Niet slapen, amper drinken, niet in de wipper, niet op schoot, niet op de grond enz enz. Alleen op de arm en heen er weer lopen, maar dat ben je na een half uur met bijna 7 kg op je arm toch wel zat.

Ook spuugt ze de hele dag door. Geen grote hoeveel heden, maar ze verliest toch aardig wat vocht. Gisteren had ik ook al nauwelijks plas luiers en vandaag dus ook maar weinig geplast.
    Ook spuugde ze om een uur of 6 vanavond taai slijm met wat oud bloed. Ik heb de zorglijn gebeld (van het CB) en die zeiden dat we het wel in de gaten moesten houden.
    Als ze nou nogmaals met bloed spuugt we dan de HAP moesten bellen. Ik denk zelf dat het misschien wel bij mij vandaan komt. Omdat ze me ook steeds zit te bijten enzo. (onzichtbare kloofjes?)
    Ook heeft ze al vanaf gisteren verhoging.
    En sinds een paar dagen is ze aan het hoesten en ook sinds gisteren wat neus verkouden.
    Alles bij elkaar dus een zielig hoopje mens. Ze heeft amper geslapen vandaag. En als ze sliep lag ze zachtjes te kreunen. Zoooo zielig....

Morgen zou ik moeten werken en Tessa naar het kdv. Maar ik heb m'n werk net gebelt, dat ik vak. dag opneem. Laat m'n meisie nou echt niet naar het kdv gaan.
    En buiten dat, het CB adviseerde ivm uitdrogen om de 2 a 3 uur kleine beetjes te laten drinken. Dan is de kans op uitdrogen minder dan dat ze bv 180 in 1x drinkt. Ook de temp in de gaten houden, want met koorts gaat uitdrogen 2x zo hard.

Ik zit nog steeds in m'n jogging broek. Heb nog niet eens tijd gehad om te douchen. Heb tussendoor ff m'n tanden gepoetst en thats it.
    Ben vandaag diverse keren onder gespuugt dus ga zo toch maar ff douchen.

Heb trouwens water geprobeerd te geven. Eerst aanleggen en daarna nog een flesje met 50 cc water. Maar dat moet ze dus absoluut niet! Ze kokhalst er gewoon van. Heb het Peter gisteravond laten proberen, omdat ze daar altijd de fles van krijgt, maar ze pikt het echt niet. Dat had wel handig geweest. Dan kun je zien hoeveel ze binnen krijgt.

Maar goed, ze slaapt nu eindelijk. Ik laat ze nu gewoon zo lang mogelijk liggen. Ze heeft haar slaap ook hard nodig nu. Maak ze om ong. 23u nog een keer wakker om te drinken, te tempen en om te kijken of ze heeft geplast.

Pfffft wat een dag. Kan iemand me updaten van vandaag? Ik heb zelfs niet mee kunnen lezen met jullie. Thanks.

Misschien tot later.
    xxx

16. 40plusmama

4 augustus is er ook een mini meeting, vandaar dat ik de draad kwijt ben wat betreft de meetingen.

Oeh gaaf Vivian, ik ben benieuwd. Mijn kapster komt op bezoek hier zaterdag :)

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    jeej.. dat geloof ik best ja.. dat heb ik nog nooit bij elkaar gekolfd. Ik had hoogstens 200cc op een dag.. daaraan kon ik ook goed zien dat ik gewoon niet genoeg had..

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    :confused: :confused: :confused: whahahahaha. Luuk kan vooruit! hihi

19. 40plusmama

He bah Boney, arme Tessa :( . Sterkte met haar meid en als je het niet vertrouwd dan eerder bellen hoor. Ik heb trouwens een wondermiddel tegen kloven. Het is een soort compres maar dan van een siliconen achtig spul. Ik heb het gebruikt en had snel resultaat. Ik zag net dat ik er nog 2 over heb, die mag je zaterdag wel meenemen.

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ojeetje botje kan me voorstellen dat je morgen liever bij tessa blijft hoor zou ik ook doen
    geef haar straks maar dikke knuffel van mij en bryan
    kan je helaas niet updaten ben ook niet hier geweest en vond 40 paginas erg veel om bij te lezen

Deel Deze Pagina