Nou dees, dat lief van je, maar ik merk weinig van die kloven. Het doet niet zeer of zo. Maar sinds een paar dagen zit ze me te bijten. Als ze klaar is met drinken doet ze haar kaken op elkaar en doet ze met een ruk haar hoofd achteruit met m'n tepel nog in dr mond. Dat doet dus wel zeer. Misschien dat ik daardoor wat piepkleine wondjes heb of zo? Kan het anders ook niet verzinnen
Och Boney... arme Tessa en arme jij! Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt en daarnaast is het ook gewoon niet leuk voor je om haar zo te zien... Tja, wat zou er aan de hand zijn dan he? Misschien idd jouw bloed in haar spuug, maar dan zou je die kloofjes toch zien of voelen lijkt mij? Ik zou idd gewoon de HAP bellen als je twijfelt hoor... beter keertje te veel bellen dan te weinig toch... dikke knuffel!
jeej bones.. dat is niet niets meissie.. hou tessa maar goed in de gaten... Dikke knuff meid. Hou ons op de hoogte Hier weinig gebeurd hoor.. veel geklets over mini-meetings en schoppen bij de h&m, schoentjes e.d.
Dat doet Luuk soms ook als ik te weinig heb. Maar je mag die dingen altijd meenemen hoor want ik doe er niks mee. Voor het geval je wel last krijgt?
bones.. tessa kan natuurlijk ook misselijk zijn van het bloed wat ze evt van jouw binnen zou krijgen en dat ze daardoor gaat spugen.. maar gewoon de HAP bellen hoor als je het niet vertrouwd!
trouwens heb nog vraagje ik kreeg van de osteopaat het advies hypo allergeen voeding te gaan gebruiken omdat bryan zon last heeft van zijn darmen maar zou comfort dan niet beter zijn?